AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er blitt bedt ut på date i morgen, vi skal faktisk på kino så der blir vel ikke sååå mye snakking. Etter flere måneder med snakking hintet jeg frem til et møte, ble bedt ut i går, takket selfølgelig ja. Føler han er litt likegyldig og har høye forventninger til meg. Han er veldig smart og har 6 i snitt........ Hvordan skal jeg oppføre meg på daten? vi skal på kino da, såå.....men jeg er litt nervøs Anonymous poster hash: 682ea...f97
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Hvor gammel er du? tenkte siden du sier det er en eldre mann(enn deg) samtidig som han har 6 i snitt(går fortsatt på skolen?) Anonymous poster hash: 0f5c8...d5d 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Hvor gammel er du? tenkte siden du sier det er en eldre mann(enn deg) samtidig som han har 6 i snitt(går fortsatt på skolen?) Anonymous poster hash: 0f5c8...d5d Han gikk ut med 6 i snitt på vgs, jeg er 17 han er 21, han går på NTNU og får bare toppkarakter!! Anonymous poster hash: 682ea...f97 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Han gikk ut med 6 i snitt på vgs, jeg er 17 han er 21, han går på NTNU og får bare toppkarakter!! Anonymous poster hash: 682ea...f97 "Eldre mann". Da tenker jeg 60+. Men fint at 21 åring kan være eldre mann:P Anonymous poster hash: cd2ce...7a7 6
Gjest Eurodice Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 "Eldre mann". Da tenker jeg 60+. Men fint at 21 åring kan være eldre mann:P Anonymous poster hash: cd2ce...7a7 Eldre er visst et meget tøyelig begrep. En "mann" på 21 år? For meg er de unggutter i den alderen . 7
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er blitt bedt ut på date i morgen, vi skal faktisk på kino så der blir vel ikke sååå mye snakking. Etter flere måneder med snakking hintet jeg frem til et møte, ble bedt ut i går, takket selfølgelig ja. Føler han er litt likegyldig og har høye forventninger til meg. Han er veldig smart og har 6 i snitt........ Hvordan skal jeg oppføre meg på daten? vi skal på kino da, såå.....men jeg er litt nervøs Anonymous poster hash: 682ea...f97 Ehm være deg selv...? Om du føler for mye av deg selv kan skremme han bort kan du gjemme de sidene av deg selv til senere. Men serriøst da, slapp av å nyt daten. Første gangen jeg møtte min nåværende kjæreste var på fest. Da lå vi å snakket "hvalsk" mens vi klina. Ja hvalsk som i fra filmen nemo. Hun var sikker på at hu hadde ødelagt alt når hun dro hjem fra festen dagen etter, men halvannet år senere er vi fortsatt sammen:) Anonymous poster hash: 1b0a5...ff6
Beach Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Ville heller sagt "eldre gutt". Uansett, for å svare på spørsmålet ditt - vær deg selv! Smil masse.
tingeling Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Ikke kall ham "eldre mann" og bortsett fra det: vær deg selv 1
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Ofte er det smart av TS å presisere 'eldre enn meg'. Dette fordi begrepet 'eldre mann' faktisk betyr en mann over middagshøyden, - mao. fra sånn 65 i min verden (for det lille akkurat den er verd da).
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Uavhengig av hva som legges i begrepet "eldre mann" (45 for noen, over 60 for andre), så betyr det alltid at mannen er betydelig eldre enn kvinnen. De fleste forhold består av en mann noen få år eldre, så det er mer når vi begynner å snakke om tiår i mellom det blir relevant. "Litt eldre gutt" er vel mer korrekt her. Hvor smart han er vet vi vel egentlig ikke...Karakterer sier ikke stort. Uansett, TS ikke tenk for mye over det. Det er kino. Ikke ta det for alvorlig, men ikke la ham presse deg til noe heller. Bare ha det hyggelig. Anonymous poster hash: 08198...b05
Betasuppe Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Hva har dere snakka om til nå? Hvis han er eldre og intelligent, mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå