AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Nå har jeg brukt mary Kay i 2 mnder,etter jeg var på hudpleiekveld og fikk anbefalt disse produktene... Men nå har jeg plutselig fått en del urenheter... Er dette normalt? Skal sies at jg har en kombibert hud....Anonymous poster hash: 10c42...011
2shy Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Ja det kan være normalt, kan være en utrenselsesprosess.
FrkHumle Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jeg ble dårlig i huden av Mary Kay. Masse urenheter, nupper og småkviser. Sluttet og vips var det bedre. 1
2shy Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg ble dårlig i huden av Mary Kay. Masse urenheter, nupper og småkviser. Sluttet og vips var det bedre. Man kan som sagt få urenheter ved nye produkter pga utredning og tilvenning. Jeg fikk utrulig mye kviser og talg i begynnelsen da jeg begynte med REN, det svei og huden føltes stram. Det ga seg litt om litt
FrkHumle Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Man kan som sagt få urenheter ved nye produkter pga utredning og tilvenning. Jeg fikk utrulig mye kviser og talg i begynnelsen da jeg begynte med REN, det svei og huden føltes stram. Det ga seg litt om litt Jeg kontaktet hun som solgte meg det, og fikk beskjed om å bruke det litt til for å se om det gikk over. Etter en måned gav jeg opp, nuppene startet ca en uke etter jeg begynte å bruke det, men jeg registrerte det ikke helt siden jeg får det rundt mensen i tillegg. Da de ikke ble borte og jeg måtte sminke huden hele julen (jeg bruker vanligvis ikke foundation) så skjønte jeg at det var noe rart.
2shy Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Jeg kontaktet hun som solgte meg det, og fikk beskjed om å bruke det litt til for å se om det gikk over. Etter en måned gav jeg opp, nuppene startet ca en uke etter jeg begynte å bruke det, men jeg registrerte det ikke helt siden jeg får det rundt mensen i tillegg. Da de ikke ble borte og jeg måtte sminke huden hele julen (jeg bruker vanligvis ikke foundation) så skjønte jeg at det var noe rart. Da var ikke det rett produkt for deg. Nå er også MK en smørje av kjemiske ingredienser, så kanskje like greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå