Gå til innhold

Er norske jenter for løse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor dette fokuset på om jenter er for løse? Hva med gutta? De er jo like løse, om ikke løsere. Det må vel ikke så veldig hard jobbing til for å få en norsk mann til sengs heller akkurat? De går vel ikke rundt å sparer seg til den rette for å si det slik.

Hvorfor skal damer avstå fra sex eller bli fortalt hvor mange vi skal kunne ha sex med? Hva med menn? Hvor mange damer skal de knulle før de er løse? Hvor mange ONS er tillatt?

Fasinerende dette kvinnesynet mange norske menn har. De klager på muslimske menn og islam og deres kvinnesyn, mens de selv sitter å omtaler norske jenter som løse fordi de har sex. Utrolig.

Finnes det noe (mange) norske mennn hater mer enn kvinner og sosialister? (Les kommentarfeltene på Dagbladet og VG...).

jeg er mann og jeg er helt enig med deg. menn er mye større griser en kvinner. håper i neste liv kvinner er guder og menn slaver. kvinner skulle styrt verden alle kvinner skulle hadt en mann vær til slave som hun kune piske når hun ville. menn er ment for og tjene damen håper livet etter døden blir slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei norske jenter er ikke løse. Hva med Brazil, USA, Spania,Thailand er det mange som går i korte miniskjørt, nakne på stranden, små bikini. Mitt svar er stort NEI, de er ikke det.

Hvis nordisk kvinne vil ha sex i syden ser jeg ikke ille i det. At mange nordisk kvinner liker mørk,høy og kjek man er ikke noe nyt, akkurat som kvinner fra asia, sør amerika, liiker skandinaviske gutter.

Endret av jessica90
Skrevet

Det er så mye feil i det du skriver.

AnonymBruker
Skrevet

Nei norske jenter er ikke løse. Hva med Brazil, USA, Spania,Thailand er det mange som går i korte miniskjørt, nakne på stranden, små bikini. Mitt svar er stort NEI, de er ikke det.

Hvis nordisk kvinne vil ha sex i syden ser jeg ikke ille i det. At mange nordisk kvinner liker mørk,høy og kjek man er ikke noe nyt, akkurat som kvinner fra asia, sør amerika, liiker skandinaviske gutter.

Men i de landene har du mye mer prostitusjon.

Anonymous poster hash: efe10...2b9

Skrevet

Det er synd å si det, men det finnes få land i verden med løsere jenter enn Norge. Og alle vet det, drar du til Tyrkia og spør en random bartender hvilke jenter han får lettest med seg hjem, svarer han "Norwegian".

Men hvorfor er det slik? En venninne av meg ringer tidelig en søndag morgen og gråter, hun har havnet hjem med en fyr og han ville bare ha sex og når hun ville ha noe mer, ble hun bedt om å gå. Men altså, gutter ser på "ja-jenter" i to kategorier. Dem som kan ligges med og sendes videre, altså moro en natt og dem som er spennende, som man kan tenke seg å bli bedre kjent med. Så når du kommer på en fest og det eneste du viser av deg selv er at du gladlig trøkker puppene dine i trynet på random mannfolk, da kan du ikke klage på at det er seksuell kontakt du får igjen!

Det er jo ikke noe gale i å være løs, å være stolt over sin egen kropp osv, men når du gladlig tømmer huet ditt for innhold fordi du tror at et kort skjørt vil få deg lengre, da er du jammen meg så dum at det er ikke rart man har høye voldtektstall i Norge!

Anonymous poster hash: d2546...8cc

Nei, norske jenter er ikke for løse. Men i Skandinavia har vi kommet lenger i bekjempelsen av hore/madonna-dikotomien enn noe annet sted. Derfor er skandinaviske kvinner de som er lettest å få til sengs. Det er det ingen grunn til å beklage.

Det eneste som er beklagelig er at en god del skandinaviske jenter bruker sin frihet til å spre bena for menn fra kulturer der hore/madonna-tenkningen fremdeles preger forholdet mellom kjønnene, menn som ville gått berserk om de fant sin søster i seng med den norske jentas bror. De nordiske jentene bidrar dermed til å holde disse mannssjåvinistiske guttene skadefrie og sørger for at de får «the best of both worlds», de beholder kontrollen over sine egne jenter og får samtidig mulighet til å surfe som gratispassasjerer på nordisk kvinnefrigjøring. Det er påfallende hvor lite debatt det er om dette.

http://www.dagbladet.no/2014/06/18/kultur/meninger/hovedkommentar/kommentar/alfahann/33905722/

I Norge og Sverige kan vi debattere hvordan artister, forfattere, kunstnere, menn tilhørende kultureliten får mer enn sin del av damene, mens den store elefanten i rommet, dette at så mange skandinaviske kvinner velger å spre bena for menn fra kulturer der søsteren blir holdt hardt på plass av hore/madonna-kulturens grep, snakker vi knapt nok om.

• Liker 5
Skrevet

Men i de landene har du mye mer prostitusjon.

Anonymous poster hash: efe10...2b9

jajaja jeg vet det. Men det er ikke noe god grunn heller. La folk få gå hvordan de vil, om de vil bli dekket inn med burka eller gå rundt naken i nudistrand.

Skrevet (endret)

Ikke ALLE norske jenter er løse.

Fikk mange tilbud fordi jeg var norsk i utlandet, men jeg ba alle dra til helvete og la meg være i fred. Og ble de for nærgående så snerret jeg at de skulle pakke seg vekk ellers....!

OG fikk jeg tilbud om å være med hjem til en gutt som jeg hadde danset med om kvelden, var svaret alltid NEI ! Har aldri hatt et eneste ONS, har kun hatt faste kjærester! og det var 2 stk før jeg møtte han som i dag er min mann og far til mine barn:)

Endret av Anciol
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Fikk mange tilbud fordi jeg var norsk i utlandet, men jeg ba alle dra til helvete og la meg være i fred. Og ble de for nærgående så snerret jeg at de skulle pakke seg vekk ellers....!

OG fikk jeg tilbud om å være med hjem til en gutt som jeg hadde danset med om kvelden, var svaret alltid NEI ! Har aldri hatt et eneste ONS, har kun hatt faste kjærester! og det var 2 stk før jeg møtte han som i dag er min mann og far til mine barn:)

Jeg synes da ikke man er løs om man har hatt et par ons heller. Verken menn eller kvinner. Men jeg har ingen mening om det. Kaller aldri noen løse f.eks. Synes at folk skal få bestemme selv hvor mange de vil ha sex med uten at andre skal legge seg borti det.

Skrevet

Hos oss har det aldri vært vanlig å fly ute og feste. Hos oss er familien viktigst, :)

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Hos oss har det aldri vært vanlig å fly ute og feste. Hos oss er familien viktigst, :)

Man kan da være med familien hele tiden selv om man er ute på byen av og til. Jeg går også ut sammen med mine søstre ofte f.eks, så jeg er med familien selv om jeg er ute ;)

Og så går jeg også alltid ut sammen med min kjæreste, så vi får litt kvalitetstid ute på byen også. Jeg ser ikke noe galt i å dra på fest en gang i blandt jeg. Og jeg ser ikke hva som er galt i at andre mennesker har sex med de de vil. Det går ikke ut over meg på noen måte.

Skrevet

Har med storebror min på byen noen ganger:)

AnonymBruker
Skrevet

uote name="Anciol" post="14656867" timestamp="1403360377"]

AnonymBruker
Skrevet

Dårligste løgnen EVER!

Anonymous poster hash: a0c55...643

Skrevet

Si ka du vil AB, men det finnes og jenter som ikke er løse!

• Liker 1
Skrevet

Skulle ikke tro norske jenter er særlig løse sånn som det klages av gutta på KG som aldri får seg noe :ler:

Anonymous poster hash: 8194b...bc9

Problemet er jo at jentene stort sett har seg med de samme gutta.

5 jenter har seg en gang hver med de 2 samme guttene. 3 gutter sitter igjen uten et ligg.

Dette ser man også i fedrestatistikken. Antallet menn som ikke har barn er rekordhøyt. Samtidig er antallet menn som har barn med flere forskjellige kvinner også rekordhøyt.

Skrevet

Ja,vi blir kalt løse fordi vi er frie. Det er menns måte på å undertrykke kvinner og fortelle dem at de er lite verdt,eller noe sånt....hvem bryr seg egentlig om hva" je vet itte je "ola dunk måtte mene?

Skrevet

Ja, de som reiser på "jentetur" til Tyrkia er selvsagt representative for alle norske jenter. :fnise:

Er TS en 90 år gammel misjonsdame forresten, "løse tøser" liksom... :jolie:

"når hun ville ha noe mer" - Hvis hun bor i en større by har man alltid 7/11, det er dyrt men så lettvint da!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ingen tvil i at skandinaviske jenter er litt lette på tråden. Og briter, tror jeg. Gutter prøver vel like hardt i alle land :P

Men så lenge det ikke skader noen ser jeg ikke noe problem i det. Jeg har ikke hørt noe om at Norge har et uvanlig problem med kjønnssykdommer og vi er heller ikke overbefolket.

Men tenåringsgraviditet er kanskje ikke akkurat det samfunnet tjener mest på. De koster en del da fåtallet kan forsørge seg og den lille. Man går også glipp av utdanning og/eller viktog arbeidserfaring som skal hjelpe en i voksenlivet.

Endret av Tibbie
Skrevet

Tyrkiske gutter kallet norske jenter for billige. Hva er de da som ligger med alle turist jentene som er på ferie der? Er mange jenter som ikke ligger rundt, hverken her hjemme eller i Syden. Men de som er ivrigst på å dømme andre er som regel enda verre.Ikke er jenter er mer løsaktig enn menn heller.

Skrevet

Det ser jeg nesten aldri i alle fall. Stort sett er det menn som klager på å ikke finne noen å være i lag med jeg ser.

Fordi de lause jentene har stukket av med en annen mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...