AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hei Jeg er redd for at jeg kanskje er homofil. Fysisk føler jeg at jeg tenner på kvinner, men jeg føler jeg beundrer menn mye mer. Jeg ser f. eks. på menn som ansvarlige mennesker som arbeider hardt, er disiplinert, smarte, oppfinner ting som gjør verden bedre, osv.. Jeg ser bare på kvinner som en slags beholder for barn, og de kan brukes for sex. De er følsomme, bidrar ikke særlig mye til vår velstand og utvikling. De har ingen betydning, de er bare en maskin/beholder for at vi skal komme oss til neste generasjon. Er dette normale og naturlige tanker? Kan det være at jeg innerst inne er homofil? Anonymous poster hash: 1b7d6...d66
Stueloff Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg vet ikke om du er homofil, men kvinnesynet ville jeg gjort noe med uansett legning. 11
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Du er ikke homofil, du er misogynist. Hei Det står her: http://en.wikipedia.org/wiki/Misogyny at det er en som hater eller misliker kvinner. Jeg føler ikke at dette gjelder meg. Anonymous poster hash: 1b7d6...d66
Gjest brutal_mann Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Tankene dine har ingenting med homofili å gjøre, det har mer med menneskesyn. 3
Aurora_Versailles Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Homofili handler jo om seksuelle tanker og legning.. du har ikke seksuelle tanker om menn, bare for høye.. 3
Sylvari Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Hei Det står her: http://en.wikipedia.org/wiki/Misogyny at det er en som hater eller misliker kvinner. Jeg føler ikke at dette gjelder meg. Anonymous poster hash: 1b7d6...d66 Måten du ordlegger deg på så føler jeg at du er det =p 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 De fleste homofile beundrer kvinner, og ser ikke ned på dem selv om de ønsker kjærlighet og sex fra menn. Det er kvinnesynet ditt det er noe galt med. Mest sannsynlig kommer dette av et for tett eller vanskelig forhold til din mor (eller andre kvinner i nær familie) i barndommen. Hilsen hobbypsykologen Anonymous poster hash: 179bf...f94 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Nei. Nei. Anonymous poster hash: 484c4...c6b
Deterjomegdet Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Du e ikkje homofil, du har et vridd menneskesyn/ syn på kvinner som du burde gjer noke med. Gå til psykolog kanskje og la dei kartlegge ka du e for noke, hjelp ikkje å vandre rundt og ikkje vite. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Hei Jeg er redd for at jeg kanskje er homofil. Fysisk føler jeg at jeg tenner på kvinner, men jeg føler jeg beundrer menn mye mer. Jeg ser f. eks. på menn som ansvarlige mennesker som arbeider hardt, er disiplinert, smarte, oppfinner ting som gjør verden bedre, osv.. Jeg ser bare på kvinner som en slags beholder for barn, og de kan brukes for sex. De er følsomme, bidrar ikke særlig mye til vår velstand og utvikling. De har ingen betydning, de er bare en maskin/beholder for at vi skal komme oss til neste generasjon. Er dette normale og naturlige tanker? Kan det være at jeg innerst inne er homofil?Anonymous poster hash: 1b7d6...d66 Høres ikke ut som du er homofil! Høres ut som du kjeder deg og vil lage røre på KG blandt hormonelle damer. Om du er seriøs, beklager, men jeg klarer ikke helt å ta deg seriøst. Hvorfor? Jo, fordi hadde du ment det du skriver, hadde du ikke skrevet det her på KG. Gå inn på Gaysir å spør du! Eller snakk med en psykolog, for homo eller ei, du må ha hjelp til å forandre kvinnesynet ditt! Anonymous poster hash: a76c5...a7a 6
Gjest Heartbeat Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 Har du hatt dårlige relasjoner/erfaringer med jenter, mødre eller andre kvinner? Det kan kanskje forklare ditt kvinnesyn.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #13 Skrevet 20. juni 2014 Måten du ordlegger deg på så føler jeg at du er det =p Ok, men i framtiden bør du kanskje la være å gi slike diagnoser til mennesker over internett. La heller psykologer/psykiatere gjøre slikt. Anonymous poster hash: 1b7d6...d66
Teethgrinding Skrevet 20. juni 2014 #14 Skrevet 20. juni 2014 Åpenbart trolling. Men bare for å spille med, rent hypotetisk sett: Jeg elsker kvinner, men jeg misliker hvor hjelpesløse de kan være. Kvinnen i seg selv er fantastisk. Valgene visse kvinnelige individer gjør, og som samlet sett utgjør tendenser blant kjønnet, irriterer meg tidvis. Som f.eks manglende evne til å sette seg godt nok inn i bilkjøring (det er faktisk en livsfarlig maskin man opererer og da skal man ha kontroll), eller arkaiske ideer om at kvinner på en eller annen merkelig måte er berettighet til å kreve at menn skal jobbe for dem. Som om vi menn er slaver som er så heldige i å få en velsignelse til å betale deres vei gjennom livet. Det er holdninger som er kjønnsdiskriminerende ovenfor menn. Likestilling gjennom likestilte metoder, folkens! Ingen kvinne er mer verdt enn en mann, ingen mann er mer verdt enn en kvinne. Mannlig seksualitet er ikke mindre verdt enn kvinnelig seksualitet. Her er det en del holdninger man må røske litt i om man skal ta likestilling på alvor. TrolleTS: Dersom du ikke hadde vært et troll, så ville jeg gjennomgått en blindtest. Hva får du benner'n av? En pikk eller en vagina? Begge deler? Rimelig enkelt egentlig. Det går jo selvsagt an å ha en kjønnskrise, men da er du så langt inn i psykologien at du bør få hjelp fra tyngre institusjoner enn KG.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #15 Skrevet 20. juni 2014 Jeg elsker kvinner, men jeg misliker hvor hjelpesløse de kan være. Du er selvfølgelig klar over at en del kvinner spiller hjelpeløse? Anonymous poster hash: 25289...431
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #17 Skrevet 21. juni 2014 Her føler jeg at jeg er i en slags identitetskrise, og spør om hjelp. Jeg får enten hets, eller troll-kommentarer. Kan man ikke spørre om råd lengre? Anonymous poster hash: 1b7d6...d66
Gjest Kvinneline Skrevet 21. juni 2014 #18 Skrevet 21. juni 2014 Her føler jeg at jeg er i en slags identitetskrise, og spør om hjelp. Jeg får enten hets, eller troll-kommentarer. Kan man ikke spørre om råd lengre?Anonymous poster hash: 1b7d6...d66 Hvordan var mamman og pappan din i oppveksten da? Dette synet er ikke uvanlig om du for eksempel har vokst opp i en familie hvor far gjorde alt fysisk, og mor var mest hjemme med barn. Uansett tror jeg ikke du er homofil, men det nytter ikke vite ut fra det du skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå