Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For det vil jeg ha! :)

Er singel, men vil ikke ha kjæreste nå. Vil ha en kompis eller ti! Hvor er disse?

Anonymous poster hash: 1938f...854

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle steder det finnes gutter. Altså så og si overalt

Anonymous poster hash: d4923...4a2
  • Liker 1
Skrevet

Treningssenter som fokuserer på styrke, det meste av organisert idrett, jakt/fiske/friluftsliv-foreninger og alt som har noe med data å gjøre er det en sterk overvekt av hankjønn.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil jo ikke ha en datanerd, muskelmann eller kakemann, (haha beste autokorekt! skal stå jaktmann) ;) til kompis! Jeg vil ha en kompis som elsker sære filmer, finner på rare ting, er kunstnerisk og spontan. Hvor er de?

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vil jo ikke ha en datanerd, muskelmann eller kakemann, (haha beste autokorekt! skal stå jaktmann) ;) til kompis! Jeg vil ha en kompis som elsker sære filmer, finner på rare ting, er kunstnerisk og spontan. Hvor er de?

Kunstskole?

Anonymous poster hash: d4923...4a2

Skrevet

på homsebar?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du finner oss på konserter, forskjellige turistattrasksjoner, i luftssportsklubber på biblioteker, på stranda i Laos med middagen på fanget så langt ned at bølgene nesten tar den (i regnværet). På fjelltopper, hos hjelpeorganisasjoner, ute på havet i kano/kajakk, på arbeidsplassen vår? bruk fantasien.

Anonymous poster hash: 2417f...127
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du finner oss på konserter, forskjellige turistattrasksjoner, i luftssportsklubber på biblioteker, på stranda i Laos med middagen på fanget så langt ned at bølgene nesten tar den (i regnværet). På fjelltopper, hos hjelpeorganisasjoner, ute på havet i kano/kajakk, på arbeidsplassen vår? bruk fantasien.

Anonymous poster hash: 2417f...127

Er du en av de? Da fant jeg jo en her ;) venner? Hehe...

Skrevet

For det vil jeg ha! :)

Er singel, men vil ikke ha kjæreste nå. Vil ha en kompis eller ti! Hvor er disse?

Nøyaktig hva er motivet ditt for dette?

AnonymBruker
Skrevet

Nøyaktig hva er motivet ditt for dette?

Har ikke noe motiv eller hemmelig agenda!

Vil ha flere venner bare. Har hatt et veldig langt forhold, og i det forholdet mistet jeg mange av mine kompiser (pga flytting) så de jeg kjenner nå, er kompiser av eks, og mange av de har sammboer, så litt merkelig om jeg skulle begynne å ringe de. Jeg har mange venninner og de er veldig hyggelige, men savner kompiser, menn som ikke bare tenker på klær og interiør, som ikke baksnakker, som ikke sladrer... Er dette så rart? I min alder vil de fleste få seg kjæreste virker det som, så mange menn vil ikke kaste bort tiden med (nye) venninner der de egentlig vil ut å jakte :)

Mulig jeg tar helt feil, men JEG synes det er vanskelig å få kompiser, en å bare henge med, gå på utstillinger med, spise ute osv uten at forholdsbiten skal ligge i bunnen. Jeg kan da umulig være unik på dette?

AnonymBruker
Skrevet

Alle mine kompiser har jeg møtt på nettdatingsider. Hvor målet egentlig var å bli kjærester. Men så fant vi ut at vi hadde ikke kjæreste kjemi, men likte hverandre veldig godt, så har vi blitt venner istedenfor.

Eneste er at etter en stund så vil de gjerne noe mer, og da man ikke ønsker det forsvinner de.

Anonymous poster hash: d460d...2f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...