Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg lurer på her, men jeg får ikke snakket med noen om dette så jeg skriver det her.

Jeg har dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min fordi jeg "dumpa" han etter første daten vår. Eller, man kan vel ikke akkurat kalle det å dumpe da, men har ikke noe bedre ord. Daten var veldig fin synes jeg, men på det tidspunktet bodde han langt unna og var ikke sikker på om han skulle flytte til der jeg bor.

Jeg tenkte derfor at jeg heller skulle spare meg for å bli knust igjen og sa til han at jeg likte han utrolig godt, men at jeg ikke følte at det var så lurt at vi ble noe seriøst akkurat nå (som da er en stund siden som sagt) og at vi heller kunne se det litt an.

Ting forandret seg og vi ble sammen under en måned etter.

Så saken er den at jeg har tenkt på dette litt, men jeg har ikke tatt det opp med han frem til han tok det opp for kanskje 3 uker siden.

Da sa han at han følte seg skikkelig ubrukelig og dum etter jeg hadde sendt den meldingen til han og at han var veldig lei seg og angret på ting han hadde gjort på daten osv osv.

Jeg sitter derfor nå med skikkelig dårlig samvittighet for at jeg fikk verdens mest fantastiske fyr til å føle seg ubrukelig og dette har jeg sagt til han og spurt hva jeg skal gjøre for å gjøre det godt igjen.

Han sier at jeg allerede har gjort det godt igjen for lenge siden pga at jeg ble sammen med han og ting jeg har gjort for han.

Men likevel har jeg dårlig samvittighet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det plager meg noe skikkelig.

Anonymous poster hash: 56e16...cda
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel en fin kjæreste! Han sier du har gjort det godt igjen, så stol på det og prøv å ikke tenk på det. Kjære deg, det var da ikke så alvorlig det du gjorde!!! Etter én date er det grenser for hvor såret han kunne bli! Ikke tenk mer på dette! Han har det bra nå, så prøv å ha det bra du også :)

Anonymous poster hash: 1e868...6e3

Skrevet

Du har absolutt, ingen grunn, i hele verden, til å ha dårlig samvittighet. Det sier han jo tilogmed selv! Ikke grav deg ned i angst og skyldsfølelse - spesielt ikke når det ikke er en grunn til det..

Gjort er gjort. :)

Om du fortsetter å ha dårlig samvittighet og angst for det du gjorde før forholdet, gjennom hele forholdet, vil du ende opp med å angre på å ikke ha brukt tid og energi på å ha gjort forholdet godt, mens du enda hadde det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...