AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 De to siste ukene har vært utrolig tøffe. Flere i familien som har vært og er alvorlig syke, og en i aller nærmeste familie gikk bort. Det har vært mange tårer og tunge dager. I løpet av disse to ukene har jeg oppdaget en ny side av min mann. Jeg visste at han var fantastisk, men han har gått mye lengre enn det nå. Han har virkelig beveget seg ut av sin egen komforsone, for å ta seg av meg og min familie. Vi har vært sammen i mange år, men vi har ikke hadde disse opplevelsene sammen, så jeg fikk da oppleve han på en måte jeg ikke har sett før. I dette forumet er det for det meste diskusjoner om hva partneren gjør av negative ting. Jeg følte for å dele med dere at det finnes fantastiske menn der ute. Finn dem. Men ikke ta min mann!!! Anonymous poster hash: 9a025...0ac Anonymous poster hash: b471d...2d3 6
Mrs Smith Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 1
Gjest Heartbeat Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 De to siste ukene har vært utrolig tøffe. Flere i familien som har vært og er alvorlig syke, og en i aller nærmeste familie gikk bort. Det har vært mange tårer og tunge dager. I løpet av disse to ukene har jeg oppdaget en ny side av min mann. Jeg visste at han var fantastisk, men han har gått mye lengre enn det nå. Han har virkelig beveget seg ut av sin egen komforsone, for å ta seg av meg og min familie. Vi har vært sammen i mange år, men vi har ikke hadde disse opplevelsene sammen, så jeg fikk da oppleve han på en måte jeg ikke har sett før. I dette forumet er det for det meste diskusjoner om hva partneren gjør av negative ting. Jeg følte for å dele med dere at det finnes fantastiske menn der ute. Finn dem. Men ikke ta min mann!!! Anonymous poster hash: 9a025...0ac Anonymous poster hash: b471d...2d3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg ser at dette er skrevet anonymt er det noen måte å endre det på? Jeg mente ikke å skrive det anonymt. Skriver dette innlegget som anonymt også, for går det ikke, så kan jeg forbli anonym Anonymous poster hash: b471d...2d3
Gjest Blomsterert Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 De to siste ukene har vært utrolig tøffe. Flere i familien som har vært og er alvorlig syke, og en i aller nærmeste familie gikk bort. Det har vært mange tårer og tunge dager. I løpet av disse to ukene har jeg oppdaget en ny side av min mann. Jeg visste at han var fantastisk, men han har gått mye lengre enn det nå. Han har virkelig beveget seg ut av sin egen komforsone, for å ta seg av meg og min familie. Vi har vært sammen i mange år, men vi har ikke hadde disse opplevelsene sammen, så jeg fikk da oppleve han på en måte jeg ikke har sett før. I dette forumet er det for det meste diskusjoner om hva partneren gjør av negative ting. Jeg følte for å dele med dere at det finnes fantastiske menn der ute. Finn dem. Men ikke ta min mann!!! Anonymous poster hash: 9a025...0ac Anonymous poster hash: b471d...2d3 Takk for fint innlegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå