Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som har det, altså permanent makeup. Hvilken effekt brukte de ? Hun jeg snakket med sa de kunne fylle helt i, legge inn streker som ser ut som hår eller legge det som en skygge under brynet. Og hvordan var det i dagene etterpå. Ble det skorve ?så det ille ut? Skal gjøre det en onsdag og reise til syden lørdag.

Anonymous poster hash: 3b1f8...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatoveringer bør skjermes fra solen i minst tre måneder, aller helst seks. Er usikker på hva som gjelder for make-up tatoveringer, men jeg ville ikke ha gjort det like før jeg skulle til sydensola.
Resultatet kan bli både falmet og ødelagt. Du skal heller ikke bade i sjø før skorpen faller av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som har det, altså permanent makeup. Hvilken effekt brukte de ? Hun jeg snakket med sa de kunne fylle helt i, legge inn streker som ser ut som hår eller legge det som en skygge under brynet. Og hvordan var det i dagene etterpå. Ble det skorve ?så det ille ut? Skal gjøre det en onsdag og reise til syden lørdag. Anonymous poster hash: 3b1f8...8ea

Jeg har akkurat gjort det. Siden jeg har lite øyebryn så valgte jeg hårpåtegning. Er veldig fornøyd med det. Du bør gjøre det i god til før du reiser. Man skal fylle på to ganger iløpet av 3mnd før de er ferdig.

De første dagene er det veldig sårt, og du skal holde deg unna sol, parfymerte produkter i minimum 10 dager.

De er veldig mørke den første uken, og så blir de betydelig lysere (50-70%), det er derfor man må fylle på 2 ganger.

Du bør ikke gjøre det fett før du drar på ferie.

Anonymous poster hash: ef400...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere meninger ?

Anonymous poster hash: 3b1f8...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...