Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for alle svarene, jenter!

Kanskje det hjelper om jeg kjøper sminkefjerner i kremform isteden for flytende? Kan i tillegg legge til at jeg alltid har kjøpt "vanlig" sminkefjerner, ikke beregnet for vannfast sminke..Har bare ikke tenkt over at de faktisk finnes. Skal huske det til neste gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Simple sin øyesminkefjerner ble best i test i KK for en stund siden, men l'oreal sin for vannfast sminke på en god andre plass (fikk et lite minus fordi den var litt oljete). Bruker L'oreal sin nå og er fornøyd, men skal prøve simple neste gang :)

Gjest Xavia
Skrevet
Simple sin øyesminkefjerner ble best i test i KK for en stund siden' date=' [/quote']

Fjerner den vannfast sminke også?

Skrevet
Kan i tillegg legge til at jeg alltid har kjøpt "vanlig" sminkefjerner' date=' ikke beregnet for vannfast sminke..Har bare ikke tenkt over at de faktisk finnes. Skal huske det til neste gang.[/quote']

Da skjønner jeg at du sliter med å få av den vannfaste mascaraen. :)

Jeg bruker forresten alltid å ta en bomullsdott med vanlig sminkefjerner over øyelokket etter at jeg har brukt den for vannfast sminke.

Da får jeg bort eventuell oljefilm.

Skrevet

L'oreal Gente Makeup Remover for eyes and lips...tror jeg den heter....åsså Waterproof....det er viktig!!

Skrevet
Etter mye prøving og feiling har jeg falt ned på Estee Lauders Gentle Eye Make Up Remover.  

Den tar mascaraen så lett som bare det. Ikke nødvendig med noe gniing, og den er overhodet ikke fet (er vannbasert, antar jeg).

Enig :-) Den er ikke oljete ego fin for oss som bruker linser.

Skrevet

"Demaquillant Express" (Express cleanser) for sensitive øyne, inneholder "cornflower" fra Yves Rocher, er mild, ikke fet og kjempeeffektiv til å fjerne all slags øyemakeup! Billig også! Pluss at den er testet under kontroll av øyeleger. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...