Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #1 Del Skrevet 1. mars 2002 Herlig... jeg mistet akkurat middagen (kveldsmaten?) min rett ned i tastaturet. Ketchup, pølse, løk, salat etc klistrer seg i tastene. Usj! Vel-vel, sånn går det når man er hektet på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2002 #2 Del Skrevet 1. mars 2002 huff!håper d gikk bra!Enda godt at tastaturene ikke er så dyre lengre om man skulle være skikkelig uheldig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. mars 2002 #3 Del Skrevet 1. mars 2002 Been there... Done that... Godt å høre at det er flere Jeg forer tastaturet rett som det er.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 1. mars 2002 #4 Del Skrevet 1. mars 2002 Stakkars deg...!Det har blitt en del kveldsmat sammen med KG for meg og, men har heldigvis tilgode å grise sånn som deg enda 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2002 #5 Del Skrevet 1. mars 2002 de nå slikt som skjer d da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 1. mars 2002 #6 Del Skrevet 1. mars 2002 Tror ikke det bare er ditt tastatur, som har blitt tvangsforet.... Måtte få nytt tastatur på jobben, det var fylt opp av smuler og eplekjerner, pinlig.... Men middagen fortæres ikke over tastaturet....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. mars 2002 #7 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg har tastatur med pizzasmak jeg Etter at jeg snublet i en av hundene og trynet i vedkassa. Pizzaen fløy en annen vei..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 2. mars 2002 #8 Del Skrevet 2. mars 2002 Ja, jeg kjenner til det der Er nå blitt enig med andre her i huset at all mat på PCrommet er FORBUDT Men så er de andre ofte ute, så da.....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 2. mars 2002 #9 Del Skrevet 2. mars 2002 ho ho. for ikke å snakke om den gangen jeg helte et halvlitersglass gin&tonic i laptopen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. mars 2002 #10 Del Skrevet 2. mars 2002 Jeg har enda ikke begynt å mate tastaturet mitt, jeg! Det ser litt sultent ut *får dårlig samvittighet og henter chipsskåla* Hege, den gangen du tryna i vedkassa, den husker jeg altså - da var vi på chatten, hehe!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. mars 2002 #11 Del Skrevet 3. mars 2002 Jepp 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå