AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Den siste måneden har det vært tre tilfeller hvor gutter jeg egentlig ikke kjenner kjempegodt har skrevet hjerter til meg og at vi bare MÅ møtes i morgen og om jeg er interessert noe mer osv, og dagen etter har de vært i et forhold på Facebook. Syns det er ganske kvalmt egentlig mot jenten de blir sammen med. Man kan tydeligvis ikke stole på hvem som helst nå til dags. Begynner å lure på om hvor mange gutter som sånn...Anonymous poster hash: 6575a...fb7
Sylvari Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jada, mange gutter som er sånn, er også mange gutter som IKKE er sånn.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Luksusproblem. Det er mange jenter der ute som hadde likt å få den oppmerksomheten. Men jeg kan på sett og vis forstå deg med tanke på at det er urettferdig i forhold til den de nettopp var sammen med. Med mindre det var jenta som slo opp. Og i så fall var det vel guttens manglende følelser som var problemet kan jeg tro. Du virker litt ung. Jeg tror du har nok av tid til å eventuelt få den lysten tilbake. Det er ikke noe hastverk.
Nanami Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Luksusproblem. Det er mange jenter der ute som hadde likt å få den oppmerksomheten. Men jeg kan på sett og vis forstå deg med tanke på at det er urettferdig i forhold til den de nettopp var sammen med. Med mindre det var jenta som slo opp. Og i så fall var det vel guttens manglende følelser som var problemet kan jeg tro. Du virker litt ung. Jeg tror du har nok av tid til å eventuelt få den lysten tilbake. Det er ikke noe hastverk. Tror du misforstod (ellers så gjorde jeg det). Hun sa at en gutt maste om å møte henne og ville bli sammen med henne, og dagen etter ble han sammen med en annen. Dvs, han må ha holdt på med henne samtidig som den andre jenta. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Tror du misforstod (ellers så gjorde jeg det). Hun sa at en gutt maste om å møte henne og ville bli sammen med henne, og dagen etter ble han sammen med en annen. Dvs, han må ha holdt på med henne samtidig som den andre jenta. Å, ja. Det gjorde jeg visst. Sorry.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Den siste måneden har det vært tre tilfeller hvor gutter jeg egentlig ikke kjenner kjempegodt har skrevet hjerter til meg og at vi bare MÅ møtes i morgen og om jeg er interessert noe mer osv, og dagen etter har de vært i et forhold på Facebook. Syns det er ganske kvalmt egentlig mot jenten de blir sammen med. Man kan tydeligvis ikke stole på hvem som helst nå til dags. Begynner å lure på om hvor mange gutter som sånn...Anonymous poster hash: 6575a...fb7 Akkurat funnet en sånn jeg også. Han flørtet med meg i to måneder, sa at vi kunne se film og uansett hva jeg sa når han spurte hva jeg var så var det sånn "det kan vi jo gjøre hos meg også ;);)". Han sa også at han ikke likte noen andre osv. Uka etter så hadde han fått seg dame. Det går greit for meg, for han var så sinnsykt innpåsliten og jeg var aldri interessert. Men stakkars dama.. Anonymous poster hash: 1dc1f...7ff 1
Serenity_ Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Gutter! Mannfolka jeg kjenner har kommet seg noen steg videre
debattanten Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Sånn er det hos begge kjønn. Gutter som helgarderer og jenter som helgarderer. Uansett kynisk.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Syns bare det nesten er litt skremmende hvordan enkelte er. Nesten alle gutter som jeg er venn med/bekjente er slike typer. Vet om mange eksempler. Og eksen min som skulle være sååå "gentleman" viste seg å være tidenes drittsekk. Sikkert mange jenter som også er sånn ja! Men jeg har blitt utrolig skeptisk til gutter og tror jeg nå er for skeptisk til å la meg selv få følelser for en gutt igjen. Så det er jo synd for meg. Hahah. Anonymous poster hash: 6575a...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå