AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg har blitt bedt med ut på kino i morgen kveld av en gutt jeg har snakket med en stund (2-3 mnd). Vi har aldri møttes før, dette er første gangen. Han er en veldig selvsikker person og virker ganske likegyldig til tider, i tillegg er han ett par år eldre enn meg. Han er veldig veldig smart og studerer på NTNU og det virker som om han liker skoleflinke jenter. Jeg er ikke i nærheten av så flink som han, jeg har litt over 3 i snitt og er ikke så veldig skoleflink. Vet ikke om han vil noe, men det var på en måte jeg som hinta til å møtes. Så han spurte om jeg ville bli med på kino, dette svarte jeg selfølgelig ja til. Vi har aldri på noen som helst måte flørtet med hverandre, bare snakket som venner. Han har bestilt billetter til oss til i morgen kveld, vi skal se en komedie - 22 Jumpstreet. Jeg selfølgelig veldig nervøs og kjenner jeg gruer meg litt. Litt redd for at han ikke skal synes noe særlig om meg. Noen tips til ''daten''? Tips til hvordan jeg skal oppføre meg? Hva tror dere forventningene hannes er? Hva kan vi prate om? Setter stooor pris på råd og tips! Anonymous poster hash: 1c86f...d62
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Bare vær deg selv det beste rådet som kan gis. Han er nok nysgjerrig på deg siden han inviterte deg ut og ikke bli skremt av at han går på NTNU. Du er bra nok uansett lykke til! Anonymous poster hash: 4c183...b45
Aurora_Versailles Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Vær deg selv! For all del, ikke tenk på han som "NTNU student" og på deg selv som "mindre smart". Det vil ødelegge kvelden. Tenk heller på kvelden som en date hvor to voksne mennesker møtes for å bli bedre kjent. Ikke ha for høye forventninger!
Hecubaa Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Det er vel begrenset hvor mye man må tenke på å være seg selv og hvor mye man får blitt kjent når man bare skal se på film i et par timer..
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Hmmm... Dette var mistenkelig likt en date jeg hadde for noen måneder siden. Kan jeg spørre hva vedkommende heter til fornavn, eventuelt forbokstaven? Eller alder? Anonymous poster hash: eaf84...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå