Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere damer liker jo menn som har litt rutte med.

Har typen deres mye penger? Eier han bolig, hytte og bil og tjener han mye?

Har han arvet mye?

Tror ikke damer liker best menn som har litt eiendom som feks bil,hytte,hus etc. fremfor en med mye penger i banken. Jeg lurer på dette fordi jeg ser at de av mine venner som ikke har så mye av dette sliter med få seg dame. De som feks har bil eller hytte kan ta med dama på roadtrips og hytteturer fremfor å sitte i leiligheten. Jeg tror det at en mann blir mer attraktiv om han har bil,båt, bolig, hytte etc.

Hvor mye penger har han og hvor mye bør en evt type ha av dette for å komme i betraktning.

Anonymous poster hash: 1cd13...55d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok med økonomisk trygghet men er det så viktig å eie så mye?

Kan jo også godt være at noen eier mye men har skyhøye lån.

Min kjæreste eier endel og har mye penger. Men for min del betyr ikke det så mye for jeg vil klare meg selv og ikke leve på han.

Anonymous poster hash: 992f9...642
Skrevet

Da jeg ble sammen med ham, visste jeg at han ikke var rik.

Brydde meg heller ikke noe om det.

Men så vips! Så ble han rik da. Har både hus, bil, og masse penger i banken.

Og jeg bryr meg fortsatt ikke, for det er fyren jeg liker, ikke pengene hans.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For min del har det ikke så mye å si om han eier mye eller ikke. Har vært i begge type forhold. Det viktigste er jo kjemien og om jeg blir forelsket liksom. En gutt uten hytte, båt osv kan bli like mye tatt i betrakning som en som eier alt dette. Men jeg har god lønn selv, og ønsker også helst å klare meg selv :)

Anonymous poster hash: 16ddc...7e0
AnonymBruker
Skrevet

Han har verken hus, hytte eller bil, pengeboken hans er ganske tom, og det samme er bankkonten. Omtrent sånn som meg. Bli lite roadtrips, ferier og restaurantbesøk, men vi har det fint sammen vi :)

Anonymous poster hash: 79656...997
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke type en gang jeg. Må eie atlt selv. :P

Anonymous poster hash: 7ac35...36b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg ble sammen med ham, visste jeg at han ikke var rik.

Brydde meg heller ikke noe om det.

Men så vips! Så ble han rik da. Har både hus, bil, og masse penger i banken.

Og jeg bryr meg fortsatt ikke, for det er fyren jeg liker, ikke pengene hans.

JEg mener ikke at damene faller for pengene i seg selv.

Men har man mye penger kan man leve et mer spennende liv feks reise mer, båtturer, hytteturer etc enn om man har strammere økonomi.

Anonymous poster hash: 1cd13...55d

Gjest Regnstorm
Skrevet (endret)

Helt gjennomsnittlig skulle jeg tro, det har egentlig ikke kommet opp så spesifikt. Men han har fast jobb og kontroll på økonomien, og det er det viktigste for meg. Regner med at jeg kommer til å tjene mer enn han når jeg er ferdig utdannet.

Jeg velger heller ikke menn ut ifra om de kan ta meg med på roadtrip/hyttetur eller ikke. Herregud.

Endret av Regnstorm
AnonymBruker
Skrevet

For min del har det ikke så mye å si om han eier mye eller ikke. Har vært i begge type forhold. Det viktigste er jo kjemien og om jeg blir forelsket liksom. En gutt uten hytte, båt osv kan bli like mye tatt i betrakning som en som eier alt dette. Men jeg har god lønn selv, og ønsker også helst å klare meg selv :)

Jeg som skrev dette.

Kan jo tilføre at min nåværende type bodde hjemme hos foreldrene da han akkuratt er ferdig med studier. Med andre ord han har studiegjeld, og mye av pengene på konto ble brukt til å holde seg økonomisk gjennom studietiden.

Nå har han kjøpt seg leilighet og bil, men det var jo ikke disse tingene som gjorde at jeg falt for han og ble sammen med han. Dette kom jo som sagt ut i forholdet. :)

Skrevet

JEg mener ikke at damene faller for pengene i seg selv. Men har man mye penger kan man leve et mer spennende liv feks reise mer, båtturer, hytteturer etc enn om man har strammere økonomi. Anonymous poster hash: 1cd13...55d

Ingen av oss bryr seg om hverken båtturer eller hytteturer. Vi liker å sitte hjemme og lese bøker, se på tv, og ta livet med ro.

Skrevet (endret)

Typen min jobber mindre og tjener mindre enn meg, men han har såpass at han slipper å snylte og mer forventer jeg ikke.

Da jeg var sent i tenårene var det en rik mann i 30-årene som ville at jeg skulle bli elskerinnen hans og leve i luksus med hans penger. Blir helt kvalm av å tenke på ham, en sånn vil jeg i hvert fall ikke ha. :P

Endret av sukkerspinnn
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror en mann blir mere attraktiv om han VIL gjøre andre ting enn å se på tv.

AnonymBruker
Skrevet

Han har mye penger. Jeg vet selvsagt ikke tallene, men han eier bolig, fritidsbolig, akjser og eier firma.

Eksen hadde også mye (type milliardær), alt var arv.

Hva noen forventer seg fra en partner er avhengig av flere ting - hvor mye hun selv har, hva hun er vant med og på hvilket stadium i livet hun er. En kvinne som eier egen bolig, har mye sparepenger og er på jakt etter en å slå seg til ro med vil naturligvis en som matcher henne selv. Er hun yngre fra trangere kår og ikke ekteskapsorientert enda er det annerledes.

Er penger ett pluss? Selvsagt. Det å hevde noe annet blir tullete. God råd er bedre enn dårlig råd, en trent kropp er bedre enn en slapp/feit kropp, intelligent er bedre enn uvitende, morsom er bedre enn kjedelig.

Men det er selvsagt ikke alt og det kompenserer ikke for andre ting. Jeg kjenner flere idioter med penger som sliter ift. kvinner.

Jeg synes uansett at det burde stå på et eget onske om å ha disse tingene, ikke et krav man skal treffe. De fleste vil ha en mann som brenner for noe, har et mål når han står opp om morgenen og ikke bare samler det han anser som en rekke krav fra kvinner.

Penger handler uansett om mer enn materielle goder. Det å ha flere månedsinntekter stående på konto til enhver tid gir deg en frihet i livet, spillerom og mindre stress og angst.

Anonymous poster hash: d022d...789
AnonymBruker
Skrevet

Han har verken hus, hytte eller bil, pengeboken hans er ganske tom, og det samme er bankkonten. Omtrent sånn som meg. Bli lite roadtrips, ferier og restaurantbesøk, men vi har det fint sammen vi :)

Anonymous poster hash: 79656...997

Samme her.

Anonymous poster hash: 9ee32...010

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller jo ingen rolle, for når det kommer til stykket så er det min økonomi som spiller en rolle. For det er ingen selvfølge at man er sammen med noen resten av livet...

Dessuten kan man plutselig miste jobben og ende opp med en normal lønn etterhvert. Har sett noen av de...

Anonymous poster hash: ed9a5...df3

AnonymBruker
Skrevet

Han har 0 i banken, jeg har 30 000.

Anonymous poster hash: dcfda...d63
Skrevet

Han har ikke mye med penger, men nok til å klare seg godt, noe eiendeler. Kan ikke si det har hatt noe med det å gjøre. Han jobber hjemme og har mulighet til å være med meg det meste av tiden, samme med eventuelle barn. For min del er det mer viktig enn om han hadde hatt masse penger og eid mye, men ikke hadde hatt tid til familie og kjærlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har min egen hytte på et av de mest fantastiske stedene i Norge, så hvis mannen min skal drasse ei hytte til inn i forholdet skal den faen meg være bra. Min kan uansett ikke selges, og jeg tror ikke jeg orker å knytte meg til to hytter. Det tar for mye tid.

Anonymous poster hash: c5dbd...6ec
AnonymBruker
Skrevet

Typen min har mye, han. Flere biler, fast eiendom, villa og hage, og en arvet familiehytte. Men han eier ale det sammen med meg. Hytta er arv fra min familie. Og vi har vært sammen lenge, så når jeg traff ham var han like fattig student som jeg var.

At typen er rik eller har mye eiendom eller biler osv har ikke vært det spor viktig for meg når jeg fikk denne typen (eller eksen). Jeg hadde kanskje tenkt litt annerledes i en alder av 30 enn jeg gjorde i en alder av 20... Hadde jeg møtt en mann nå så hadde jeg nok synes det var litt rart om han ikke enten eide egen bolig eller hadde en god sparekonto på vei mot egenkapital for å kjøpe egen bolig. Men som 20-åring? Neh. Eneste målet da var å finne en som ikke var gjeldsslave og med konvoluttskrekk.

Om jenta er opptatt av størrelsen på kontoen din og årsmodellen av bilen din, så er det neppe jenta for deg. Om du er såpass gammel at det er forventet at du har ordnet deg litt eiendeler/sparepenger her i livet, så bør jo jentene som finner deg OGSÅ ha eiendeler og sparepenger som de kan bringe inn i forholdet. Ellers må jo du sitte og føle at de er kjøpt og betalt, TS?

Anonymous poster hash: dd0c9...3fc
Gjest Regnstorm
Skrevet

Da jeg var sent i tenårene var det en rik mann i 30-årene som ville at jeg skulle bli elskerinnen hans og leve i luksus med hans penger. Blir helt kvalm av å tenke på ham, en sånn vil jeg i hvert fall ikke ha. :P

Usj. Husker da jeg var en 17 år gammel, og en ekkel rik kamerat av en venn av meg tilbød meg først 2000 for en natt, og økte budet med en latterlig selvsikkerhet, som om han var sikker på at jeg ville si ja bare han bød høyt nok.

Det han aldri fikk vite var at jeg hadde lyst på han helt til han begynte å snakke om penger :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...