Gå til innhold

Er norske jenter for løse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er synd å si det, men det finnes få land i verden med løsere jenter enn Norge. Og alle vet det, drar du til Tyrkia og spør en random bartender hvilke jenter han får lettest med seg hjem, svarer han "Norwegian".

Men hvorfor er det slik? En venninne av meg ringer tidelig en søndag morgen og gråter, hun har havnet hjem med en fyr og han ville bare ha sex og når hun ville ha noe mer, ble hun bedt om å gå. Men altså, gutter ser på "ja-jenter" i to kategorier. Dem som kan ligges med og sendes videre, altså moro en natt og dem som er spennende, som man kan tenke seg å bli bedre kjent med. Så når du kommer på en fest og det eneste du viser av deg selv er at du gladlig trøkker puppene dine i trynet på random mannfolk, da kan du ikke klage på at det er seksuell kontakt du får igjen!

Det er jo ikke noe gale i å være løs, å være stolt over sin egen kropp osv, men når du gladlig tømmer huet ditt for innhold fordi du tror at et kort skjørt vil få deg lengre, da er du jammen meg så dum at det er ikke rart man har høye voldtektstall i Norge!

Anonymous poster hash: d2546...8cc
  • Liker 5
Skrevet

Man har ikke høye voldtektstall i Norge. Hva er poenget med denne tråden? La nå norske kvinner spille ut sine sterkeste sider uten å bli hetset for det.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

De vil vel svare norsk eller svensk i enkelte sydlige land ettersom det er mange som drar på ferie dit.

Hvor promiskuose kvinner er henger sammen med feminisme og hvor liberalt landet er. Denne holdninger er stort sett den samme i Skandinavia, England og i California og New York. Franske kvinner har ofte elskere og mange har en god del partnere, men one night stands er ikke like vanlig og kulturen er en annen så de får ikke samme trashy stempel.

Folks kropper er sine egne men jeg deler samme frustrasjon over kvinner som velvillig legger seg tilgjengelig for menn og klager i ettertid. Jeg er ikke feminist (ettersom det meste moderne feminister står for er noe jeg er dypt uenig i).

Men jeg bor heller ikke i Norge så har distansert meg fra det hele. Alle står jo fritt til å flytte. Men ja, som opprinnelig norsk deler jeg litt av den samme skuffelsen over hva slags rykte mange har pådratt landet.

Anonymous poster hash: 4a40c...387
  • Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Og spør du på Ibiza sier han Britiske jenter.

• Liker 8
Gjest Idollet
Skrevet

Jeg er egentlig ikke enig. Mange kvinner har en fetish for typiske tyrker utseende, eller italiener. Mørk hårede menn med hud som er ganske lys. Greit nok at de har mye sex, men at de tar til takke med alt. Nei, det gjør så og si ingen.

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvorfor skal man henge ut kvinner hele tiden, er menn noe bedre?

Ja, jeg syns det er "trashy" å ha sex med ny person hver helg. Både menn og kvinner som gjør dette er like ille i mine øyne.

Folk må gjøre som de vil, men slutt å si at kun kvinner er "billige"!!

AnonymBruker
Skrevet

Eh, Norske jenter er langt fra det de løseste jentene.

Anonymous poster hash: 38694...a32
AnonymBruker
Skrevet

Det er synd å si det, men det finnes få land i verden med løsere jenter enn Norge. Og alle vet det, drar du til Tyrkia og spør en random bartender hvilke jenter han får lettest med seg hjem, svarer han "Norwegian".

Men hvorfor er det slik? En venninne av meg ringer tidelig en søndag morgen og gråter, hun har havnet hjem med en fyr og han ville bare ha sex og når hun ville ha noe mer, ble hun bedt om å gå. Men altså, gutter ser på "ja-jenter" i to kategorier. Dem som kan ligges med og sendes videre, altså moro en natt og dem som er spennende, som man kan tenke seg å bli bedre kjent med. Så når du kommer på en fest og det eneste du viser av deg selv er at du gladlig trøkker puppene dine i trynet på random mannfolk, da kan du ikke klage på at det er seksuell kontakt du får igjen!

Det er jo ikke noe gale i å være løs, å være stolt over sin egen kropp osv, men når du gladlig tømmer huet ditt for innhold fordi du tror at et kort skjørt vil få deg lengre, da er du jammen meg så dum at det er ikke rart man har høye voldtektstall i Norge!

For det meste de i nord, det må være av de Norske jentene, men så lenge de er med på det selv, so what? Jeg bor så og si i Tyrkia og må dessverre si meg uenig, de russiske er verst. Sverige, Danmark, Nederland og Norge, er veldig like på den linjen du.

Anonymous poster hash: 7187d...5de

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ikke tro norske jenter er særlig løse sånn som det klages av gutta på KG som aldri får seg noe :ler:

Anonymous poster hash: 8194b...bc9
  • Liker 17
Gjest Idollet
Skrevet

Skulle ikke tro norske jenter er særlig løse sånn som det klages av gutta på KG som aldri får seg noe :ler:

Det ser jeg nesten aldri i alle fall. Stort sett er det menn som klager på å ikke finne noen å være i lag med jeg ser.

AnonymBruker
Skrevet

Det ser jeg nesten aldri i alle fall. Stort sett er det menn som klager på å ikke finne noen å være i lag med jeg ser.

Du er jo en av de som klager mest da. :ler:

• Liker 9
Skrevet

NEI. La nå folk gjøre som de vil, hvis noen vil ta årskvota for ons med de er på ferie er vel det deres sak. Og slutt å skylde på korte skjørt og teasete jenter som voldtektsårsak, du nedgraderer menn så voldsomt når du gjør det. Voldtekt er vold, ikke sex. Voldtekt har ingenting med hvor promiskuøs(sjekk dette ordet, ikke så vanskelig å skrive, og heller ikke så nedlatende som "løs") jenta eller gutten som blir voldtatt er. Hvorfor i all verden drar du inn voldtekt i dette?

Jeg er dog enig i at å tro at han som blir med deg hjem etter fylla er interessert i å gifte seg med deg er noget naivt. Det virket som det egentlig var det du var ute etter. Hvis du tror at jenter med flere partnere automatisk er ute etter noe mer vil jeg anbefale deg å snakke med flere typer jenter. Hvis det er ryktet til norske jenter du er bekymret for vil jeg anbefale deg å drite i det.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes du kan finne deg et annet forum eller enn annen arena å spre tanke møkk.

Dette var både fordømmende, fordummende og for jævlig.

• Liker 13
Gjest BræikingBæd
Skrevet

Det er fordi alle norske kvinner visstnok har seg med tyrkiske bartendere og 8+ mannfolk :P

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Det er fordi alle norske kvinner visstnok har seg med tyrkiske bartendere og 8+ mannfolk :P

Ååå jaaa..... :fnise:

Men de fleste mannfolk er jo ikke 8+ :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymous poster hash: a93ea...997

Gjest avocadoen
Skrevet

For løse for hva? Jeg føler i alle fall at jeg ikke er for løs for noe som helst jeg da :) Eller kanskje for løs til å gifte meg med en sterkt troende muslim eller noe, men det har jeg ingen planer om heller akkurat ;)

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Og dessuten er puppene mine for små til at jeg kan trøkke dem borti noe, så det har jeg ingen problemer med :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Du har tydeligvis aldri vært i Russland eller Sverige <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tongue1.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: 6f083...85e

Gjest Hedra
Skrevet (endret)

Man har ikke høye voldtektstall i Norge. .

Og denne påstanden begrunner du med hva ?

Ikke mange ukene siden det sto i aftenposten at anmeldte voldtekter hadde økt mens andelen dømte sto stille.

Det sier vel mer om kvinnesyn enn noe annet ?

Men kanskje du er en av de som mener kvinner ikke er verdt så mye ?

Endret av Hedra
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...