AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Hei! Jeg har bursdag om en uke (blir 24 år), men det er nesten ingen av mine venner som er hjemme og kan bli med og feire meg. I tillegg må jeg på jobb dagen etter, så kan ikke ha en ordentlig fest...Har derfor invitert tre venninner til kake på kvelden. Derfor lurer jeg på: Er det teit å invitere til bursdagsfest for meg i august? Det er jo hele to måneder etterpå, men da vet jeg at nesten alle vennene mine er tilbake og kan være med på fest. Tenker at det kanskje er litt teit siden det ikke er et "rundt tall", men jeg har nesten aldri hatt en ordentlig bursdagsfest, og har litt lyst til å oppleve det! Er redd folk skal tenke at jeg arrangerer bursdagsfest 2 mnd etterpå bare for å få gaver....men poenget er at jeg for en gangs skyld har lyst til å feire bursdagen min ordentlig, og det er da det passer best..Noen meninger? Anonymous poster hash: 0e6e8...bc6
Chizue Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Neida, bare gjør som søskenbarnet mitt, han har bursdag hver eneste måned (men bare for å ha en GOD grunn til å drikke seg sørpe full -_-) Altså du kan jo si til dine venner at "Siden dere var på ferie/bortreist i sommer da jeg fylte år, så fikk jeg ikke feiret bursdagen min med dere, hadde vært veldig gøy om vi fant på noe sammen" Også hinter du til at du ikke ønsker noe gaver, du bare ønsker en real fest Tenk på alle barna som har bursdag i sommer og ikke har mulighet til å feire en ordentlig bursdag fordi alle er bortreist...De feirer enten senere eller tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå