Gå til innhold

Skal jeg kysse henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal starte..

Jeg har har kjent en jente i flere år. Vi er begge 95, og gikk på samme ungdomskole. Det var helt tilfeldig at jeg traff henne en dag, og siden da har vi snakket. Mye.

Her om dagen var vi ute å spiste. Kjempekoslig! En av de bedre kveldene jeg har hatt. Vi satt kanskje to timer på den resturanten, å snakket. Nå den siste uken har vi truffet hverandre i byn, og kjøpt en smoothie osv. Herrigud, jeg liker henne kjempegodt. Håret, klærne, alt.

Hun har lappen.. Og kjører meg overalt... Hun er så grei.

På lørdag skal vi på kino sammen, og på tirsdag skal jeg hjem til henne for første gang. På torsdag reiser jeg, og er vekke i 5 uker... :(

Jeg har liksom lyst å kysse henne før jeg reiser. Men, hvordan? Hvordan skal jeg gjøre det? Skal jeg ta initiativet? Se henne i øynene?

Er så redd for at det blir feil... Vil nemlig ikke miste hun.. :trist:

#Hjelp

Anonymous poster hash: 22725...1fa
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Dere er da svært så aktive... til 95-åringer å være mener jeg. :fnise:

Neida.., men JA, klart du skal! Legg hånden din rundt nakken hennes og trekk henne forsiktig mot deg mens du ser henne i øynene :rodmer:

• Liker 16
Skrevet

Klart du skal kysse henne!

Skrevet

JA :-D

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg! Lur aldri mer på sånne ting! Vil du kysse henne, kyss henne!!!!! 😍

Anonymous poster hash: b7724...1a6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kyss henne. Det blir ikke feil :)

Anonymous poster hash: 9bc17...767
Skrevet

Eldre mennesker som kjøper smoothie er så søte <3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke gamle, han mener at de er født i 1995.

Anonymous poster hash: 6f8fe...05a
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi er begge 18år, født i 1995.

Hvordan skal jeg gjøre det? Når? Før/etter date? Dette er faktisk vanskeligere enn jeg trodde.

Etter første middag sammen ute, så ventet vi på heisen i parkeringshuset. Da hadde vi noen sekunder hvor vi bare så på hverandre. Jeg var nær å bare kysse henne. Men, jeg er så redd for at det skal bli feil. Noen andre her som har vært i samme situasjon?

Skal jeg.. Skal jeg ikke...

Skrevet

skal! Du må bare gjøre det du føler for og ikke tenke for mye :blomst:

Skrevet

Kyss kyss kyss!! :duskedame:

• Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Interessant at alle jentene kategorisk sier "Kyss", mens i andre tråder er det jenter som liker å bruke lang tid før et kyss.

:)

Hvordan skal jeg gjøre det? Når? Før/etter date? Dette er faktisk vanskeligere enn jeg trodde.

Etter første middag sammen ute, så ventet vi på heisen i parkeringshuset. Da hadde vi noen sekunder hvor vi bare så på hverandre. Jeg var nær å bare kysse henne. Men, jeg er så redd for at det skal bli feil. Noen andre her som har vært i samme situasjon?

Skal jeg.. Skal jeg ikke...

Du hadde et lite øyeblikk der.

Det som kan være lurt er å varme opp med litt kroppskontakt og at begge er vant med å berøre hverandre. Da blir kysset en mindre barriere. For eksempel å starte med en god klem når dere møtes. Noen forsiktige og lekne dytt og lett berøring underveis. God øyekontakt. Legg hånden din rundt skuldrene hennes. Slike ting.

Ideelt sett liker jeg å vente på et stille øyeblikk noe lignende det du beskrev. Kanskje ikke i en heis, da jeg ikke vil at hun skal føle seg fanget på noen måte. Og når det øyeblikket skjer, så liker jeg å bare fortape meg selv helt i henne og drømme meg bort. Betrakte det nydelige ansiktet hennes, smile til henne som til et barn og kommunisere med hele kroppen min at jeg synes hun er helt vidunderlig.

Kanskje klapper jeg henne forsiktig på kinnet med tommelen min. Kanskje gir jeg henne et kompliment. Så går jeg sakte mot henne. Om hun ikke er med på notene, så merker jeg det ganske fort og da trekker jeg meg tilbake. Om ikke fullbyrdes kysset og magi oppstår.

Når jeg var yngre brukte jeg faktisk av og til å spørre jenter rett ut om de hadde lyst til å kysse meg. Ventet da også på et noenlunde passelig øyeblikk og så spurte jeg: "Har du lyst å kysse meg?"

Fungerte fint det.

Har også spurt jenter om de kunne tenke seg å ligge med meg eller hva de tenker om å ligge sammen. Liker litt den formuleringen. Av og til er det morsomt å verbalisere ting som liksom skal være underforstått.

:)

Endret av Leo Nardo
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk alle sammen, spesielt Leo Nardo.

Kroppskontakt er ingen problem. Klemmer i ett sett, dere skjønner greien. Jeg holder rundt henne når vi snapper på bussen, og noen ganger holder hun rundt meg også. :hug: Men herrigud, klem, det betyr jo ingenting. Eller gjør det? Jeg klemmer ofte andre jenter..

Jeg traff henne etter jobb i går, og da gikk vi i Oslo sentrum i to timer. Herrigud så fort det gikk. Føltes som et kvarter. Jeg skal treffe henne i dag også..

Problemet mitt er at jeg ikke tørr å ta initiativet til noe som helst. :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Dere er da svært så aktive... til 95-åringer å være mener jeg. :fnise:

Neida.., men JA, klart du skal! Legg hånden din rundt nakken hennes og trekk henne forsiktig mot deg mens du ser henne i øynene :rodmer:

De er ikke gamle, han mener at de er født i 1995.

Anonymous poster hash: 6f8fe...05a

Sånt som dette vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte av. :laugh:

Anonymous poster hash: e9dc5...ef3

• Liker 7
Gjest iGirl
Skrevet

Sånt som dette vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte av. :laugh:

Du skjønte ikke at jeg tulla?

Skrevet

Siden du er ekstra nervøs ville jeg gjort det på kinoen! I kveld! Begynn med å holde hånden hennes, og ta armen over skulderene hennes. You go, boy!

Skrevet

så romlemantisk :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Du skjønte ikke at jeg tulla?

Dette blir bare verre og verre. :laugh:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...