Mann 42 Skrevet 22. juni 2014 #61 Skrevet 22. juni 2014 Problemet er jo at jentene stort sett har seg med de samme gutta. 5 jenter har seg en gang hver med de 2 samme guttene. 3 gutter sitter igjen uten et ligg. Dette ser man også i fedrestatistikken. Antallet menn som ikke har barn er rekordhøyt. Samtidig er antallet menn som har barn med flere forskjellige kvinner også rekordhøyt. Ah, men slik du beskriver det, så ser det ut til at problemet mer er noen av de løse GUTTENE. Hvis de ikke hadde vært så lette på tråden, så hadde kanskje flere "fått seg et ligg". Eller kanskje de bare er hyggeligere å være sammen med enn folk som tenker på det hele som "et ligg"? 1
Cuckold Skrevet 22. juni 2014 #62 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Ah, men slik du beskriver det, så ser det ut til at problemet mer er noen av de løse GUTTENE. Hvis de ikke hadde vært så lette på tråden, så hadde kanskje flere "fått seg et ligg". Eller kanskje de bare er hyggeligere å være sammen med enn folk som tenker på det hele som "et ligg"? Dette var en litt unødig flåsete avvisning av problematikken, det ulykksalige at det er 20-30% av hannkjønn som går på rundgang og får langt mer enn sin del av den tilfeldige sexen. Slik at de øvrige 70-80% av hannkjønn blir sulteforet og må leve som en slags seksuell underklasse. Så lenge de er single. Nå er ikke dette trådens hovedtema, for at kvinner er kresnere enn menn når det gjelder sex for sexens skyld er jo et universelt fenomen, det gjelder ikke bare i det frigjorte Skandinavia, men over hele kloden. Men jo friere jentene er, jo vanligere blir det at kvinnen har hatt mer tilfeldig sex enn mannen hun lever med. Siden kvinner ikke har det samme overtaket på partnermarkedet som på sexrelasjonsmarkedet og alle derfor ikke vil ende opp med kjekkasene de har hatt tilfeldig sex med. Selv om jeg tilhører de menn som hart vært heldige - de 20-30% som får mer enn vår del - har jeg ikke noe problem med å forstå at det kan være kjipt for en mann å vite at han antagelig ikke ville hatt sjans på one night stand med kvinnen han lever med, at hans sexappell ikke er sterk nok til at hun ville hatt sex med ham bare for sexens skyld. Det er for øvrig ingen selvfølge at kvinner ville vendt seg til menn på eget nivå om menn hadde blitt mindre ivrige på sex for sexens skyld. Det kan jo bare være at kvinner har mindre behov for uforpliktende sex og at det skal mer til å friste dem. Slik at det i en verden der de kjekkeste mennene var mindre på hugget bare ville blitt mindre tilfeldig sex. http://www.kk.no/livsstil/den-stygge-sanneten-om-tilfeldig-sex-16695 http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs12110-009-9067-3 Endret 22. juni 2014 av Cuckold 1
Gjest Idollet Skrevet 22. juni 2014 #63 Skrevet 22. juni 2014 Dette var en litt unødig flåsete avvisning av problematikken, det ulykksalige at det er 20-30% av hannkjønn som går på rundgang og får langt mer enn sin del av den tilfeldige sexen. Slik at de øvrige 70-80% av hannkjønn blir sulteforet og må leve som en slags seksuell underklasse. Så lenge de er single. Nå er ikke dette trådens hovedtema, for at kvinner er kresnere enn menn når det gjelder sex for sexens skyld er jo et universelt fenomen, det gjelder ikke bare i det frigjorte Skandinavia, men over hele kloden. Men jo friere jentene er, jo vanligere blir det at kvinnen har hatt mer tilfeldig sex enn mannen hun lever med. Siden kvinner ikke har det samme overtaket på partnermarkedet som på sexrelasjonsmarkedet og alle derfor ikke vil ende opp med kjekkasene de har hatt tilfeldig sex med. Selv om jeg tilhører de menn som hart vært heldige - de 20-30% som får mer enn vår del - har jeg ikke noe problem med å forstå at det kan være kjipt for en mann å vite at han antagelig ikke ville hatt sjans på one night stand med kvinnen han lever med, at hans sexappell ikke er sterk nok til at hun ville hatt sex med ham bare for sexens skyld. Det er for øvrig ingen selvfølge at kvinner ville vendt seg til menn på eget nivå om menn hadde blitt mindre ivrige på sex for sexens skyld. Det kan jo bare være at kvinner har mindre behov for uforpliktende sex og at det skal mer til å friste dem. Slik at det i en verden der de kjekkeste mennene var mindre på hugget bare ville blitt mindre tilfeldig sex. http://www.kk.no/livsstil/den-stygge-sanneten-om-tilfeldig-sex-16695 http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs12110-009-9067-3 Du må huske på at den virkelige verden er ikke slik at folk ligger fra en 1 til 10 skala. Det samme gjelder for kvinner. Det er også et sterkt sosialt press på kvinner for å ikke ligge rundt og dermed kommer fort slike svar. Så kommer det aller viktigste, husk at de er fulle. Tror du de alltid har den beste dømmekraften da? ¨Jeg tror ikke at det er slik, og i alle fall tror jeg det er slik fordi de ikke gjør nok selv. Jeg merker heller ikke at mange unge menn har lyst å være i forhold ...
Cuckold Skrevet 22. juni 2014 #64 Skrevet 22. juni 2014 Du må huske på at den virkelige verden er ikke slik at folk ligger fra en 1 til 10 skala. Det samme gjelder for kvinner. Det er også et sterkt sosialt press på kvinner for å ikke ligge rundt og dermed kommer fort slike svar. Så kommer det aller viktigste, husk at de er fulle. Tror du de alltid har den beste dømmekraften da? ¨Jeg tror ikke at det er slik, og i alle fall tror jeg det er slik fordi de ikke gjør nok selv. Jeg merker heller ikke at mange unge menn har lyst å være i forhold ... Jeg forstår egentlig ikke hva du sier her. Kan du forsøke å si det samme med andre ord? Mener du å antyde at kvinner likevel ikke har overtaket på sexrelasjonsmarkedet? At kvinner er like ivrige som menn på sex for sexens skyld slik at en hvilken som helst mann på samme måte kan gå ut på byen en hvilken som helst dag i uken på et hvilket som helst sted å få med seg en ganske attraktiv kvinne hjem for sex? 1
Gjest Idollet Skrevet 22. juni 2014 #65 Skrevet 22. juni 2014 Jeg forstår egentlig ikke hva du sier her. Kan du forsøke å si det samme med andre ord? Mener du å antyde at kvinner likevel ikke har overtaket på sexrelasjonsmarkedet? At kvinner er like ivrige som menn på sex for sexens skyld slik at en hvilken som helst mann på samme måte kan gå ut på byen en hvilken som helst dag i uken på et hvilket som helst sted å få med seg en ganske attraktiv kvinne hjem for sex? Nei, klart det er vanskeligere. Men det er jo mulig å bli kjent med noen osv. Alt en gjør ved å si slik er å gjøre folk mer tafatte på alle måter. Det går om det klikker og kanskje det blir mer
Cuckold Skrevet 22. juni 2014 #66 Skrevet 22. juni 2014 Nei, klart det er vanskeligere. Men det er jo mulig å bli kjent med noen osv. Alt en gjør ved å si slik er å gjøre folk mer tafatte på alle måter. Det går om det klikker og kanskje det blir mer Jeg har ikke tro på å stikke hodet i sanden. Det er svært få problemer som blir borte på den måten. At kvinnene er kresnere når det bare handler om sex for sexens skyld er en sannhet alle som har vært ute på byen noen år kjenner, og jeg har ærlig talt ingen tro på at det noensinne vil bli annerledes.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #67 Skrevet 22. juni 2014 Dette var en litt unødig flåsete avvisning av problematikken, det ulykksalige at det er 20-30% av hannkjønn som går på rundgang og får langt mer enn sin del av den tilfeldige sexen. Slik at de øvrige 70-80% av hannkjønn blir sulteforet og må leve som en slags seksuell underklasse. Så lenge de er single. Nå er ikke dette trådens hovedtema, for at kvinner er kresnere enn menn når det gjelder sex for sexens skyld er jo et universelt fenomen, det gjelder ikke bare i det frigjorte Skandinavia, men over hele kloden. Men jo friere jentene er, jo vanligere blir det at kvinnen har hatt mer tilfeldig sex enn mannen hun lever med. Siden kvinner ikke har det samme overtaket på partnermarkedet som på sexrelasjonsmarkedet og alle derfor ikke vil ende opp med kjekkasene de har hatt tilfeldig sex med. Selv om jeg tilhører de menn som hart vært heldige - de 20-30% som får mer enn vår del - har jeg ikke noe problem med å forstå at det kan være kjipt for en mann å vite at han antagelig ikke ville hatt sjans på one night stand med kvinnen han lever med, at hans sexappell ikke er sterk nok til at hun ville hatt sex med ham bare for sexens skyld. Det er for øvrig ingen selvfølge at kvinner ville vendt seg til menn på eget nivå om menn hadde blitt mindre ivrige på sex for sexens skyld. Det kan jo bare være at kvinner har mindre behov for uforpliktende sex og at det skal mer til å friste dem. Slik at det i en verden der de kjekkeste mennene var mindre på hugget bare ville blitt mindre tilfeldig sex. http://www.kk.no/livsstil/den-stygge-sanneten-om-tilfeldig-sex-16695 http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs12110-009-9067-3 Nei, norske kvinner er ikke for "løse". De er frigjorte og tillater seg å ha sex innimellom når de er single, noe som jo burde være en kjempefordel for oss menn. For vi stiller jo villig opp, og er sånt sett langt "verre". Men dette skaper situasjonen over, som jeg som mann kjenner meg godt igjen i og som jeg føler kvinner ikke ønsker/klarer å forstå. Jeg er nok å betegne som en litt over middels gjennomsnittlig attraktiv mann midt i tredveårene. Har aldri hatt noe problem med å få kjæreste, og det er jo flott. Men å derimot skulle få mulighet til litt tilfeldig sex når jeg er singel er en kamp jeg som regel går tapende ut av. Kjipt, men sånn er nå livet. Det som derimot stikker og sårer innerst inne er at samtlige av de jentene jeg har vært i seriøse forhold med har hatt langt flere sexpartnere en meg. Og de ligger på samme nivå på attraktivitetsskalaen. Kombinasjonen av dette i mitt hode blir ganske kompleks, men på et vis blir verdien av tilfeldig sex veldig høy samtidig som verdien av et forhold blir langt lavere. Jeg oppfatter rett og slett at jeg blir funnet god nok til forhold, men ikke til tilfeldig sex selv om jeg jo vet at dette ikke er tilfellet i en kvinnes hode. Veien da til å tenke at kvinner er for "løse" kan derfor bli kort selv om jeg jo vet med meg selv at jeg hadde hatt mer tilfeldig sex selv når jeg er singel dersom dere kvinner bare hadde gitt meg sjansen. Anonymous poster hash: df615...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå