AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Det er vel ikke helt lov, men likevel.. Prøver å finne en spesifikk film, The Other Woman med bl.a. Kate Upton og Cameron Diaz, men må registrere meg overalt. De fleste andre filmer har jeg ikke hatt noe problem med. Tips? Anonymous poster hash: aec1e...4a6
outkast Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Her Den linken funker ikke, i hvertfall ikke hos meg. Har lett over hele nettet etter den filmen, men eneste jeg fant var på thepiratebay. Tok ikke sjansen da det bare var et par alternativer, og siden filmen er ganske ny så er det vel ikke meningen at den skal være tilgjengelig heller. Endret 19. juni 2014 av outkast
Sylvari Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Faktisk fullt lov å se filmer over streaming, bare ikke å laste ned. Utover det, ingen tips dessverre.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Nyere filmer er som regel bare tilgjengelige som nedlastbare, ja, og sjansen for å bli tatt er jo tilstede. Hvis det er en nyere film jeg har lyst til å se, så bestiller jeg heller DVDen fra play.com. Eldre filmer finner man lett ved å søke på tittelen pluss "watch online". Man lærer seg fort hvilke tjenester som er greie å bruke uten noen form for registrering. Anonymous poster hash: 7a31f...a52
Frk.K Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Den linken funker ikke, i hvertfall ikke hos meg. Har lett over hele nettet etter den filmen, men eneste jeg fant var på thepiratebay. Tok ikke sjansen da det bare var et par alternativer, og siden filmen er ganske ny så er det vel ikke meningen at den skal være tilgjengelig heller. Den er ikke ny så den for leeenge siden! Sender deg en pm
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Primewire Anonymous poster hash: 4b4dd...8e2
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 www.putlocker.is www.primewire.ag Bare pass på at du ikke klikker på all reklamen. Ofte må du lukke ned en del reklame som dukker opp før du får sett filmen (typ fem, seks ganger). Og ikke last ned noe som helst!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå