AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg poster det her, så jeg ikke skremmer de på bryllups-forumet... Hehe Vi giftet oss for 6 uker siden... vi har vært sammen i 10 år før vi giftet oss og vi har to små barn. Ingen av oss tenkte at ting ville forandre seg av at vi giftet oss, med det mener jeg at vi ikke hadde store problemer som vi trodde et bryllup ville fikse. Jeg regnet med at ting ville være mye det samme og det samme gjorde mannen min. Hverdagen kom fort, og bryllupsreisen skal vi ta om en stund. Men etter bryllupet så krangler vi hele tiden og ingen av oss gir seg! Om tåpelige ting som husarbeid, hvem som er mest sliten o.s.v. Jeg skjønner ikke dette. VI kranglet ikke så mye før! Vi har heller ikke hatt noe særlig tid bare til hverandre siden vi giftet oss, selv om jeg har sagt flere ganger at jeg vil det. Er det noen andre som har opplevd dette etter et giftemål? Eller er vi doomed? Anonymous poster hash: 15989...012
Aurora_Versailles Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg personlig vet ikke noe om ekteskap, men tror kanskje en veldignærlignog åpen dialog ville hjulpet.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Vi har jo vanligvis det, men nå for tiden så blir det ikke sånn! Som regel snakker vi sammen og kommer til en felles forståelse og at det ender bra, mens nå går vi bare å murrer på hverandre.. skjønner ikke hva som skjer! Jeg føler meg egentlig ganske deppa, kanskje litt antiklimax etter bryllupet som plutselig allerede var over? Vi hadde en helt fantastisk dag, men etterpå ble det bare blæh og vi ble plutselig dårlig på å krangle.... Anonymous poster hash: 7a3ab...680
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Kanskje det kan ha noe å gjøre med at dere begge er litt redde for at ting skal bli for "satt" nå som dere er gifte, og at dere derfor ubevisst føler for å stå på krava? Siden dere tross alt var sammen lenge før bryllupet så er kanskje begge el en av dere litt redde for at noe skal endre seg. Var dere begge like ivrig på å gifte dere? Jeg ville prøvd å slappe litt mer av, snakk med hverandre og tenk på hvorfor det egentlig er så viktig for deg å ikke fire på kravene. Anonymous poster hash: 59f4e...0aa
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Dere er i mål og aner ikke hva dere skal se frem til lenger. Før hadde dere et ekteskap å se frem til, hva skal dere se frem til nå? Jeg tror dere må finne en ny felles drøm. Helst tre fire felles drømmer som krever en del og som en ikke kan realisere sånn rett over natten.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Det kan kanskje ikke sammenliknes, men da jeg kjøpte leilighet med kjæresten min ble jeg veldig kranglete. Kranglet om ingenting. Hele tiden. Etter mange runder med meg selv har jeg konkludert med at det hele bunner i frykt. For nå er det ikke like lett å gå fra hverandre. Nå er vi litt mer satt. Jeg elsker denne mannen over alt på jord og ser for meg en fremtid med han. Alikevel er jeg redd for at det ikke skal gå.. Og da er det mye mer jobb ved et brudd. Kanskje jeg (i underbevisstheten) har testet han litt. Testa om han blir hos meg selvom jeg er teit. Vi har heldigvis snakket om det og nå er jeg helt trygg på valget mitt Anonymous poster hash: eb44e...2af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå