AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Til et sted hvor han vil tilbringe mye tid med jenter på 16-20 år. Han er 40 år, jeg 35. Jeg er så stressa og redd for at han skal flørte med dem, at de skal flørte med han eller bare at han skal synes at de er deilig. Sliter med sjalusi men klarer stort sett å holde det i sjakk. Vi traff på en av jentene her om dagen og jeg merket at han kikket på puppene hennes. Ganske kort og sikkert bare en refleks, men jeg blir så lei meg og engstelig. Hvordan skal jeg takle dette? Anonymous poster hash: e1c5e...acb Anonymous poster hash: e1c5e...acb
Gjest Yellowrose Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Han er 40 år, ikke 18. Han klarer vel å oppføre seg ordentlig når han drar på ferie uten deg? Hvis det ikke er noe tillit der så ser jeg heller ingen grunn til å være i et forhold. Tillit er utrolig avgjørende og hvis du vil at det skal fungere er du nødt til å prøve stole på han. Evt gå i par terapi og få snakket ut om sjalusien din der.
maria b Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor skal han på ferie med mange unge jenter? Synes det er litt rart jeg.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Ts her: det er ikke noe suspekt ved ferien. Mange voksne og mange ungdommer, gutter og jenter, som drar på arrangert tur sammen med felles hobby. Jeg vet at jeg må prøve å ha tillit til han. Vi har prøvd parterapi, men gikk kun en gang da det kostet veldig mye. Jeg er veldig glad i han og vil ikke gå fra han. Så da må jeg nok jobbe med meg selv. Det nytter ikke å snakke med han om det for han blir såret og vil ikke snakke med meg hvis jeg uttrykker sjalusi.Anonymous poster hash: e1c5e...acb
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Skjerp deg. Stol på han, vis han at du gjør det, og vær sikker på at det dere har er verdt mer enn noen 18-åringer. Hvis han gjør noe galt er han ikke verdt mer av din tid uansett. Anonymous poster hash: f4020...e54 2
Tarsan97 Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Sjalusi er en bra ting og helt naturlig. Jeg har vert gift i 21 år pg kan ikke huske en krangel. Jeg hadde selfølgelig aldri i livet dratt på ferie uten konemor. Vi er sammen hele tiden og vi er begge drit sjalu. Den mest sjalu i Norge pleier jeg og skryte på meg da. Det fortsetter vi med. Jeg hadde aldri i livet kommet ut av det hadde jeg danset med en annen dame , og disse som skal klemme, det faller ikke i god jord nei og jeg må alltid prøve og unngå det. Som du skjønner, du er ikke mye sjalu. Det og reise på ferie med andre er en idiotgrei. Det er da fristelser og hor forekommer .Men som sagt, for meg er det ikke noe problem, for det er utenkelig. Hvordan du løser dette vet ikke jeg fordi dere har komet opp i det allerede. Men sjalu er du ikke, det er berettiget og naturlig. Print ut svaret mitt og vis ham du. Han kommer til og si att jeg er fanatisk og sprø, men det er jeg som lever ukomplisert i 21 år, ikke så mange andre.
Infinite Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Hvis du seriøst er redd for at kjæresten din på 40 skal flørte med jenter på 16, så ville jeg revurdert hele fyren. Hvis det er reelt at det kunne skjedd, så er han jo rimelig ekkel. 3
jessica90 Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Hmm la han reise.! Lol Han vet godt Han ikke klarer å få en på 16-20 års jenter. ( hvis ikke de jentene er ekle og tener på eldre men da.!) Jeg hadde bare glant på en kjek ung mann selv.! men det er ekelt at mannen din ser på yngre kvinner og ikke er voksne jenter.! :S
strawberry Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Som jente på 20 må jeg si at jeg synes ikke at menn på 40 er noe tiltrekkende, og hadde bare syntes det var ekkelt om han oppsøkte meg og vennene mine. Hadde ikke tatt kontakt med ham i det hele tatt!!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Jeg synes alle menn glor på yngre jenter. Det virker som om menn uansett alder tiltrekkes av jenter i slutten av tenårene. Anonymous poster hash: e1c5e...acb
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Du kan jo bare si du ikke vil han skal dra Anonymous poster hash: 8f78b...da8
Pottah Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Jeg tror du må la ha reise og ikke fortelle han at du er engstelig. Du har cel egentlig ikke noen grunn til å tro at han skal gjøre boe dumt? Det er sånn jeg tenker når kresten min drar. Har jeg grunn til å være bekymret? Hvis ikke må du bare holde deg opptatt og tenke på andre ting iløpet av uka.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Hvordan er dette forholdet ellers? Hvordan er denne mannen din i personlighet? Har han vært utro før? Flørter han mye med andre? Mye ute og fester? Eller er det du som er sjalusi bare han kaster et blikk på butikkdamen? Du må alltid vite hvor han er? Kontrollere alle tankene og følelsene hans? Hvordan forholdet deres er ellers har mye å si. Men som andre her har nevnt, det høres ut som du setter mannen din litt på en pidestall her, akkurat som han er den drømmeprinsen. Prøv å se det fra flere perspektiv. Hvorfor skulle en 40 åring være attraktiv for en 18 åring? De liker jo mest sannsynlig gutter i 20-årene uten rynker og med litt muskler... Det ville bare være som en slags pinlig farsfigur for dem om han prøvde seg, og bli temmelig ekkelt. Det ville også vært flaut for vennene til mannen din å se at han prøver seg på det som kunne vært "døtrene" til folk. Men innlegget ditt gjør meg usikker på om jeg virkelig skal støtte deg, eller heller si at du må skjerpe deg som har en såpass ulogisk tankegang. Er du en skikkelig forholds-zilla? I såfall er det jo synd på mannen din, og med en enorm sjalusi kan du klare å støte han vekk og inn i armene på en annen, som jo er ditt verste mareritt. Du får han jo til å tro at alle vil kaste seg over han så fort han går på rema1000. Hvorfor tillegger du fok så høy verdi? Kom deg i balanse! Anonymous poster hash: aa159...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 Du er vel ikke akkurat sammen med en popstjerne, eller? Anonymous poster hash: aa159...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Hvordan er dette forholdet ellers? Hvordan er denne mannen din i personlighet? Har han vært utro før? Flørter han mye med andre? Mye ute og fester? Eller er det du som er sjalusi bare han kaster et blikk på butikkdamen? Du må alltid vite hvor han er? Kontrollere alle tankene og følelsene hans? Hvordan forholdet deres er ellers har mye å si. Men som andre her har nevnt, det høres ut som du setter mannen din litt på en pidestall her, akkurat som han er den drømmeprinsen. Prøv å se det fra flere perspektiv. Hvorfor skulle en 40 åring være attraktiv for en 18 åring? De liker jo mest sannsynlig gutter i 20-årene uten rynker og med litt muskler... Det ville bare være som en slags pinlig farsfigur for dem om han prøvde seg, og bli temmelig ekkelt. Det ville også vært flaut for vennene til mannen din å se at han prøver seg på det som kunne vært "døtrene" til folk. Men innlegget ditt gjør meg usikker på om jeg virkelig skal støtte deg, eller heller si at du må skjerpe deg som har en såpass ulogisk tankegang. Er du en skikkelig forholds-zilla? I såfall er det jo synd på mannen din, og med en enorm sjalusi kan du klare å støte han vekk og inn i armene på en annen, som jo er ditt verste mareritt. Du får han jo til å tro at alle vil kaste seg over han så fort han går på rema1000. Hvorfor tillegger du fok så høy verdi? Kom deg i balanse! Anonymous poster hash: aa159...1c5 Innlegget er ment å være litt humoristisk altså, bare så du vet det :D Føler du gir litt lite opplysninger rett og slett om forholdet deres. Så er jo veldig vanskelig å svare på du har noen grunn til å engste deg, f.eks om han har vært utro før eller lignende. Satt på spissen kan det jo være deg som sliter i overkant med sjalusi, eller at han faktisk er en flørter! Men det er kanskje noe midt imellom der? Går jo an å jobbe med tillit og følelser hos parterapaut? Anonymous poster hash: aa159...1c5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Tror ikke problemet til ts er at mannen hennes skal prøve seg, og det noen skriver med at de jentene ikke er interessert i slike menn. Tror problemet heller er bare det at han kanskje får LYST på dem. Ikke at han kommer til å gjøre det, men at han ser på de og liker det han ser godt osv. Det er da like ille å ha lyst på en annen som å faktisk prøve seg. I bunn og grunn er det jo akkurat like sårende Anonymous poster hash: 8f78b...da8
Hypnotica Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Tror ikke problemet til ts er at mannen hennes skal prøve seg, og det noen skriver med at de jentene ikke er interessert i slike menn. Tror problemet heller er bare det at han kanskje får LYST på dem. Ikke at han kommer til å gjøre det, men at han ser på de og liker det han ser godt osv. Det er da like ille å ha lyst på en annen som å faktisk prøve seg. I bunn og grunn er det jo akkurat like sårende Anonymous poster hash: 8f78b...da8 Så da bør man bare isolere seg hjemme resten av livet da? Tenk hvis man ser en fin dame / en kjekk mann på butikken / på senteret? Er det mulig? Hvor får folk en slik tankegang fra..
Gjest Heartbeat Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 Sjalusi er en bra ting og helt naturlig. Jeg har vert gift i 21 år pg kan ikke huske en krangel. Jeg hadde selfølgelig aldri i livet dratt på ferie uten konemor. Vi er sammen hele tiden og vi er begge drit sjalu. Den mest sjalu i Norge pleier jeg og skryte på meg da. Det fortsetter vi med. Jeg hadde aldri i livet kommet ut av det hadde jeg danset med en annen dame , og disse som skal klemme, det faller ikke i god jord nei og jeg må alltid prøve og unngå det. Som du skjønner, du er ikke mye sjalu. Det og reise på ferie med andre er en idiotgrei. Det er da fristelser og hor forekommer .Men som sagt, for meg er det ikke noe problem, for det er utenkelig. Hvordan du løser dette vet ikke jeg fordi dere har komet opp i det allerede. Men sjalu er du ikke, det er berettiget og naturlig. Print ut svaret mitt og vis ham du. Han kommer til og si att jeg er fanatisk og sprø, men det er jeg som lever ukomplisert i 21 år, ikke så mange andre. Nå måtte jeg le litt Men om det fungerer for dere, så
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #19 Skrevet 22. juni 2014 Til et sted hvor han vil tilbringe mye tid med jenter på 16-20 år. Han er 40 år, jeg 35. Jeg er så stressa og redd for at han skal flørte med dem, at de skal flørte med han eller bare at han skal synes at de er deilig. Sliter med sjalusi men klarer stort sett å holde det i sjakk. Vi traff på en av jentene her om dagen og jeg merket at han kikket på puppene hennes. Ganske kort og sikkert bare en refleks, men jeg blir så lei meg og engstelig. Hvordan skal jeg takle dette?Anonymous poster hash: e1c5e...acb Anonymous poster hash: e1c5e...acb Er han kjekk`? Er han veltrent`? Dersom du kan svare "NEI" på begge disse spørsmålene, så kan du bare senke skuldrene. Jentene i alderen 16-20 år anser han mest sannsynlig som en "gammel gris". Han skal virkelig ha ett godt utseendet både i ansikt og kropp, samt ha en bedagelig væremåte, dersom disse jentene skal finne han attraktiv. Er han som de fleste menn på 40 ¨år, så har han lite sjanse på disse jentene. Men han synest sikkert at de er søte og kaskje sexy`? Men det skader jo ingen. Om han ikke har sjans på de, spiller det noe rolle for hva han da evt tenker om dem`? Anonymous poster hash: b7acc...187
Tarsan97 Skrevet 22. juni 2014 #20 Skrevet 22. juni 2014 Nå måtte jeg le litt Men om det fungerer for dere, så Du ler fordi du selv ikke ville ha det sånn. Det krever nemlig oppofrelse, viljestyrke. Man må slutte å være luddrette. Masse ved det jeg skjønner trenger og latterliggjøres litt, tenk om det spredte om seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå