TheSchnoo Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg kjøpte dem i Charlottenberg på Sportringen Outlet i går til 500 kr. Stusset litt på prisen da de pleier å ligge på rundt 700, men tenkte ikke noe mer over det. Da jeg kom hjem og så dem ved siden av de andre parrene mine så jeg at de så litt annerledes ut. Skolissene var tykkere og de hadde en sånn stoffbit på tunga til å trekke skolissene gjennom, noe jeg aldri har sett på converse før. Så jeg begynte å undersøke litt rundt, og nå er jeg litt usikker på om de er ekte.. http://www.converse.com/regular/chuck-taylor-classic-colors/MP_50.html?dwvar_MP__50_color=red&dwvar_MP__50_size=030 Dette er modellen jeg skal ha i følge modellnummeret, men det er ikke helt sånn mine sko ser ut. På hælen står det "converse all star", og ikke bare all star, også er det denne skolissetingen som ikke er på bildene på converse.com. Samtidig er merkelappen på undersiden av tunga annerledes fra mine andre Converse, noe som kan tyde på at de er fake. Har også sett noen si at det papiret som ligger rundt dem i boksen skal ha stjerner på seg, men papiret rundt disse var vanlig hvitt, så vidt jeg husker. Dessuten hang det ikke noen merkelapp ved skoene, noe jeg syns er litt merkelig.. Legger ved link til album med bilder av både sko og boks: http://imgur.com/a/ZCSeP
Dricka Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Er det så nøye om de er fake da? Du så tydeligvis ikke noe feil ved dem da du kjøpte dem at det er noen grunn til at andre skal legge merke til det. Hva er vel bedre enn en fin sko til en fin pris? Fake eller ikke 2
EDM Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Aldri kjøp klær fra såkallte "outlets". Naiv som jeg var i 2008 kjøpte jeg en canada goose til 3k Gikk på en smell for å si det sånn. 2
TheSchnoo Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2014 Er det så nøye om de er fake da? Du så tydeligvis ikke noe feil ved dem da du kjøpte dem at det er noen grunn til at andre skal legge merke til det. Hva er vel bedre enn en fin sko til en fin pris? Fake eller ikke Er jo en grunn til at jeg vil ha Converse. :b Når jeg kjøper sko kjøper jeg dem som regel for å ha lenge, så det går ikke mer på utseende enn på kvaliteten. Converse er kjent for å vare lenge, og det kan mine syv år gamle chuck taylors skrive under på!
TheSchnoo Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2014 Er skoene vonde å gå i? Da er de ekte. De er like gode å gå i som mine andre tre (ekte) par.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Det står Jack Purcell på boksen. Jack Purcell-produkter hos Converse inkluderer ikke skoene du har lagt ut bilde av. https://www.converse.com/products/jack-purcell/?start=0&sz=32 Anonymous poster hash: 0206f...bd8
TheSchnoo Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2014 Det står Jack Purcell på boksen. Jack Purcell-produkter hos Converse inkluderer ikke skoene du har lagt ut bilde av. https://www.converse.com/products/jack-purcell/?start=0&sz=32 Anonymous poster hash: 0206f...bd8 Det står jo flere ting på boksen da? One Star, Converse i forskjellige logoer osv. Ser for meg at det bare er en oppramsing av de forskjellige undermerkene?
Knøttik Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 De er like gode å gå i som mine andre tre (ekte) par. Da knyter du ikke riktig:p converse er alltid vonde å gå inn. De ser litt fake ut når du sammenligner sånn, men kan jo også være noe nytt de har begynt med:) fine var de uansett;)
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Outlet har som regel klær som er feilprodusert o.l. Så det kan være ekte. Anonymous poster hash: 02bc8...c1a
Lillitta Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Hvis du så og si ikke ser forskjell på de, hadde jeg ærlig talt ikke brydd meg om de var ekte eller ikke. Vonde å gå i er de uansett. Har ett par som er ekte, og da jeg var i Tyrkia for 2 år siden kjøpte jeg med meg fire par hjem. Klin like, og like ubehagelige å ha på seg 2
Gjest Solsmil Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Jeez, det er et par converse, ikke en chanel-veske. Men siden du lurer, de ser veldig ekte ut for meg
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Hvordan ser man at de er falske? Jeg har nemlig også noen jeg tviler på er ekte. Grusomme å gå i og veldig stive. Anonymous poster hash: e7700...d7b
Apocalypse Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Jeez, det er et par converse, ikke en chanel-veske. Men siden du lurer, de ser veldig ekte ut for meg Tenkte det samme...
loffen Skrevet 23. juni 2014 #17 Skrevet 23. juni 2014 De er ekte! Dette er den 'nye' designen. Det står all star på hælen, og har den greia til å tre lissen gjennom. Så du kan bare slappe av. Kjempefine!
Chanchan Skrevet 23. juni 2014 #18 Skrevet 23. juni 2014 Det eneste som sier meg at de eventuelt kan være fake er fargen på stjernen på merket på siden, men ellers er alt akkurat som det skal være! Tror du kan senke skuldrene!
loffen Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 De er IKKE fake! Det er ikke noe å spekulere i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå