AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er en jente/dame på 27 år. I slutten av denne måneden har jeg vært singel 1 år. I løpet av året har jeg datet kun 1 mann seriøst (!). Vi datet over en lengre periode på mange måneder, men jeg har funnet ut at jeg liker han kun som en venn. Jeg holdt på med en annen fyr i ca 3 mnd i løpet av året også, men han dumpet meg etter at vi hadde sex. Han likte jeg til gjengjeld veeeldig godt. Ellers har det bare vært små flørter via Facebook. Nå begynner jeg å kjenne litt på at jeg savner en kjæreste. Men jeg føler at hvis jeg oppriktig er interessert i en fyr, så er han aldri interessert i meg! Og de som viser interesse for meg.. er ikke jeg interessert i. Folk sier man ikke skal lete for da finner man han ikke.. Men nå begynner jeg å miste troen litt på at jeg noensinne kommer til å oppleve igjen at en fyr jeg virkelig liker er såpass interessert i MEG at han ville vært kjæresten min Og mister helt motivasjonen til å ikke deppe når venninner hopper fra forhold til forhold og maks er single i 1mnd eller 2. Virker som alle har massevis av beilere hele tiden:/ Tror ikke jeg er stygg.. har ikke inntrykk av at folk syntes det heller. Anonymous poster hash: d5b0d...5ab
Gjest Cartman Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Dine venninner er vell ikke så nøye, som deg. Kred til deg for at du vil finne den rette mannen. Kvalitet fremfor kvantitet.
Polly Ester Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Tror det der er et ganske vanlig fenomen. Ikke at det gjør det noe enklere for deg, men du er i hvert fall ikke alene. Du har alderen på din side i hvert fall da. Og du har vært singel bare i 1 år. Jeg er noen år eldre enn deg og vært singel i 6 år nå. (Ikke at jeg har hatt lyst på forhold i like lang tid, men... )
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Æææ, jeg tror jeg vil lide samme sjebnen som deg TS Jeg har vært singel i 1,5 mnd nå, og jeg har visst ( fra før av) at de jeg liker, liker ikke meg og omvendt... Enten må vi endre våre " preferanser", eller så må vi bli crazy cat ladies Hardt liv!! Anonymous poster hash: 581cf...956
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 I løpet av 12mnd har du altså vært i seriøs dating med en kar i flere mnd, holdt på med en annen fyr i 3mnd, og i tillegg hatt flere flørter på nett. I mine øyne har du vært ganske busy... Du virker stressa! Dette innlegget hadde passet bedre til en 17åring.. Vær mye med på ting, treff menn og ha et åpent sinn. IKKE ha sex med dem før det er seriøst!Anonymous poster hash: 4e254...fdf 10
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Å du klager? Jeg er 25 år, fortsatt jomfru, og aldri noensinne hatt kjæreste. Hva skal jeg si. Har egentlig gitt opp håpet jeg. Anonymous poster hash: 66b1c...eb6 12
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Æææ, jeg tror jeg vil lide samme sjebnen som deg TS Jeg har vært singel i 1,5 mnd nå, og jeg har visst ( fra før av) at de jeg liker, liker ikke meg og omvendt... Enten må vi endre våre " preferanser", eller så må vi bli crazy cat ladies Hardt liv!! Anonymous poster hash: 581cf...956 Jeg har prøvd å endre preferanser, han jeg datet seriøst var egentlig ikke min type sånn i utgangspunktet, men jeg ville gjerne det skulle funke for han er veldig snill og trygg.. :/ men det funket ikke for meg:( I løpet av 12mnd har du altså vært i seriøs dating med en kar i flere mnd, holdt på med en annen fyr i 3mnd, og i tillegg hatt flere flørter på nett. I mine øyne har du vært ganske busy... Du virker stressa! Dette innlegget hadde passet bedre til en 17åring.. Vær mye med på ting, treff menn og ha et åpent sinn. IKKE ha sex med dem før det er seriøst!Anonymous poster hash: 4e254...fdf Jeg har hatt sex én gang i løpet av disse 12 månedene. Det var etter 3 måneder hvor vi traff hverandre hver uke. Syntes ikke å vente 3 mnd er kort tid. Så dropp hersketeknikken og "at dette kunne vært en 17 åring". Det er snakk om 2 menn jeg har truffet på 1 år, og 2 som har flørtet med meg via Facebook, som jeg ikke egentlig har møtt på mange år. Syntes ikke jeg er så stressa jeg. TS Anonymous poster hash: d5b0d...5ab 2
Infinite Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Å være singel i ett år er vel ikke særlig lenge? Kan ikke forstå at ett år skal være nok til at du har mistet troen på å få deg kjæreste igjen. 9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Å være singel i ett år er vel ikke særlig lenge? Kan ikke forstå at ett år skal være nok til at du har mistet troen på å få deg kjæreste igjen. Det er kanskje ikke så lenge, det er bare at jeg føler at de jeg er interessert i, de finnes ikke interessert i meg som mer enn en venninne. Og de jeg ikke er interessert i, de er superinteressert i meg.. Har vel bare en dårlig uke eller noe, hvor jeg kjenner litt ekstra på det.. kjennes ut som alle andre jenter er superattraktive, mens jeg ikke er så attraktiv.. TS Anonymous poster hash: d5b0d...5ab 1
Infinite Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Det er kanskje ikke så lenge, det er bare at jeg føler at de jeg er interessert i, de finnes ikke interessert i meg som mer enn en venninne. Og de jeg ikke er interessert i, de er superinteressert i meg.. Har vel bare en dårlig uke eller noe, hvor jeg kjenner litt ekstra på det.. kjennes ut som alle andre jenter er superattraktive, mens jeg ikke er så attraktiv.. TS Anonymous poster hash: d5b0d...5ab Akkurat sånn tror jeg det på et eller annet tidspunkt har vært for de fleste. Min erfaring er at man ofte ikke finner noen hvis man er på leiting, men at slike ting gjerne skjer når man minst venter det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Du har ingenting å klage på! Du er faktisk skikkelig bortskjemt med interesse! Kom tilbake når du ikke har hatt sex på tre år så skal du få lov til å sutre litt.Anonymous poster hash: b6aa0...62b 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 Akkurat sånn tror jeg det på et eller annet tidspunkt har vært for de fleste. Min erfaring er at man ofte ikke finner noen hvis man er på leiting, men at slike ting gjerne skjer når man minst venter det. I know, hører det hele tiden, er derfor jeg er redd, for tenk om det ikke skjer før om 15 år liksom. Det er greit å være singel, men.. ikke sååå lenge. Tror jeg er mest stressa fordi i min vennegjeng er alle i forhold hele tiden, og jeg blir vel litt påvirket. Du har ingenting å klage på! Du er faktisk skikkelig bortskjemt med interesse! Kom tilbake når du ikke har hatt sex på tre år så skal du få lov til å sutre litt.Anonymous poster hash: b6aa0...62b Ok.. :/ TS Anonymous poster hash: d5b0d...5ab
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #13 Skrevet 20. juni 2014 Jeg ble skilt etter mange års ekteskap. Jeg var vel singel i 4 mnd før jeg ble seriøs med en fyr. Så etter ett år ble jeg lei- lei av forpliktelser. Jeg kom til det faktum at jeg stresset etter å finne en ny og ikke tok meg tid til å nyte min frihet og finne meg selv. Nå gidder jeg rett og slett ikke vært singel 1 mnd nå og nyter det! Anonymous poster hash: 1e694...243 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har prøvd å endre preferanser, han jeg datet seriøst var egentlig ikke min type sånn i utgangspunktet, men jeg ville gjerne det skulle funke for han er veldig snill og trygg.. :/ men det funket ikke for meg:( Jeg har hatt sex én gang i løpet av disse 12 månedene. Det var etter 3 måneder hvor vi traff hverandre hver uke. Syntes ikke å vente 3 mnd er kort tid. Så dropp hersketeknikken og "at dette kunne vært en 17 åring". Det er snakk om 2 menn jeg har truffet på 1 år, og 2 som har flørtet med meg via Facebook, som jeg ikke egentlig har møtt på mange år. Syntes ikke jeg er så stressa jeg. TS Anonymous poster hash: d5b0d...5ab Hersketeknikk?? Jeg mener det faktisk! Jeg er selv 28år og ingen av mine single venninner driver på sånn som det hørtes ut i åpningsinnlegget... Å fly rundt sånn og ikke tåle å være uten kjæreste en liten stund er sånn folk drev på på vgs i min verden..Anonymous poster hash: 4e254...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #15 Skrevet 21. juni 2014 Hersketeknikk?? Jeg mener det faktisk! Jeg er selv 28år og ingen av mine single venninner driver på sånn som det hørtes ut i åpningsinnlegget... Å fly rundt sånn og ikke tåle å være uten kjæreste en liten stund er sånn folk drev på på vgs i min verden..Anonymous poster hash: 4e254...fdf Så din vennegjeng er malen på hva som er korrekt "oppførsel" som singel? Jeg syntes det var litt frekt å antyde at jeg fløy fra den ene til den andre og hadde sex i hytt og pine når det er langt fra det jeg har gjort, jeg svarte deg på det og det ignorerte du ser jeg du skriver at jeg skal møte menn og kose meg, usikker på hva du antyder der, men det er vel det eg har gjort når jeg sier at jeg har datet to stk i løpet av et år.. Vet ikke hvor mange det er vanlig å date i året i din vennegjeng, så beklager hvis jeg har gjort noe som ikke er vanlig der... Jeg må få lov å blåse ut litt frustrasjon uten å bli fortalt at jeg oppfører meg som en tenåring av den grunn TS Anonymous poster hash: d5b0d...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Hva er vitsen med å lage en tråd om det på Internett om du ikke tåler å høre hva folk mener? Jeg måtte jo ta utgangspunkt i åpningsinnlegget når jeg svarte da. Regnet med du ønsket råd jeg da. Men da skal jeg heller si at du er helt normal og kul, og gutta vet ikke hva de går glipp av! Anonymous poster hash: 4e254...fdf
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Er litt i samme båt som deg. Alle venninnene mine har kjærester i hytt og pine, og nå er hun ene blitt gravid også. Jeg har vært singel siden jeg var 16 år, er 21 nå. Har ikke hatt noe behov for kjæreste før nå, og har ikke stresset med det. Er heller ikke interessert i de som er interessert i meg, er rart det der. Kjenner selv nå at jeg er klar for stabilitet og et forhold, men synes det er vanskelig å vite hvordan en skal gå frem. De beste tipsene jeg gir til meg selv er å ikke stresse, og heller ikke ta det første og beste som kommer dersom du er på utkikk etter noe langsiktig Og ikke gi opp håpet, du har ikke vært singel så lenge! Anonymous poster hash: 7da5c...17b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 jeg blir deprimert av å lese slike tall, jeg blir 30 til neste uke, har vært singel i litt over 5 år. Har ikke datet noen seriøst på denne tiden, kun blitt dumpet/knust hver gang før det ble noe mer. Du har god tid TS. Anonymous poster hash: 84847...0e5 1
Inwe Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 Jeg er 26, vært singel halvannet år og ikke datet noen. Føler meg hverken stressa, unormal eller at jeg kommer til å være singel for alltid. Det kommer når det kommer 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #20 Skrevet 23. juni 2014 Jeg har vært single i 2 år, og det er først nå jeg har begynt å faktisk se rundt meg på ordentlig... Det er viktig å pleie seg selv litt innimellom hvis man har sjangsen! Anonymous poster hash: 9b670...533 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå