AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg spiser vannmelon hver dag og er avhengig! Hver gang jeg spiser dette, så må jeg rett på do. Som regel er det vannmelonbiter og frøene som kommer ut. Noen som har det samme? Anonymous poster hash: 811f2...665
Chizue Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Nei egentlig ikke, men du kan jo blitt allergisk mot det? Jeg kan spise en hel vannmelon alene, uten noen form for lakserende effekt, Ingen i min familie heller, men har ei venninne som ikke tåler vannmelon,meloner og div andre frukt og bær - Edit: Men den kan hjelpe mot mageproblemer, samme med rosiner og druer Endret 19. juni 2014 av The Tardis
Sylvari Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jeg høvler ned på med vannmelon i usunne mengder, men aldri opplevd det du snakker om. 1
Beach Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg kan spise så mye jeg vil uten at noe skjer.. Men folk reagerer forskjellig på ulike typer matvarer. Jeg blir litt dårlig i magen av f.eks. epler.
Lucid Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jeg kan reagere sånn som du beskriver av vannmelon. Men nå er systemet mitt ganske ødelagt i utgangspunktet. Epler og en del andre typer mat har også en tendens til å komme ut i samme tilstand som det kom inn igjen. Veldig ubehagelig i grunn.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 TS her Jeg får ikke vondt i magen av det, men den går bare rett gjennom. Det kan ta 30minutter fra jeg spiser vannmelon til jeg må løpe på do. Avhenger litt av mengden, men spiser ikke mer enn en kvart melon hver dag. Jeg må bare passe på å spise den hjemme:) Bare kjedelig at jeg oppdaget virkningen så sent. Kunne sikkert hjulpet meg å bli kvitt noen kilo før bikinisesongen:)Anonymous poster hash: 811f2...665
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Jeg spiser så mye vannmelon at jeg får vondt i magen av metthet, men har aldri opplevd dette. Det er i hvert fall ikke noe lakserende "virkestoff" i vannmelon, det er vann og man må tisse relativt fort, av naturlige årsaker. Anonymous poster hash: 23519...c40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå