Gå til innhold

Er du omtalt på kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt inspirert av tråden om å kjenne igjen folk på kvinneguiden. Har du noen gang funnet et innlegg om deg selv? Har ofte tenkt at det ville vært kroken på døra for mange forhold og vennskap om folk så hva andre skriver om dem her. Hvor mange detaljert utleverende tråder om dårlige elskere og elendige venninner har vi ikke sett? Grunnen til at jeg spør nå er at jeg for en tid siden selv fant et innlegg om meg selv. Relativt uskyldig, men litt rart innlegg som viste at jeg var blitt fullstendig misforstått av folk jeg møtte i en sosial setting.

Anonymous poster hash: 299f7...0bc
Videoannonse
Annonse
Gjest Jørild
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Mulig jeg har for dårlig selvinnsikt til å innse at det er meg, det skal jeg ikke si noe om, men til nå lever jeg i lykkelig uvitenhet.

• Liker 5
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, hvem skulle ønske det?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvem skulle ønske det?

Ingen går jeg ut fra, siden de fleste innleggene her om andre folk er negative :P

Men spørsmålet var altså om det bare er meg som har opplevd det. Har sett nok av tråder der den omtalte sannsynligvis ville kjent seg igjen om han/hun leste det. I mitt tilfelle visste jeg hvem den ene var på kg, så det var en smal sak å se hvem de omtalte.

Gjest Regnstorm
Skrevet

Jeg har ikke kjent meg igjen enda, nei. Men jeg leser heller ikke så mange av den typen tråder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å bl i gjenkjent, slettet derfor brukeren min og vennskapet med den jeg lagde tråd om ble ødelagt. Jeg utleverte jo alt for mye, og selv om jeg endret noen detaljer kunne man tydeligvis skjønne hvem det gjaldt om man viste om situasjonen privat. Jeg var dum, ser jo det i ettertid, men satt i en vanskelig situasjon der jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre og hvordan jeg skulle støtte vennen min gjennom den vanskelige perioden. Har etter det kun skrevet med anonym bruker og ikke opprettet en eneste tråd siden.

Anonymous poster hash: 474d0...a97
Skrevet

Ikke så vidt jeg vet.

Bortsett fra helt uskyldige ting der jeg gjerne enten er nevnt ved nick eller på andre måter overhodet ikke er forsøkt "skjult". Ikke har det vært negativt heller.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Er nevnt i hytt og pine nå og da, fått et par tråder startet om meg også

Skrevet

Nope.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror TS sikter til tråder der du ikke eksplisitt blir nevnt. Altså ikke "gunfreak er sååååå sexy"-tråder, men "Kompisen min er en douche".tråder.

Anonymous poster hash: 95e20...b0b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror TS sikter til tråder der du ikke eksplisitt blir nevnt. Altså ikke "gunfreak er sååååå sexy"-tråder, men "Kompisen min er en douche".tråder.

Mer sånne tråder, ja. Feks når det legges ut hele skypekonversasjoner, eller mailer, eller bryllupsinvitasjoner. Eller en lang rekke sms. Skjønner ikke at folk tør eller vil legge det ut offentlig.

Gjest Vevila
Skrevet

Har funnet et innlegg om meg selv ja, heldigvis var jeg ikke hovedpersonen i innlegget da.

AnonymBruker
Skrevet

Er du FF?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du FF?

Han sa et par, ikke et par tusen :P

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Jeg er ikke så paranoid

Anonymous poster hash: d3d06...e35

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ah, da nei ikke som jeg vet om

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg, i en tråd om teite ekser eller lignende.

Ganske lett å kjenne seg igjen på grunn av konkrete detaljer. Selve historien var såpass overdrevet at jeg også kjente igjen den dramatiske personligheten til vedkommende.

Eneste som plaget meg litt var at denne personen hadde for vane å utlevere og hype opp detaljer i sitt favør, så om det som sto i innlegget er det som ble sagt til venner og slikt var vedkommende mer ufin enn jeg trodde.

Anonymous poster hash: 180c0...737

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg. Hun vet ikke om det, men vennskapet har fått lide en teskje ekstra for det.

Anonymous poster hash: c1d68...eae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...