Gå til innhold

Kan man angre seg og gå tilbake til han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

trenger innspill fra dere. Begynte å date en fyr fra Tinder i en liten periode i april/ mai. Jeg likte han ganske godt, spesielt i begynnelsen, men opplevde ikke at jeg var forelsket nok til å fortsette det, og valgte å si det som det er. Jeg var redd for at han skulle like meg veldig mye, at om jeg fortsette, ville det bli å få beskjeden ...I ettertid har jeg tenkt på han flere ganger, og tenker at jeg kanskje kunne tenkt meg en sjanse til å bli kjent med han på nytt, på ordentlig! Så er spørsmålet, er det greit? Hvordan tror dere han ville tatt det? Hvordan kan jeg legge det frem?

Anonymous poster hash: 8debe...7d6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg du skal gjøre :) Kan du ikke si at du har lyst til å bli bedre kjent med han likevel? Enkelt og greit. Jeg hadde blitt glad om han jeg liker ville blitt bedre kjent likevel, så ser ingen grunn til at du ikke skal gjøre dette.

Anonymous poster hash: b0e8c...737

• Liker 1
Skrevet

Gjer det, viss han då sei seg enig i å bli kjent med kvarandre likevel så har jo dere et bra grunnlag for et forhold.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, du kan det. Men det krever at du er helt åpen og ærlig med fyren. Hvis du varer at han legger seg dypere inn relasjonen enn hva du kan svare på så må du ha vilje til å sette en strek for godt. Det vil gjøre vondt. For ham vil det være veldig vondt. Men ender du opp i et slikt misforhold så vil det å bryte kontakten være ditt ansvar alene. En skal ikke leke med menneskers følelser.

Nå som formaningene er på plass. Lykke til! Håper det løser seg til det beste for begge parter :-)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skal du vel ikke! Man leker ikke med folk sine følelser på den måten. Ville du kanskje likt å bli plukket opp og snust på igjen av en fyr som tidligere hadde kastet deg i fra seg?

Anonymous poster hash: 7dfed...3d0
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal gjøre det hvis du tror du kommer til å falle for han, og vær ærlig hele veien.

Jeg datet en mann jeg falt for, han falt for meg og, men ikke like mye, og han var nysingel, forvirra og såra etter sist forhold. Så han avsluttet det. Men vi har kontakt daglig fortsatt som venner. Og omtrent annenhver dag går han over streken, da er jeg drømmedama, og det ville vært fantastisk å være typen min. Så dagen etter så er vi venner, og han koser seg med å se på alle fine damer som finnes.

Jeg takler dette greit, men skulle han plutselig ha kommet tilbake, og ønsket at vi skulle prøve å få det til, så hadde jeg vært veldig skeptisk, og han skulle vært temmelig sikker.

Anonymous poster hash: 4bc22...1ef
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det skal du vel ikke! Man leker ikke med folk sine følelser på den måten. Ville du kanskje likt å bli plukket opp og snust på igjen av en fyr som tidligere hadde kastet deg i fra seg?

Anonymous poster hash: 7dfed...3d0

Jeg er faktisk enig i dette. Du bør være veldig sikker på hva du vil før du gjør noe. Kanskje han likte deg veldig godt og har brukt litt tid på komme over deg. Så plutselig dukker du opp igjen, gir han forhåpninger, dere prøver en gang til, men du finner ut at du ikke vil likevel. Det er jo ikke spesielt hyggelig er det vel?

Er du sikker på at det ikke bare er savnet etter NOEN og det ikke nødvendigvis er HAN?

Anonymous poster hash: 5f8e8...c78

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke samme grunn som deg, men jeg valgte å be om tilgivelse og fikk det! Beste valget jeg tok

Anonymous poster hash: 6bcf5...a6c

Gjest Linneah2013
Skrevet

Hei,

trenger innspill fra dere. Begynte å date en fyr fra Tinder i en liten periode i april/ mai. Jeg likte han ganske godt, spesielt i begynnelsen, men opplevde ikke at jeg var forelsket nok til å fortsette det, og valgte å si det som det er. Jeg var redd for at han skulle like meg veldig mye, at om jeg fortsette, ville det bli å få beskjeden ...I ettertid har jeg tenkt på han flere ganger, og tenker at jeg kanskje kunne tenkt meg en sjanse til å bli kjent med han på nytt, på ordentlig! Så er spørsmålet, er det greit? Hvordan tror dere han ville tatt det? Hvordan kan jeg legge det frem?

Anonymous poster hash: 8debe...7d6

Er vel bare å ta kontakt og si du har tenkt mye på han, at du ønsker å bli bedre kjent. Hva han vil svare, er det ingen her som vet. Ta en sjans, du har ingenting å tape.

Skrevet

Jeg har selv vært jenta som ble dumpa gang på gang av samme fyr. Han kom angrende tilbake, også gikk det litt tid og gresset var grønnere på andre siden så han stakk.

Som noen allerede har nevnt, er det viktig at du kjenner på hva du faktisk savner. Er det personen du savner, eller er det det å ha en person der som du savner? Om du skal ta kontakt med han så må du være forsiktig og ha respekt for følelsene hans, og du må være fullstendig ærlig. Du må fortelle han hvorfor du tok det valget du tok, og hva du sitter med av følelser i ettertid og hva du ønsker fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...