AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 tittelen sier det meste. har litt vanskelig med å bli kjent med gutter siden jeg er kjempesjenert. er det flaut å prøve nettdating når jeg bare er 19? Anonymous poster hash: b8bb8...a9e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Er du jomfru? Anonymous poster hash: 733ca...494
Fiolinisten Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Nei, jeg syns ikke det. Jeg brukte nettdating når jeg var 18, veldig kjekt. Men dog var utvalget for den yngre generasjon litt skral, da det ikke var like vanlig da. Mest folk som var 30+ på den tiden. 1
Gjest andysowhat Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Nett dating må være noe av det morsomste jeg har vært med på xD du kan gi så mange feil første intrykk fra å være pedofil stalker til at man ikke bryr seg om personen du prater med pga du er på jobb og ikke kan svare 24/7. Er så mye rare folk og over analysering. Men ja jeg var kanskje den rareste av de alle!!! Jeg kledde meg ut I Rosa prinsesse kjoler osv og la ut på dating sia xD men jo jeg fant ei jeg absolutt verdt det xD annbefales på det største du blir kjent med deg selv og andre på en veldig spesiell måte og får mer innsikt om andre mennesker og deg selv. Blir satt på spissen på mange moraler osv :v
Testosteron Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Jeg syns nettdating er kleint uansett alder
super-s Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Ser ikke hvorfor det skulle være flaut? Har ikke prøvd det selv, men synes ikke det er rart når andre gjør det.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Jeg syns ikke det er flaut, men vær forberedt på at det er mange rare folk på nett, spesielt menn. Ikke vær naiv, ikke involver deg med noen du ikke har møtt og ikke send bilder av deg selv uten klær. Dersom eldre menn viser deg interesse bør du være på vakt. Ellers, lykke til og nyt oppmerksomheten Anonymous poster hash: 8ef75...fc3
MS.MR Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 tittelen sier det meste. har litt vanskelig med å bli kjent med gutter siden jeg er kjempesjenert. er det flaut å prøve nettdating når jeg bare er 19? Anonymous poster hash: b8bb8...a9e Hvorfor skal det være flaut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå