AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 En singel venninne er aktiv på en dating side og var i går på en date.. Gutten var helt desperat etter å møte henne da han kommer til å være borte 5 uker..og hun stiller opp selv om de bare har chattet sammen kvelden før.. Etter daten sier han at de må holde kontakten - men han svarer ikke på meldingene hun sender... Så da kommer hun til meg og lurer på om hun skal ta hintet eller om hun kan sende litt flere meldinger på FB ... Og jeg... Jeg vet ikke... Var han interessert burde han vært mer engasjert, og jeg mistenker at han måtte møte henne fordi han skulle møte andre også- og dermed vite hva han kunne velge mellom.. Eller at det ikke var rett kjemi ., men jeg vet jo ikke og vil ikke ta håpet fra jenta..så hva ville dere sagt? Anonymous poster hash: 1ea55...d46
Aurora_Versailles Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg ville sagt at om hu er oppriktig interessert i fyren, burde hun ha is i magen og vente til han tar kontakt. Noe han vil gjøre om han faktisk er interessert. I mellomtiden ville jeg ikke bedt venninna mi om å vente på svar fra fyren, men heller leva livet og ta det som det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå