Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen andre som gjør dette?

Jeg skulle dusje nå nettopp. Gikk inn i dusjen, og tråkka rett oppi en drøss avklipte negler. Dette har skjedd før, og han ser ikke problemet. Han klipper altså ikke neglene mens han dusjer, men han hviler foten på kanten av kabinettet og klipper inn der. Uten å skylle de vekk.

Er det bare jeg som tenker æsj?

Anonymous poster hash: b5bf7...ad2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg.

Anonymous poster hash: b6dc9...68e
  • Liker 2
Skrevet

Tånegler er ekkelt ja! Be ham om å rydde opp etter seg!

• Liker 7
Skrevet

Jeg klipper neglene i dusjen rett som det er, så jeg ser heller ikke problemet :vetikke:

Men nå er jeg sjelden en rettesnor for hva folk flest synes er æsj...

• Liker 1
Skrevet

Det var litt ekkelt ja? Jeg pleier å klippe/rive tågneler når jeg dusjer, men jeg passer alltid på at alt havner nedi sluket når jeg er feridg. .

• Liker 2
Skrevet

Jeg klipper tåneglene der. Er greit siden da kan jeg ha foten oppå kanten av badekaret når jeg klipper. Men jeg skyller alltid godt ned, slik at ikke noen andre må tråkke i neglene mine.

Kan du ikke bare be han skylle de vekk neste gang. Eller minne han på det dersom du ser at han har glemt det. Gutter lærer aldri...

Gjest Yellowrose
Skrevet

Synes ikke det var ekkelt at han klipte de i dusjen. Men at han ikke sørget får at de kom ned i sluket: det var ekkelt.

Skrevet

Verre med de som klipper i løse luften i stua og ikke gidder å rydde opp

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

slår ikke min eks som klippet neglene med foten på stuebordet mens han satt å spise middag en gang jeg kom hjem.... så alle neglene landet på bordet.... ryddet han etter seg? nei

Anonymous poster hash: b73c4...1fc
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lurt å skylle de i sluket vel? Går det ikke tett etterhvert da?

Anonymous poster hash: 49502...8f9
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så fin på hvor folk klipper neglene(ett sted må man jo gjøre det, og det er alltids noen som blir å synes at akkurat det stedet er ekkelg:P), så lenge man gjør reint etter seg.

Anonymous poster hash: c6fbd...f9a
  • Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 1
Skrevet

greit å klippe tåneglene i dusjen men jeg hadde nå kvitta meg med det etterpå, det burde han og.

Skrevet

Eksen klipte tånegler i stua og la dem i vinduskarmen.

klippa håret mitt på verandaen en gang og de havna i blomsterpottene, noe jeg ikke tenkte over før jeg fikk kommentar om jeg prøvde å gro egne extensions eller noe. Kanksje det var det han prøvde på, la de få sol sånn at de kunne gro i fred? =p

AnonymBruker
Skrevet

klippa håret mitt på verandaen en gang og de havna i blomsterpottene, noe jeg ikke tenkte over før jeg fikk kommentar om jeg prøvde å gro egne extensions eller noe. Kanksje det var det han prøvde på, la de få sol sånn at de kunne gro i fred? =p

:fnise:

Jeg skulle dusje nå nettopp. Gikk inn i dusjen, og tråkka rett oppi en drøss avklipte negler. Dette har skjedd før, og han ser ikke problemet. Han klipper altså ikke neglene mens han dusjer, men han hviler foten på kanten av kabinettet og klipper inn der. Uten å skylle de vekk.

Ja :)

Hadde vært verre om han hadde gjort det i sengen :laugh:

Anonymous poster hash: 49502...8f9

Skrevet

Om du fjerner håret i dusj-sluket sånn dann og vann burde han fjerne tåklippen. Selv klipper jeg de på do. Veldig enkelt å skylle de ned der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i all verden kan tånegler bli så ekkelt at det skaper sånne reaksjoner...? Det er tross alt bare negler.....

Anonymous poster hash: dc0f8...292
Skrevet

Det største problemet er vel ikke hvor han klipper dem, men at han ikke plukker de opp etter seg??? Tånegler og negler generelt er ekkelt pga at det er en generelt skitten "kroppsdel" + at det er ubehagelig å trakke på negler.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor samlet ikke ts opp de avklipte tåneglene og brukte dem som avkok til morgenteen?

Du kan umulig elske denne mannen.

Anonymous poster hash: f427f...9bc
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange har et veldig anstrengt forhold til noe som er helt naturlig. Negler, hår i sluket, hår på ryggen til mannfolk og på bena til damene mm. Vi er faktisk født med dette. Alle som en. Hvorfor er det så ekkelt?

Anonymous poster hash: 756e8...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...