Julie Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Nå er jeg &%(( lei av dårlige sminkefjernere! Dvs de funker bra på vanlig sminke, men de dagene jeg bruker vannfast mascara (når jeg trener o.l.) så må jeg bokst. talt gnikke og gnu for å få av mascaraen.. Ender som regel opp med at jeg "drar" mascaren av med neglene isteden for å bruke sminkefjerneren. De jeg har prøvd hittil er L'Oreal, Clinique, Givenchy, Nivea (samt Lancome sin mener jeg å erindre), alle i "flytende" form. Så hvis noen har forslag, ja takk! Julie.
LilleBille Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Bruker Juvena - og er kjempefornøyd med den Juvena Personal Skin Collection Quick and Easy Eye Makeup Remover (100ml) Oil-free Eye and Lip Make-up Remover Gel.Removes Eye and Lip Make-up in "one touch." Cleanses quickly and gently every kind of Make-up and Lipstick. Refreshes and moisturizes. Free of oil and perfume. Opthalmologically approved.Main Active Ingredients- D-Panthenol: Moisturizes and smoothes.Cucumber Extract: Refreshes and moisturizes
Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker denne fra Lancome. Synes den er veldig god, og jeg trenger så absolutt ikke gnukke og gni noe som helst.
Fat Sally Lee Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker denne fra Lancome. Synes den er veldig god, og jeg trenger så absolutt ikke gnukke og gni noe som helst. Jeg kjøpte også den etter tips i parfymeriet, men den havnet fort i søpla, gitt...Maken til kliss! Visst fjerner den sminke, men den er så fet og oljete at en må vaske den av etter bruk. Jeg liker best sminkefjernere i gelèform, så nå sverger jeg til sminkefjerneren i Diors IOD serie. Den er lett og fuktgivende. En slipper å gni, sminken forsvinner uten at en behøver å slite ut den tynne huden rundt øynene. Fjerner vannfast mascara i en fei! Koster rundt 150 kr.
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Jeg liker best de som er i serviett-form. Tror det er en L'oreal jeg bruker nå.
Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Jøss, kliss?? Synes ikke den er klissete i det hele tatt. Den føles jo som vann jo!! Men jeg vasker jo alltid ansiktet etter jeg har fjerna sminka. Legger meg aldri med rester av sminkefjerner rundt øynene, klissete eller ikke.
Fat Sally Lee Skrevet 21. juni 2004 #7 Skrevet 21. juni 2004 Det er lenge siden jeg brukte denne nå, så det kan hende de har forbedret produktet siden den gang. Men det er sånn med 2 "lag" som må ristes sammen før bruk, ikke sant? Jeg går ut i fra at det øverste laget er en slags olje, ettersom den flyter oppå. Dermed synes jeg den blir for fet. Men den ser riktig tøff ut på baderomshylla, da!
Gjest Purple Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker den fra L'Oreal. En sånn tofase-sak som man rister for at det skal blandes sammen. Synes den fungerer helt fint jeg! :-)
Milly:) Skrevet 21. juni 2004 #9 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker Simple sin, og er kjempefornøyd! Den er 100% oljefri, og funker på vannfast sminke (bruker bare vannfast mascara for tiden selv). :D
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #10 Skrevet 21. juni 2004 Etter mye prøving og feiling har jeg falt ned på Estee Lauders Gentle Eye Make Up Remover. Den tar mascaraen så lett som bare det. Ikke nødvendig med noe gniing, og den er overhodet ikke fet (er vannbasert, antar jeg).
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #11 Skrevet 21. juni 2004 Enig med gjest over her. Estee Lauder har en kjempegod sminkefjerner, men den føres dessverre bare i små flasker og er egentlig ikke så veldig drøy (i likhete med andre væskefjernere) Nivea er iallefall elendig når det kommer til fjerning av vannfast maskara! Skrekk!
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. juni 2004 #12 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker den fra L'Oreal. En sånn tofase-sak som man rister for at det skal blandes sammen. Synes den fungerer helt fint jeg! :-) Denne er helt super! Men pass på å kjøpe den rette - det finnes en for vannfast make up, og en for vanlig.
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #13 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har to: tofasefjerneren fra L'Oreal og i tillegg øyensminkefjerneren til Dermalogica (den siste anbefales IKKE; jeg liker ikke konsistensen, og synes jeg må gnikke lenge, for så å fortsatt ha grå ringer under øynene :evil: )
Pbrina Skrevet 21. juni 2004 #14 Skrevet 21. juni 2004 Babyolje! Billig og bra, og det er bare å tørke av det fete med papir etterpå.
Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2004 #15 Skrevet 21. juni 2004 Babyolje! Billig og bra, og det er bare å tørke av det fete med papir etterpå. Åh, herregud!! Dette brukte jeg også rundt 13-14 års alderen...helt til jeg en dag fikk et oljebelegg på øynene, og så uklart i flere dager. Aldri mer!!!
Miss-X Skrevet 21. juni 2004 #16 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har både Bifacil fra Lancôme, og Loreal sin tofase sak. Synes begge to er kjempegode. Så hvis prisen betyr noe ville jeg absoludt kjøpt Loreal sin, for jeg kan ikke si at jeg merker noe særlig forskjell på de to. Prisen derimot er det stor forskjell på
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #17 Skrevet 21. juni 2004 Miss-X: Denne Loreal sminkefjerneren, er det i væskefom eller som krem?
:-) anna Skrevet 21. juni 2004 #18 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har to sminkefjernere jeg... en for vannfast og en for vanlig mascara. Den for vannfast er fra Biotherm og veldig bra. Har også brukt en fra Helena Rubinstein som er veldig bra.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2004 #19 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker også den fra L'oreal. Gjest som lurte: den er i væskeform, og man skal riste flasken før man bruker den, for at de to delene skal blande seg. Synes det går som en lek å fjerne sminken med denne. Billig også, 35-40 kr på matbutikken. :-)
Gjest Phair Skrevet 21. juni 2004 #20 Skrevet 21. juni 2004 Jeg sverger til Clarins sin. Mild og ikke fettete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå