AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Vi har vært sammen i to år og vi har det veldig greit. Vi er ganske forskjellige på en del måter men det funker helt fint utenom en ting. Han liker å gå ut i helgene mens jeg liker å være hjemme. Jeg blir med han ut en sjelden gang (jeg får absolutt ingenting ut av det, blir dårlig av alkohol og dagen derpå er helt ødelagt for meg. Har også prøvd å bli med ut uten å drikke men det er ganske forferdelig det også..) Men uansett, problemet mitt er at jeg er redd for at han skal synes at jeg er kjedelig. Han sier han ikke syntes det men jeg vet ikke. Eksen hans ( de var sammen rundt 3 år ikke så lenge før vi ble sammen) dro mye ut med han, hun syntes vist det var kjempe gøy og han var glad for at hun ble med ut. Og de hadde flere felles venner enn det vi har.. Hun er også kjempe pen!! Vil si at jeg også er pen men jeg pynter med ikke såå mye som jeg har fått følelsen av at hun gjorde hver dag.. Det er en veldig vond følelse, jeg vet jo at han ser hun på byen her og der, andre venninner av meg forteller meg at de har sett begge på byen. Heldigvis ikke sammen som venninnene mine har sett da. Unnskyld for at dette ble så rotete. Syntes dere at jeg burde bli med ut oftere? Er med han ut kanskje en lørdag hver sjette helg... Anonymous poster hash: 81652...d0c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Overskriften ble kanskje litt feil:P TSAnonymous poster hash: 81652...d0c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Vi har vært sammen i to år og vi har det veldig greit. Vi er ganske forskjellige på en del måter men det funker helt fint utenom en ting. Han liker å gå ut i helgene mens jeg liker å være hjemme. Jeg blir med han ut en sjelden gang (jeg får absolutt ingenting ut av det, blir dårlig av alkohol og dagen derpå er helt ødelagt for meg. Har også prøvd å bli med ut uten å drikke men det er ganske forferdelig det også.. ) Men uansett, problemet mitt er at jeg er redd for at han skal synes at jeg er kjedelig. Han sier han ikke syntes det men jeg vet ikke. Eksen hans ( de var sammen rundt 3 år ikke så lenge før vi ble sammen) dro mye ut med han, hun syntes vist det var kjempe gøy og han var glad for at hun ble med ut. Og de hadde flere felles venner enn det vi har.. Hun er også kjempe pen!! Vil si at jeg også er pen men jeg pynter med ikke såå mye som jeg har fått følelsen av at hun gjorde hver dag.. Det er en veldig vond følelse, jeg vet jo at han ser hun på byen her og der, andre venninner av meg forteller meg at de har sett begge på byen. Heldigvis ikke sammen som venninnene mine har sett da. Unnskyld for at dette ble så rotete. Syntes dere at jeg burde bli med ut oftere? Er med han ut kanskje en lørdag hver sjette helg...Anonymous poster hash: 81652...d0c Kan du bli med oftere ut, og kan han bli oftere hjemme (evt inviter venner noen fredags/ lørdagskvelder) Anonymous poster hash: be6de...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Er det nødvendig at han er ute så ofte da? Eller så får vel du være med ut litt oftere? Trenger ikke å drikke fordi.Anonymous poster hash: e259b...dab
Wiola Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Vær deg selv, og vær trygg på den du er. Ikke sammenlikn deg med eksen hans, for det er en grunn til at det er fortid. Det virker som at dere er nokså forskjellige når det gjelder byen. Synes han det er kjipt at du ikke blir med? I så fall kan dere jo avtale at om du blir med han ut denne helgen tar dere hjemmehelg neste? Eller noe sånt? Et forhold handler jo om å tilpasse seg hverandre, men akkurat det med byen skjønner jeg at er litt kjipt dersom du i utgangspunktet ikke er så glad i å gå ut. Så ikke lat som at du er noe du ikke er, altså ikke lat som at du elsker byen plutselig fordi du sammenlikner deg med eksen, men vis heller at du er villig til å strekke deg for ham inni mellom, også får du kanskje det samme i retur 1
Story Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Husk at han er sammen med deg nå, ikke henne. Jeg tenker at hvis han hadde hatt noe imot at du ikke blir med ut så ofte, hadde han mest sannsynlig sagt ifra om det, men du kan jo spørre han hva han tenker om det. Du skal ikke måtte føle at du er nødt til å dra ut med han hver helg pga eksen, for ikke alle er like glad i å dra ut på byen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå