Gå til innhold

Er norske jenter for løse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og denne påstanden begrunner du med hva ?

Ikke mange ukene siden det sto i aftenposten at anmeldte voldtekter hadde økt mens andelen dømte sto stille.

Det sier vel mer om kvinnesyn enn noe annet ?

Men kanskje du er en av de som mener kvinner ikke er verdt så mye ?

Mange anmeldelser av voldtekt er falske. Jeg syns det hører naturlig med i dagens tidsalder med sosiale medier, tinder, sjalusi og enkel tilgang til sex som fører til mye utroskap og mye drama. Det blir ikke mer voldtekt i samfunn der sex blir mer og mer tilgjengelig, men det blir langt mer sjalusi, usikkerhet og hevngjerrighet. At de blir henlagt er vel og godt. Nok menn har fått ødelagt livene sine av falske anklager.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange anmeldelser av voldtekt er falske. Jeg syns det hører naturlig med i dagens tidsalder med sosiale medier, tinder, sjalusi og enkel tilgang til sex som fører til mye utroskap og mye drama. Det blir ikke mer voldtekt i samfunn der sex blir mer og mer tilgjengelig, men det blir langt mer sjalusi, usikkerhet og hevngjerrighet. At de blir henlagt er vel og godt. Nok menn har fått ødelagt livene sine av falske anklager.

Hvor mange prosent er falske? Siden du sier det er mange. Det er faktisk ikke mange, og det er helt ekstremt vondt for oss som har blitt voldtatt at det kommer slike som deg og tenker at det bare er løgn.

Jeg synes du skal få deg litt mer kunnskap om ting før du uttaler deg, for dette har du nok ikke peiling på. Virker også ut som om at du har dårlig med følelser. Kanskje du skal jobbe litt med det.

Anonymous poster hash: 51f8d...125

• Liker 5
Skrevet

Hvor mange prosent er falske? Siden du sier det er mange. Det er faktisk ikke mange, og det er helt ekstremt vondt for oss som har blitt voldtatt at det kommer slike som deg og tenker at det bare er løgn.

Jeg synes du skal få deg litt mer kunnskap om ting før du uttaler deg, for dette har du nok ikke peiling på. Virker også ut som om at du har dårlig med følelser. Kanskje du skal jobbe litt med det.

Det er et diskusjonsforum. Man må få lov å diskutere sak uten at man skal måtte tenke på andres følelser. Man kunne jo dratt dette resonnementet ditt lenger og sagt at man aldri skal måtte betvile en voldtektsanmeldelse fordi det er sårende og krenkende for ekte ofre å tenke at noen kanskje slipper unna med påståtte voldtekter. Det er et like dårlig argument å bruke voldtektsanmeldelser som en del av voldtektsstatistikken som det er å si at alle voldtektsanmeldelser er falske.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er et diskusjonsforum. Man må få lov å diskutere sak uten at man skal måtte tenke på andres følelser. Man kunne jo dratt dette resonnementet ditt lenger og sagt at man aldri skal måtte betvile en voldtektsanmeldelse fordi det er sårende og krenkende for ekte ofre å tenke at noen kanskje slipper unna med påståtte voldtekter. Det er et like dårlig argument å bruke voldtektsanmeldelser som en del av voldtektsstatistikken som det er å si at alle voldtektsanmeldelser er falske.

Det er bare det at du virker veldig kald og følelsesløs uansett når det kommer til kvinner. Er det noen kvinner som har gjort deg noe galt i barndommen din f.eks som gjør at du føler det sånn?

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var i USA og jobbet i den norske paviljongen i Disney World,
Så visste alle at de norske jentene var lettest å få i seng,

Jentene klinte gjerne med flere titalls gutter på en kveld.
Hele greia var "russetida om igjen"
Husker hun som var presidenten i Flicka det året jeg var der, så hadde hun hatt seg med litt over 100gutter og flere jenter fra de forskjellige landene som var der >.<
Når hun reiste hjem var hun blitt gravid og ante ikke hvem faren var :fnise:

Så jeg skammer meg over å være norsk jente.
Var påG.C for noen år siden og guttene bare "oooy Norwegian, oh-la-la"
Til og med mine venner i Sør Korea har hørt snakkis om at norske jenter er løse o_o

Det gjelder jo såklart ikke alle...
Men er litt ille at så mange tror at vi norske kvinner er løse og ligger med alle og enhver :-/
Er litt plagsomt i syden da :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det er sant, jeg kjenner faktisk til 4stk som har anmeldt menn for voldtekt, noe de ikke hadde gjort fordi det ville vært helt umulig for de mennene å være der på det tidspunktet-.-

Du har jo kvinner som anmelder exen sin fordi de mener han fortjener det, fordi han var utro...*hallo i luka!* Ingen som fortjener å bli anmeldt om de er uskyldig.

Det ødelegger for så mange andre som faktisk blir voldtatt og at de ikke blir trodd etterpå..

• Liker 1
Skrevet

Det ødelegger for så mange andre som faktisk blir voldtatt og at de ikke blir trodd etterpå..

Nei, det ødelegger hovedsaklig for de som blir uskyldig anklaget. Slutt å kun se kvinnelige ofre over alt.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det ødelegger hovedsaklig for de som blir uskyldig anklaget. Slutt å kun se kvinnelige ofre over alt.

Og slutt å bare svare på det du vil? Du hopper jo over 4/5 av det som blir sagt til deg. :ler:

Eneste du ser er "urettferdigheter" mot menn overalt. ;) Du må være særdeles lite utdannet som ikke er klar over at menn til alle tider har hatt det best.

De menn som maser mest dritt og usannheter om feminisme, er de som er minst selvsikre på sin egen maskulinitet.

• Liker 2
Gjest ashanti
Skrevet

Hvorfor dette fokuset på om jenter er for løse? Hva med gutta? De er jo like løse, om ikke løsere. Det må vel ikke så veldig hard jobbing til for å få en norsk mann til sengs heller akkurat? De går vel ikke rundt å sparer seg til den rette for å si det slik.

Hvorfor skal damer avstå fra sex eller bli fortalt hvor mange vi skal kunne ha sex med? Hva med menn? Hvor mange damer skal de knulle før de er løse? Hvor mange ONS er tillatt?

Fasinerende dette kvinnesynet mange norske menn har. De klager på muslimske menn og islam og deres kvinnesyn, mens de selv sitter å omtaler norske jenter som løse fordi de har sex. Utrolig.

Finnes det noe (mange) norske mennn hater mer enn kvinner og sosialister? (Les kommentarfeltene på Dagbladet og VG...).

Skrevet

Og slutt å bare svare på det du vil? Du hopper jo over 4/5 av det som blir sagt til deg. :ler:

Eneste du ser er "urettferdigheter" mot menn overalt. ;) Du må være særdeles lite utdannet som ikke er klar over at menn til alle tider har hatt det best.

De menn som maser mest dritt og usannheter om feminisme, er de som er minst selvsikre på sin egen maskulinitet.

Hva så om jeg skulle vært usikker på min egen maskulinitet? Forandrer det på at jeg faktisk har rett? Det er nettopp disse holdningene jeg vil til livs. Menn skal ikke måtte finne seg i å bli avspist med at de ikke er maskuline nok hver gang de referer til diskriminering og urettferdighet de blir møtt med. Å hevde at voldtektsofre er de største ofrene ved falske voldtektsanklager underbygger nettopp problemet, som er at menn som ofre alltid blir oversett. De er ikke vikitge, de betyr ingenting, og om de våger å vræle så skal de mobbes for at de ikke er menn nok til å takle urettferdighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ofte er det de litt mislykka kvinnene som anklager. For å få bedre selvfølelse, positiv oppmerksomhet og får å fremstille seg som tiltrekkende.

Anonymous poster hash: e046f...4f6

• Liker 1
Gjest Hedra
Skrevet

Teeden: Jeg syns du har noen gode og viktige poeng men de drukner desverre i ditt eget personlige hat mot de kvinnene som har behandlet deg dårlig.

Du kan ikke dra alle over en kam.

Jeg vil gjerne se noen kilder som støtter din påstand og viser at de fleste voldtekter er falske.

Og kilder som viser norske forhold da selvfølgelig.

Ja for jeg regner med at dette ikke er noe du bare har suget ut av eget bryst !?

• Liker 1
Gjest heihallo1998
Skrevet

Det er synd å si det, men det finnes få land i verden med løsere jenter enn Norge. Og alle vet det, drar du til Tyrkia og spør en random bartender hvilke jenter han får lettest med seg hjem, svarer han "Norwegian".

Det er synd å si det, men jeg tror størsteparten av norges befolkning er mer enn flaue over å måtte ha en dømmende liten jævel som deg som sin landsmann :rodme:;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For løse for hvem?

Anonymous poster hash: 63a11...17b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norske jenter=OTTAR. Etter de har havnet i et forhold vel og merke!!!

Anonymous poster hash: a0c55...643

Skrevet

Norske jenter er "løse" fordi de har nettopp friheten til å være det. Simple as that. Vi har ikke noe strengt levesett her i Norge og få av oss lever religiøst, så det er liksom "normalt" å gjøre hva man vil, uten at det får noen konsekvenser eller hever noen øyebryn. Den yngre generasjonen lever jo nå etter "YOLO", hvilket kan unnskylde enhver uansvarlig handling..

Personlig har jeg ikke noe imot at vi jenterkan få "utagere" litt, men det er jo greit å ha litt selvrespekt også; holde erobringene for seg selv, og ikke minst, bruk kondom!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For løse for hvem?

Godt poeng. Tror ikke så mange menn bryr seg så veldig om hvor løs jenten de er sammen med har vært. Noen av oss foretrekker til og med løse jenter. Selv vil jeg heller ha en jente med 100+ partnere enn en jomfru.

Anonymous poster hash: 7247c...1c2

AnonymBruker
Skrevet

Norske jenter er "løse" fordi de har nettopp friheten til å være det. Simple as that. Vi har ikke noe strengt levesett her i Norge og få av oss lever religiøst, så det er liksom "normalt" å gjøre hva man vil, uten at det får noen konsekvenser eller hever noen øyebryn. Den yngre generasjonen lever jo nå etter "YOLO", hvilket kan unnskylde enhver uansvarlig handling..

Personlig har jeg ikke noe imot at vi jenterkan få "utagere" litt, men det er jo greit å ha litt selvrespekt også; holde erobringene for seg selv, og ikke minst, bruk kondom!

Jeg synes alltid det er litt interessant når selvrespekt blir dratt inn i slike diskusjoner. På hvilken måte respekterer man ikke seg selv ved å avsløre at man har hatt sex? Selvrespekt handler om å være tro mot seg selv og sine egen moralske holdninger, ikke føye seg etter hva alle andre mener.

Skrevet

Både norske menn og damer er løse, for løse for sitt eget beste. Norske damer forakter menn som drar til Thailand, menn forakter tydligvis de damene som drar til tyrkia.

Uff, heia nordmenn:-(

AnonymBruker
Skrevet

alle damer fortjener en mann de kan bruke som de ønsker hadde jeg vært gud skulle alle menn vært slaver og alle damer guder. jeg er mann selv og ville aldri tørt og sagt en dame var løs. håper himmelen eller helvete hvor enn jeg kommer er kun damer som jeg kan tjene for evigheten. min dame skal få behandling som en gud vær dag for altid. ingen dame er løs de er bare ute etter den perfekte man som gjør alt hun ønsker.

Anonymous poster hash: 8d436...971

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...