Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min jobber i en stor bedrift. Eksen hans jobber i samme firma, men i en annen by. De har ingen kontakt eller samarbeid til vanlig.

Nå har en liten del av firma reist på "teambuilding" på et hotell utenfor Trondheim. De blir borte hele helgen. Samboer har ikke fortalt meg at eksen skal være med, men jeg har funnet det ut selv...

Dette gjør meg veldig nervøs, men jeg vet at han ikke hadde vært utro. Jeg stoler på ham. Problemet er om han innser hvor mye penere og bedre hun er enn meg. Hun er blond, slank og vakker. Jeg er helt gjennomsnitlig med et søtt ansikt.

Jeg VET at det er tåpelig å tenke slik, og at det er meg han er sammen med. Men jeg klarer ikke å la være å bekymre meg. Dette blir en vond helg...

Anonymous poster hash: 1d528...9c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er en eks av en grunn husk!

• Liker 2
Skrevet

Om hun jobber i en annen by osv er det vel liten sjanse for at de skulle finne på å finne tilbake sammen sånn uten videre.

Om du har det fælt med dette ville jeg pratet med ham om det, sagt at det plager deg og sagt at det ville hjelpe deg om dere snakket sammen på kveldene når han var borte.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo forstå at du reagerer når han faktisk ikke fortalte det til det. Det hjelper jo ikke på det.

Men ta en prat med han om det, han er den eneste som kan få deg avslappet :)

Anonymous poster hash: 97ce2...ec4

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo forstå at du reagerer når han faktisk ikke fortalte det til det. Det hjelper jo ikke på det.

Men ta en prat med han om det, han er den eneste som kan få deg avslappet :)

Heller tvert i mot, tenker jeg. Siden han ikke har fortalt det, så tenker han rett og slett ikke på henne.

Anonymous poster hash: 5a6e3...ad1

AnonymBruker
Skrevet

Heller tvert i mot, tenker jeg. Siden han ikke har fortalt det, så tenker han rett og slett ikke på henne.

Anonymous poster hash: 5a6e3...ad1

Kan se den men det kan bety to ting. Enten han ikke "våget" å si det for å ikke gjøre TS opprørt over turen, eller han ikke tenker på henne. Men for all del for meg selv om jeg er over mine ekser hadde jeg kommet på å si det.

Jeg tror ikke det har noe betydning som i at han vil ha henne tilbake eller kommer til å være utro. For det tror jeg ikke. men at han burde nok sagt det.

Skrevet

Skjønner godt at han ikke fortalte det til deg når du reagerer sånn! Stol på mannen din, og ikke oppfør deg som en sjalu kjæreste!

Skrevet

Jeg forstår at du er nervøs.. Jeg vet selv at når jeg har vært mye omkring ekser, så har tanken slått meg at "Åh, jeg savner det vi hadde" eller "Det var jo ikke såå ille da, skjønner ikke hvorfor vi gjorde det slutt pga det". Tror jeg hadde tenkt litt i de baner selv om jeg hadde vært i forhold eller ikke, men jeg hadde aldri gjort noe uansett!

Gjest Jørild
Skrevet

Jeg forstår at du er nervøs.. Jeg vet selv at når jeg har vært mye omkring ekser, så har tanken slått meg at "Åh, jeg savner det vi hadde" eller "Det var jo ikke såå ille da, skjønner ikke hvorfor vi gjorde det slutt pga det". Tror jeg hadde tenkt litt i de baner selv om jeg hadde vært i forhold eller ikke, men jeg hadde aldri gjort noe uansett!

Og jeg er helt motsatt, jeg husker hvorfor det ble slutt og er sjeleglad for det!

Skrevet

Jeg opplevde noe lignende for ikke så lenge siden. Jeg tok det opp med han. Spurte om det fortsatt lå noen gnister for "henne", han var ærlig og sa nei. Det beroliget meg veldig. Kan jo ikke nekte mannfolket å bevege seg fritt dit han vil.. det blir helt feil.

Om du snakker med han om dette, må du være super klar for å være totalt åpen for hans forklaring. Om han sier at han ikke tenkte noe over det og at du kan slappe av, ja da slapper du av!! Vis tillit, og stol på mannen din. Stol på din egen dømmekraft.

Uskyldig til det motsatte er bevist. Men alltid vært bevisst på at ting kan skje, men vi kan ikke kontrollere alle betingelser i verden rundt oss. Noen ganger må vi bare stole på at ting går greit.

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine ekser er ekser for en grunn. Hadde ikke falt meg inn, verken edru eller full, å finne på noe tull. Selv ikke han kjekke for 13 år siden, som det bare ble slutt med uten dramatikk.

Anonymous poster hash: 59ff5...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...