Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I amerikanske serier er det ofte sånn at den ene er den pene. Er det ofte sånn?

Hvem er den pene i ditt forhold?

Anonymous poster hash: 57ea6...21a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg singel, men eksen min var mye penere enn meg. Og heldigvis ligner barna på han ;)

Anonymous poster hash: 42cd8...59a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det typen som er den pene.

Anonymous poster hash: 3dda3...46c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er den pene.

Anonymous poster hash: c2dc2...c60
Gjest Regnstorm
Skrevet

Jeg synes alltid at de jeg er tiltrukket av er mer attraktive enn meg, men jeg har også fått høre fra folk utenfra at de har oppfattet det omvendt, i tillegg til at jeg regner med at en del er enig med min egen oppfattelse.

Det vil sannsynligvis alltid være en som oppfattes som penere enn den andre, men hvem av dem det er er litt mer varierende vil jeg tro.

• Liker 1
Skrevet

Hadde en veldig pen eks. Sykeste øyene.

Men av andre fikk jeg høre at vi lå veldig likt på skalaen. Av en eller annen merkelig grunn hadde vi litt av se samme trekkene: store øyne, liten nese, mørkt hår og lyse øyne. Jeg personlig syntes han var penere enn meg, og han omvendt hehe

Skrevet

Ofte fått høre at jeg har vært "den pene" i de forholdene jeg har vært i. Familie og venner som har kommentert det. Untatt ett forhold, der var vi vist ganske like. Det glemmer jeg aldri, min daværende type skulle hente meg og mormor på flyplassen etter vi hadde vært i syden. Mormor sin første setning til meg etter hun hadde hilst på han var : Jøss så utrolig like dere er! Så søøøte sammen da! Spurte henne igjen senere hva hun mente, veldig koslig å høre da hehe men litt rart og. Vi var omtrent like høye og, hun syns vi hadde svært like ansiktrekk og nesten kunne vært søsken :fnise: Tjihi koslig og veldig rart der og da :hug: Det morsomme med mormor er at hun er så utrolig ærlig og rett frem ikke noe filter :P

Av søstra mi fikk jeg alltid høre at han ene typen jeg hadde kunne hun ikke forstå hvorfor jeg var sammen med. Hun var faktisk skikkelig fornærmet på mine vegner husker jeg fordi hun mente jeg kunne fått så mye bedre :sjokkert: Men da hun ble kjent med personligheten hans så likte hun han :herremann: Men den dag i dag mener hun enda det.. så vet vertfall at familien min svarer helt ærlig på sånt noe :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

Ofte fått høre at jeg har vært "den pene" i de forholdene jeg har vært i. Familie og venner som har kommentert det. Untatt ett forhold, der var vi vist ganske like. Det glemmer jeg aldri, min daværende type skulle hente meg og mormor på flyplassen etter vi hadde vært i syden. Mormor sin første setning til meg etter hun hadde hilst på han var : Jøss så utrolig like dere er! Så søøøte sammen da! Spurte henne igjen senere hva hun mente, veldig koslig å høre da hehe men litt rart og. Vi var omtrent like høye og, hun syns vi hadde svært like ansiktrekk og nesten kunne vært søsken :fnise: Tjihi koslig og veldig rart der og da :hug: Det morsomme med mormor er at hun er så utrolig ærlig og rett frem ikke noe filter :P

Av søstra mi fikk jeg alltid høre at han ene typen jeg hadde kunne hun ikke forstå hvorfor jeg var sammen med. Hun var faktisk skikkelig fornærmet på mine vegner husker jeg fordi hun mente jeg kunne fått så mye bedre :sjokkert: Men da hun ble kjent med personligheten hans så likte hun han :herremann: Men den dag i dag mener hun enda det.. så vet vertfall at familien min svarer helt ærlig på sånt noe :ler:

Når to som er sammen ligner hverandre, kaller bestemoren min dette for "brudesvøp" det betyr visst at man hører sammen og kommer til å få et fint liv ;)

• Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Synes vi begge er like pene på hver våre måter, jeg.

Skrevet

Nå er jeg singel, men eksen min var mye penere enn meg. Og heldigvis ligner barna på han ;)

Samme her, men har ikke barn :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig som den kvinnelige versjonen av kjæresten min og motsatt så vil ikke si det nei.

Anonymous poster hash: ccdb5...e0d

Skrevet

Jeg synes han er penest og han synes jeg er penest. Vi har helt motsatt utseende av hverandre.

I tidligere forhold har det alltid blitt kommentert at jeg var så mye penere enn kjæresten min. Flere har sagt at de ikke skjønte hva jeg så i exen min utseendemessig. Det synes jeg er dårlig gjort og jeg så det ikke selv.

Ingen har sagt noe sånt om kjæresten min heldigvis. Har fått høre at jeg er veldig pen og fått tullekommentarer om "thropywife" osv, men vet ikke helt hva som er ment med det.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Jeg er penere enn høgrehanda :danse:

• Liker 8
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg har heller inntrykk av at begge i et forhold som regel er omtrent like pene (evt like stygge ;) ). Hvem som er penest vil da bli smak og behag, pluss at det gjerne er litt vanskelig å sammenligne en kvinne og en mann, det er jo to forskjellige standarder for hva som regnes som attraktivt.

Vil si jeg og kjæresten er omtrent like pene.

Jeg er mye penere enn en eks av meg da, men det er nok mest fordi han ikke tar vare på seg selv (røyker masse, drikker mye alkohol, stygge tenner, flokete hår (krøller), går nesten bare i arbeidsklær osv).

Skrevet

Når to som er sammen ligner hverandre, kaller bestemoren min dette for "brudesvøp" det betyr visst at man hører sammen og kommer til å få et fint liv ;)

Naaaw så søtt! :hjerte: da burde jeg kansje beholdt han :klem: Men vi følte oss veldig som soulemates og vi da :P men var litt for like for det som hadde gidd meg en del utfordringer videre i livet ( som barndom) hadde gidd han enda flere og dermed en del problemer jeg ikke kunne ha i livet mitt enda så godt jeg likte han. :roll: Vertfall med tanke på at jeg har barn så kan jeg ikke ha ting som er litt for skumle i livet mitt. :unsure: men tenker fortsatt på han og vårt forhold som ganske unikt :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok penest i den forstand, men det er uten tvil samboeren som sitter med mest sjarm.

Anonymous poster hash: c6119...d2e
Gjest Kvinneline
Skrevet

I følge alle som møter oss er jeg skjønnheten, og han udyret :laugh:

I mine øyne er han definisjonen på skjønnhet, men jeg er veldig klar over at andre ikke synes dette.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjæresten min er nok den vakreste kvinnen jeg har sett og møtt ( og dette er ikke bare fordi hun er sammen med meg. Objektivt sett). Så hun er utvilsomt en eller to hakk penere enn meg.

Endret av Uheldigtype
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Kan ikke se for meg annet enn at en eventuell partner vil være penere enn meg. Det skal ikke så mye til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...