Gå til innhold

Ny mobil, klarer ikke å velge.. Hjelp :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe meg en ny mobil men klare ikke å velge hvilken, er ikke så god på det med telefoner ås all hjelp mottas med takk :)

Tenkte på Samsung Galaxy S5 eller Sony XperiaZ2?

Det viktigste for meg er at kamera er bra og at du kan minnekort som har god plass.

Anonymous poster hash: e8501...fb5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har selv Iphone, og er veldig fornøyd med den. Har hatt den i snart to år, og har aldri vært noe tull med den. (Til tross for at jeg har mista den i bakken mange ganger)..

Anonymous poster hash: 3d88e...982
AnonymBruker
Skrevet

Etter hva jeg har hørt kan du ikke ha minnekort i Iphone?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt z2.

Anonymous poster hash: 4140d...c98

Skrevet

Etter hva jeg har hørt kan du ikke ha minnekort i Iphone?

foreløpig er det kun Android og Windows-telefoner som har eksterne minnekort(minnekort kan byttes ut).

når det gjelder kamera ser det ut som LG G3 har det beste kameraet for øyeblikket, men det er diskuterbart. jeg tror LG G3, Samsung Galaxy S5 og Sony Xperia Z2 er de mest aktuelle modellene for deg. de har samme soc(system-on-chip) så de er like kraftige. LG G3 er ikke vantett slik som de to andre, ellers er det nesten bare design som skiller dem.

her er en sammenligning av kameraene på de tre modellene plus noen andre telefoner:

phonearena.com/reviews/Camera-comparison-LG-G3-vs-Samsung-Galaxy-S5-Galaxy-Note-3-iPhone-5s-LG-G2-Sony-Xperia-Z2-HTC-One-M8_id3728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...