AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er fullstendig skada når det kommer til følelser. Jeg knytter meg svært sjeldent til folk, blir liksom ikke glad i noen. Forelsket har jeg aldri blitt. Jeg tar avstand fra alle gutter jeg potensielt kunne likt, aner ikke hvorfor. Finner noe feil med dem og går videre. Jeg liker oppmerksomhet fra gutter. Elsker at gutter liker meg, og jeg kan ha kontakt med flere gutter samtidig uten at jeg gjør noe med noen av dem. Liker å få komplimenter og bekreftelse. Men vil ikke være i forhold med noen av dem. Jeg er helt avhengig av bekreftelse for å ha det godt med meg selv. Uff, når jeg skriver dette ser jeg jo hvor skada jeg er vil bare presisere at jeg er svært uerfaren seksuelt. Jeg er livredd for sex, men liker å bli holdt rundt. Får høre at jeg er et kaldt menneske, med en boble rundt meg som det er vanskelig å komme inni. Men jeg klarer ikke å gjøre noe med det:( Nå nærmer jeg meg 30 år, og jeg har så lyst på kjæreste. Har aldri hatt kjæreste:( Men jeg skjønner ikke hvordan det vil være mulig når jeg aldri faller for noen, og når jeg alltid trenger oppmerksomhet fra flere gutter. Når jeg møter den rette, vil bekreftelsen fra han være nok? Er det flere som meg der ute? Anonymous poster hash: 4e2c9...0d5 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Det kommer til å skje før eller siden, ha et åpent sinn. Anonymous poster hash: c7f2a...7de
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor er du skadet og har du fått hjelp til, eller forsøkt, å bearbeide det?
Mrs Smith Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Alle er skadet. Er du redd for å bli avvist/såret?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Du høres ut som meg, bare jeg er en mann i samme alder. Anonymous poster hash: 8a738...488
Gjest Steamboat Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 TS kjipt å si, men du må ta ansvar for eget liv og ikke bare vente på at det skal ordne seg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har det på en måte som deg, men jeg blir forelsket da. Men skyver dem bort for det. Er skada fordi jeg har blitt såret og lurt så mye. Anonymous poster hash: e8ea5...eab
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg liker en mann som er "sånn"... Tips til hvordan best gå frem ifht han, uten å presse for mye?Anonymous poster hash: a14ce...71f
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg liker en mann som er "sånn"... Tips til hvordan best gå frem ifht han, uten å presse for mye?Anonymous poster hash: a14ce...71f Du må vise og snakke om dine intensjoner samtidig som du ikke krever noe.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 TS kjipt å si, men du må ta ansvar for eget liv og ikke bare vente på at det skal ordne seg. Men hvordan? Anonymous poster hash: 4e2c9...0d5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er blitt så redd for å bli såret at jeg har bygget murer rundt meg selv. Men samtidig er jeg redd for at jeg aldri skal finne noen som blir glad i meg. Har møtt en som har det på samme måte som meg. Vi har blitt enige om at vi tar tida til hjelp. Vi har det fint sammen, men vi krever ingenting av hverandre. Det viktigste for meg nå er at jeg vet at jeg kan stole på han som en venn, så får vi se om ting utvikler seg. Jeg savner han når han ikke er rundt meg, og det er jo et bra tegn. For hver gang vi er sammen blir vi mer fortolig med hverandre, og da river vi samtidig ned murene våre litt for litt. Anonymous poster hash: 0499c...bad
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 Du må vise og snakke om dine intensjoner samtidig som du ikke krever noe. Takk! Anonymous poster hash: a14ce...71f
Meline37 Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 Jeg er fullstendig skada når det kommer til følelser. Jeg knytter meg svært sjeldent til folk, blir liksom ikke glad i noen. Forelsket har jeg aldri blitt. Jeg tar avstand fra alle gutter jeg potensielt kunne likt, aner ikke hvorfor. Finner noe feil med dem og går videre. Jeg liker oppmerksomhet fra gutter. Elsker at gutter liker meg, og jeg kan ha kontakt med flere gutter samtidig uten at jeg gjør noe med noen av dem. Liker å få komplimenter og bekreftelse. Men vil ikke være i forhold med noen av dem. Jeg er helt avhengig av bekreftelse for å ha det godt med meg selv. Uff, når jeg skriver dette ser jeg jo hvor skada jeg er vil bare presisere at jeg er svært uerfaren seksuelt. Jeg er livredd for sex, men liker å bli holdt rundt. Får høre at jeg er et kaldt menneske, med en boble rundt meg som det er vanskelig å komme inni. Men jeg klarer ikke å gjøre noe med det:( Nå nærmer jeg meg 30 år, og jeg har så lyst på kjæreste. Har aldri hatt kjæreste:( Men jeg skjønner ikke hvordan det vil være mulig når jeg aldri faller for noen, og når jeg alltid trenger oppmerksomhet fra flere gutter. Når jeg møter den rette, vil bekreftelsen fra han være nok? Er det flere som meg der ute?Anonymous poster hash: 4e2c9...0d5 Kanskje du har det litt som meg. Du er gjerne redd for å bli såret. Les dette: http://www.kk.no/livsstil/n%C3%A5r-bruddet-%C3%B8delegger-selvtilliten-25866 Jeg har vært igjennom mye tøfft. Jeg har opplevd å lett bli godtatt, men at menn ser ut til å ha feile motiver med meg. Jeg har også opplevd at menn kan ha virket seriøs ut også men de har jeg ikke følt at jeg passet sammen med. Men de sårelsene jeg har opplevd har vært så intense at jeg må innrømme at jeg har tatt pause fra søken på kjærligheten pga dette. Man begynner å tvile på så mye. Og man tenker veldig negativt om kjærligheten når man opplever mye negativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå