AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg jobber nattevakter å er desperat på å gå ned litt i vekt før ferien.. Har noen forslag til enkle treningsøvelser jeg kan gjøre på jobb? Jeg sitter fast nattevakt inne på ett rom alene og nettene kan bli laaaange.. Jeg har tatt 40 knebøt og 50 sit ups i natt:) Trenger forslag til andre øvelser? Anonymous poster hash: c1bad...ffa
Gjest Runforit Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Jeg jobber nattevakter å er desperat på å gå ned litt i vekt før ferien.. Har noen forslag til enkle treningsøvelser jeg kan gjøre på jobb? Jeg sitter fast nattevakt inne på ett rom alene og nettene kan bli laaaange.. Jeg har tatt 40 knebøt og 50 sit ups i natt:) Trenger forslag til andre øvelser? Anonymous poster hash: c1bad...ffa Det viktigste for vektnedgang er kostholdet. Treningen er med på å forme. Hvordan er kostholdet ditt? 1
Viktualia Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Sjekk ut "7 minute workout" du får masse treff på google og det finnes også en rekke apper. Det er et kort styrkeprogram og du trenger en vegg og en stol, og kanskje en matte på gulvet. For øvrig enig med Runforit, kostholdet er viktigst for vektnedgang, men trening hjelper på så utrolig mye annet også.
Wiggins Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Er du nødt til å sitte i rommet hele tida? Trapper er veldig god trim. Hvis trappegåing ikke er aktuelt kan du jo ta armhevninger, det er en fin øvelse som styrker musklene i både armene og ryggen. Pass på at overkroppen er strak, ingen svai.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Sitte inntil en vegg, planke, fyll to bæreposer med noe tungt og ta bicepscurl og skulderhev, burpees +++ maange andre øvelser du kan gjøre. Anonymous poster hash: 99040...25f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Burpees! Anonymous poster hash: e93b5...a5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå