Gå til innhold

Sjekker dere varene jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest Sjekker varene
Skrevet

Var på fest i helgen og vi begynte å diskutere sex. Gutta lo rått pga det programmet som heter It's something about Miriam. De mente at noen av gutta burde ha fått en hånd nedi og kjent at noe ikke stemte.

Jeg svarte at ja, det synes jeg også. Det er jo vanlig at vi jenter gjør. Vi kjenner jo på varene før vi tar med en mann hjem for kvelden slik at vi ikke risikerer å få med hjem en småsnabb. Og hvis vi merker at den er liten, så går vi hjem alene. Gutta ble helt :o

:hoho::hoho::hoho:

Tror det var noen der som fikk noen flashbacks! De har hatt snøret nesten i bånn også har damen gått hjem uten dem! :hoho: Plutselig nå gikk lyset opp og de skjønte hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og som mann så sjekker jeg alltid varene før jeg går hjem med noen. Vasker litt. Grer det som må gres. Klipper litt om jeg har saks eller kniv med. Fikser litt.

Skrevet

Det var nytt for meg... :o

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Blir mer og mer sikker på at det er den samme gjesten her jeg.. :sjarmor: Vrir alltid et eller annet til penisstørrelse,akkurat samme måte å uttrykke seg på og akkurat samme måte å bruke ikoner på...

Skrevet

sjekker ikke varene da jeg har hørt rykter om at liten slapp godt kan bli stor og stiv når tiden passer for det, så man kan jo gå glipp av noe!!! :sjarmor::ler:

og den stakkarn som hadde sjekka varene hos meg, hadde fått noe helt annet en det han håpa på ihvertfall!!! :evil:

Skrevet

Pikk er pikk!

Så lenge de kan bruke det de har.

:kul:

Skrevet

"Vi jenter" du liksom. Snakk for deg selv!

Sjekker varene? :o Nei, ærlig talt, det kunne ikke falle meg inn. De som gjør det høres utrolig overfladiske ut. :roll:

Skrevet

Sjekker varene? Nei, alvorlig talt !

Skrevet

Bare uttrykket... "sjekker varene".... :roll:

Tror jeg fint kan se for meg hva slags type de jentene som det her gjelder er...

Gjest Anonymous
Skrevet

Sjekker varene?

Det som betyr noe er om han leverer varene!

Gjest Ethereal
Skrevet

Det her blir for dumt til at man kan ta det på alvor...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Sjekker varene?

Det som betyr noe er om han leverer varene!

Man skal ikke undervurdere gode råvarer, men det man får ut av de råvarene man har er viktigst.

Gjest Sjekker alltid
Skrevet

Ja jeg pleier å sjekke i buksebulen til menn litt diskret før vi eventuelt bestemmer oss for å gå hjem til ham.

Det har hendt flere ganger at jeg ikke har blitt med fordi han ikke hadde noe utstyr omtrent.. :roll: Veldig kjedelig dersom det er sent på kvelden og en ikke finner en ny :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja jeg pleier å sjekke i buksebulen til menn litt diskret før vi eventuelt bestemmer oss for å gå hjem til ham.

Det har hendt flere ganger at jeg ikke har blitt med fordi han ikke hadde noe utstyr omtrent.. :roll: Veldig kjedelig dersom det er sent på kvelden og en ikke finner en ny :evil:

:roll:

du er klar over at de som er minst vanligvis, er de som vokser mest i erigert tilstand?

forøvrig en utrolig beundringsverdig holdning du utviser :klø:

Skrevet

Ja ja, det er vel sånne ting man går etter når menn og sex blir forbruksvare!

Skrevet
...

Ja ja, det er vel sånne ting man går etter når menn og sex blir forbruksvare!

Neida, jeg har vel sett ganske kynisk på menn og sex i min tidligere ungdom, men jeg sjekket aldri varene fordet!! :)

man kan gå glipp av så mye da, for en liten slapp en sier ingenting om størrelsen når den ikke lenger er liten og slapp.... :ler:

De som sjekker varene de som ikke har skjønt det enda! :tunge1::ler:

Gjest gjest1
Skrevet

"Sjekke varene"?? Det er harry! Du er harry! Jeg VET varene!

Skrevet
"Sjekke varene"?? Det er harry! Du er harry! Jeg VET varene!

:ler: Det er jenta si det! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...