AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Hei. Hvis jeg vil pule en person, er sjansen like stor om jeg ikke gir intensjoner om at vi kan fungere som kjærester. Hvordan viser jeg på best måte at jeg kun er ute etter onenightstand? Alltid trodd måten man får sex på er ved å "lure" dama til å tro at vi passer bra sammen. (høres skada ut, men er dog sant.) Anonymous poster hash: 2d0a0...683
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Ikke love noe. Ikke gi falske forhåpninger om noe mer. Hvis du finner en på byen sier det vel egentlig seg selv at det er snakk om ons. Men vær så snill, hvis du er mann. Ikke spør dama rett ut om hun vil knulle. Anonymous poster hash: f01bb...e2d 1
Wiola Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Du trenger ikke å si noe, men for all del ikke legg opp til at du ønsker å møte henne igjen dersom du ikke har planer om det. En jente som blir med en fyr rett hjem fra byen kan heller ikke forvente mer, så om hun spør om dere skal møtes igjen er det ikke noe i veien for å si nei. Også kan du jo forklare at du ikke er videre interessert.(Bedre det enn å la henne gå å vente på melding i ettertid). Dersom du ønsker å møtes igjen for sex, kan du jo si at du gjerne ønsker å se henne igjen, men gjør det klart at du ikke er ute etter noe seriøst.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har blitt veldig såret av menn som lurer deg til å tro at de vil være kjærester, men så vil de egentlig bare ha seg. Det er ufattelig sårt å bli brukt på den måten.. Anonymous poster hash: 85208...921 1
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Det er merkelig hvordan rett frem ærlighet fungerer i slike tilfeller.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Ikke lur dama, vær ærlig. Jeg data en fyr nå nylig, vi skravla masse på nett, og da om at begge ønsket et seriøst forhold, og han om hvilken fantastisk partner han var. Så datet vi flere ganger, han var så forelsket, og maste på meg om at vi måtte bli kjærester. Pratet hele tiden om framtiden vår, han ville gifte seg med meg innen 2 år. Så på date nr 6, hadde vi sex. Masse sex i 4 dager. Så bare kuttet han all kontakt. Å bli lurt på den måten er virkelig ikke gøy. Anonymous poster hash: c2c9d...9f9 1
MS.MR Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har blitt veldig såret av menn som lurer deg til å tro at de vil være kjærester, men så vil de egentlig bare ha seg. Det er ufattelig sårt å bli brukt på den måten.. Anonymous poster hash: 85208...921 Hvorfor har jeg aldri møtt på ei jente som deg? Jeg er den som faktisk ikke i første omgang er ute etter sex... men er ute etter ei å dele livet med.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor har jeg aldri møtt på ei jente som deg? Jeg er den som faktisk ikke i første omgang er ute etter sex... men er ute etter ei å dele livet med. De fleste jenter er jo sånn.. Om en mann de liker godt, og har følelser for - legger opp til at man skal være kjærester og gir henne forhåpninger blir det jo sånn. Mens de egentlig er ute etter et ligg. Det gjelder jo selvfølgelig ikke at alle menn gjør det, men mange - desverre. Du er nok en kjernekar du Anonymous poster hash: 85208...921
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå