kamel Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Hvilken scene/ klipp syns du sterkest, mest følelsesladet? Da benjamin satt ved graven og så tilbake på at han og Rasmus møttes så klarte jeg ikke å holde tårene tilbake. Fantastisk serie, sitter i lenge etter at jeg så den. 1
Gjest Magdalene Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Det var en utrolig sterk serie. Klarer ikke helt sette fingeren på en spesiell episode, men syntes det var veldig sterkt da han døde, og benjamin ( ? husker ikke helt navnenene) fikk besjed om at han var ønsket i begravelsen.
Zafkiel Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 En av de beste seriene jeg har sett! Mange rørende scener, klarer ikke å velge bare en... Synes også musikken er veldig fin og skaper mye av stemningen.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Måtte lese overskriften flere ganger. Men jeg har ikke sett den, verken med eller uten hansker. Har hørt den skal være bra Anonymous poster hash: 913ad...951
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Det var en utrolig sterk serie. Klarer ikke helt sette fingeren på en spesiell episode, men syntes det var veldig sterkt da han døde, og benjamin ( ? husker ikke helt navnenene) fikk besjed om at han var ønsket i begravelsen. Men foreldrene snudde jo med en gang, eller husker jeg feil? Mener å huske at de plutselig ble avvisende og, det virket som om de ikke ville ha noe med han å gjøre i det hele tatt. Begravelsen til Rasmus ble jo heller ikke som Rasmus og Benjamin hadde planlagt før Rasmus døde. Foreldrene til Rasmus brydde seg ikke om hva Rasmus og Benjamin hadde planlagt, og begravelsen ble helt annerledes. Anonymous poster hash: 205eb...939
Gjest Magdalene Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Men foreldrene snudde jo med en gang, eller husker jeg feil? Mener å huske at de plutselig ble avvisende og, det virket som om de ikke ville ha noe med han å gjøre i det hele tatt. Begravelsen til Rasmus ble jo heller ikke som Rasmus og Benjamin hadde planlagt før Rasmus døde. Foreldrene til Rasmus brydde seg ikke om hva Rasmus og Benjamin hadde planlagt, og begravelsen ble helt annerledes. Anonymous poster hash: 205eb...939 De snudde så fort Rasmus døde. Frem til det var de jo så gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå