Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget en annen tråd der jeg ba om hjelp til å finne antrekk til en person som ønsker shoppingassistanse for en spesiell anledning. Denne personen har veldig stor mage, ellers slank. Hun har også store komplekser for magen så da må vi jo få til ett antrekk som fremhever alt det bra isteden.

Jeg kom da i skade for å skrive at jeg selv har paddeflat mage så jeg trenger råd så shoppingen blir suksess.

Jeg har jo ingen erfaring med å kle opp hennes kroppstype på hva som ser bra ut og ikke.

Reaksjonene lot ikke vente på seg.

Hvorfor er det fyfy å si at en har flat mage?

Minner meg om da fotballfrua viste sin etter fødselen. Hvorfor er det så fryktelig at hun viste sin flate mage.

Hadde personen jeg skulle kle opp hatt flat mage mens jeg stor mage og jeg skrev det samme så vedder jeg på at ingen hadde reagert.

Er det kun mennesker med store mager som har lov å si det? For ikke å snakke om å vise frem den store magen?? Hver gang jeg ser en stor mage som blir vist frem så er det nesten utelukkende positiv respons.

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kvinneguiden erikke representativt for hele verden, skjønneru..... Velkommen etter!

Anonymous poster hash: e0551...1f7

Skrevet

Tror nok heller at det som skjedde i den tråden var at personen som kommenterte ikke skjønte hva din mage hadde med situasjonen å gjøre, men det forklarte du jo etterpå, og siden var det ikke fler kommentarer på det (ikke som jeg har sett i allefall) :)

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk et spørsmål om hva din mage hadde med saken å gjøre. Og det kaller du at reaksjonene ikke lar vente på seg? Noen som har lyst til å snakke om sin flate mage?

Anonymous poster hash: 46544...5c0

• Liker 21
Skrevet

Tror nok heller at det som skjedde i den tråden var at personen som kommenterte ikke skjønte hva din mage hadde med situasjonen å gjøre, men det forklarte du jo etterpå, og siden var det ikke fler kommentarer på det (ikke som jeg har sett i allefall) :)

Jepp, akkurat sånn oppfattet jeg det også.

Skrevet

Og 9 likes. Så langt. Så det var jo tydelig en kommentar som fenget flere.

Gjest Artistina
Skrevet

Det kan jeg dessverre ikke svare på - jeg har ikke hatt flat mage på 25 år.

Når det gjelder hvilken kjole venninnen din bør kle deg i så kan du få gode råd i butikken hvis du går til en plass hvor de har litt peiling.

AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje folk tror at de som har flat mage umulig kan ha noen problemer med å finne klær som sitter pent. Klarer ikke helt forestille meg det selv heller for å være ærlig :fnise: Alle mine problemer blir liksom løst om magen bare hadde vært flat:P Men jeg vet også at man skal være forsiktig å si sånt om en ikke har prøvd det selv, hva enn det måtte være snakk om.

Anonymous poster hash: 5a715...680
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Du fikk et spørsmål om hva din mage hadde med saken å gjøre. Og det kaller du at reaksjonene ikke lar vente på seg? Noen som har lyst til å snakke om sin flate mage?

Anonymous poster hash: 46544...5c0

Jeg har ikke så stort behov for det nei. Men jeg synes det er interessant at ut av de 2 første innleggene mine (2 på rad) der jeg ba om tips så var det det første som ble lagt vekt på. Spesielt.

Har bitt meg merke i lignende reaksjoner i mange tråder der noen er så "dum" at de skulle skrive noe lignende.

Endret av småsei
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker med flate mage kan ikke skryte eller ha problemer i forhold til det. Men det kan tykke mennesker. :) Sånn har jeg oppfattet det iallefall, og jeg er slank.

Anonymous poster hash: 87630...5e8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at denne vakre kvinnen har flat mage:

justin_bieber_1_xlarge.jpeg

Og jeg har også hørt at hun får ganske mye kritikk. Det er sikkert pga den flate magen hennes.

Anonymous poster hash: de205...429
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje folk tror at de som har flat mage umulig kan ha noen problemer med å finne klær som sitter pent. Klarer ikke helt forestille meg det selv heller for å være ærlig :fnise: Alle mine problemer blir liksom løst om magen bare hadde vært flat:P Men jeg vet også at man skal være forsiktig å si sånt om en ikke har prøvd det selv, hva enn det måtte være snakk om.

Du kan jo innbille deg det... Men det er dessverre ikke sånn.

Anonymous poster hash: a44be...340

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo innbille deg det... Men det er dessverre ikke sånn.

Anonymous poster hash: a44be...340

Innbille meg hva? :klo:

At jeg kanskje tror at folk tror dem med flat mage umulig kan ha noen problemer med å finne klær som sitter pent? Eller at alle mine problemer blir liksom løst om magen bare hadde vært flat? Eller at man skal være forsiktig å si sånt om en ikke har prøvd det selv, hva enn det måtte være snakk om? Du må nesten spesifisere eller mente du hele greia?

Uansett blir det jo bare synsing og tro-ing. Poenget mitt var at man skal være forsiktig med å mene at noen har det enklere enn andre uten å ha vært i deres sko, enten det gjelder kleskjøp eller hva. Jeg har aldri hatt flat mage, så hva vet vel jeg om hvilke problemer de måtte ha?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

reaksjoner? det var vel to kommentarer? Det er ingenting galt med å ha flat mage, men du fremstår kanskje litt... tja merkelig, når du må legge så stor vekt på det? Du oppretter en egen tråd for å snakke om magen din?

Og ja, jeg hadde sagt det samme dersom det var en feit person som ville diskutere magen sin

Anonymous poster hash: 148d1...755
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å si at reaksjonene ikke lot vente på seg er vel å ta litt hardt i. Det var to små kommentarer fordi det ikke virka naturlig å nevne din egen mage i akkurat den sammenhengen - slik innlegget ditt var formulert.

Kjempeflott at du har flat mage, for all del. De fleste av oss har nok heller godt av å gå ned noen kilo.

Anonymous poster hash: a4115...703

• Liker 2
Skrevet

reaksjoner? det var vel to kommentarer? Det er ingenting galt med å ha flat mage, men du fremstår kanskje litt... tja merkelig, når du må legge så stor vekt på det? Du oppretter en egen tråd for å snakke om magen din?

Og ja, jeg hadde sagt det samme dersom det var en feit person som ville diskutere magen sin

Anonymous poster hash: 148d1...755

feil. Jeg opprettet en egen tråd for å poengtere at ut av mine to innlegg så var det kun den setningen som gikk inn hos flere. Enkelte følte seg vel støtt av det. I tillegg har jeg ingen interesse av å ødelegge den første tråden.

Dette er ett kjent fenomen her på kg. Hadde jeg hatt stor mage så hadde det ikke blitt en kommentar. Eller... Da hadde det vel blitt hyllester isteden ;)

Ser dere ikke hvor teit det er?

Har noen av dere så dårlig selvtillit at dere ikke kan godta at noen skriver de har noe dere ikke har, i dette tilfellet, flat mage? Selv om det var for å få frem ett poeng.

Gud forby

AnonymBruker
Skrevet

Misunnelse.

Ja, selvfølgelig må alt dreie seg om misunnelse.

Anonymous poster hash: 284b3...a3e

• Liker 4
Gjest Lights
Skrevet (endret)

Det er jo blitt realiteten i vesten. Postet du et helt ordinært bilde av deg selv og er en sunn og tynn kvinne så blir det ramaskrik. Hvordan våger du å bidra til å spre et usunt kroppsbilde!? HERREGUD man kan jo se antydninger til benbyggningen din!? SKAFF DEG HJELP du har jo ANOREKSI!

ER DU KLAR OVER HVOR MYE KROPPSPRESS DET ER PÅ UNGE KVINNER I DAGENS SAMFUNN!? Skam deg!

River du av deg teltet du kaller badedrakt og smører valkene dine utover newsfeeden så får du skryt. For en helt du er som trosser fordommer, tørr å vise deg frem som du er og kjempe mot det forferdelig kroppspresset! YOU GO GIRL!

Endret av Lights
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Normale mennesker har andre interesser enn å vurdere andres klær og kropp.

Anonymous poster hash: 2b794...0ee

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...