AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er på jakt etter stoff i en litt vanskelig farge. Har vært på sybutikken her i byen, samt stoff og stil, men dessverre har de ikke den aktuelle fargen. Vet dere om butikker jeg kan sjekke ut? (Helst i Tønsberg-området, men jeg reiser gjerne rundt ellers i Vestfold, samt Drammen og Oslo dersom det er nødvendig). Tenkte også på at innvandrerkvinner ofte har på seg stoff i alle slags farger, hvor kjøper de stoffet? Anonymous poster hash: 2a165...360
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Stoff og stil i Kobbervikdalen har mye stoff. De har også nettbutikk, men syns den er litt tung å finne frem på.. Anonymous poster hash: 0ef20...34d
Kjempeliten Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Saab tekstil på Grønland i Oslo Ikke så dyrt og masse rart der! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er på jakt etter stoff i en litt vanskelig farge. Har vært på sybutikken her i byen, samt stoff og stil, men dessverre har de ikke den aktuelle fargen. Vet dere om butikker jeg kan sjekke ut? (Helst i Tønsberg-området, men jeg reiser gjerne rundt ellers i Vestfold, samt Drammen og Oslo dersom det er nødvendig). Tenkte også på at innvandrerkvinner ofte har på seg stoff i alle slags farger, hvor kjøper de stoffet? Anonymous poster hash: 2a165...360 Jeg ville googlet tøystoffet på google bilder, f.eks Lilla linstoff https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1271&bih=637&q=lilla+linstoff&oq=lilla+linstoff&gs_l=img.3...1055.4434.0.4766.14.9.0.5.5.0.84.616.9.9.0....0...1ac.1.47.img..4.10.601.fnj53mESuBg&gws_rd=ssl og deretter se om du finner riktig nyanse, og deretter gå inn på linken som hører til bildet, og se om du kan finne ut hvor det er kjøpt Anonymous poster hash: 26ced...5dd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Uff, leste nå at du hadde vært på stoff og stil som jeg nevnte i stad! Hjernen har tatt helg! Anonymous poster hash: 0ef20...34d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er på jakt etter stoff i en litt vanskelig farge. Har vært på sybutikken her i byen, samt stoff og stil, men dessverre har de ikke den aktuelle fargen. Vet dere om butikker jeg kan sjekke ut? (Helst i Tønsberg-området, men jeg reiser gjerne rundt ellers i Vestfold, samt Drammen og Oslo dersom det er nødvendig). Tenkte også på at innvandrerkvinner ofte har på seg stoff i alle slags farger, hvor kjøper de stoffet? Anonymous poster hash: 2a165...360 Jeg synes at Stoff og stil sin nettbutikk er grei å finne frem på. Du velger stofftype, og deretter kan du se fargeutvalget/ typer http://www.stoffogstil.no/Katalog/Mode.aspx?group_id=4799 Anonymous poster hash: 26ced...5dd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Jeg er på jakt etter stoff i en litt vanskelig farge. Har vært på sybutikken her i byen, samt stoff og stil, men dessverre har de ikke den aktuelle fargen. Vet dere om butikker jeg kan sjekke ut? (Helst i Tønsberg-området, men jeg reiser gjerne rundt ellers i Vestfold, samt Drammen og Oslo dersom det er nødvendig). Tenkte også på at innvandrerkvinner ofte har på seg stoff i alle slags farger, hvor kjøper de stoffet? Anonymous poster hash: 2a165...360 Hvilket stoff og hvilken kvalitet inkl tykk eller tynn, og hvilken farge søker du? Anonymous poster hash: 26ced...5dd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Hva med ebay? Om du søker på det du skal ha? Anonymous poster hash: 0ef20...34d
Gjest Knuse Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Stoff og stil har butikker i både Drammen og Oslo.
Kontormus Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Saab tekstil på Grønland i Oslo Ikke så dyrt og masse rart der! Støttes! De må jo ha det meste som er å få innen tekstil der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå