AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Har brukt Chanel Sublime Mascara en periode og er veldig fornøyd med to første. Den jeg kjøpte for en uke siden er derimot ikke like god av en eller annen grunn og jeg må bruke lengre tid på å få det resultatet jeg ønsker. Hender det at kvaliteten på mascaraen fra samme merke varierer fra tube til tube og at dette bare var et uheldig kjøp? Vil ikke kjøpe en ny (er ganske dyr) og risikere å få en "dårlig" en igjen. Anonymous poster hash: ce6b6...10a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Du kan godt være noe galt med den du kjøpte. Ta den med tilbake til butikken, er de greie får du en ny. Anonymous poster hash: a4f7f...c8c
Gjest Jørild Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Noen er tørrere, synes jeg. Mulig de er gamle? Dra å få byttet den.
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 En tørr mascara er en gammel mascara. Såpass dyr mascara som Chanel bør man ta med tilbake til parfymeriet og bytte dersom man nettopp har kjøpt den og den er tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå