Gå til innhold

Stoffbutikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter stoff i en litt vanskelig farge. Har vært på sybutikken her i byen, samt stoff og stil, men dessverre har de ikke den aktuelle fargen.

Vet dere om butikker jeg kan sjekke ut? (Helst i Tønsberg-området, men jeg reiser gjerne rundt ellers i Vestfold, samt Drammen og Oslo dersom det er nødvendig).

Tenkte også på at innvandrerkvinner ofte har på seg stoff i alle slags farger, hvor kjøper de stoffet? :)

Anonymous poster hash: 2a165...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tekstilbutikk... Hihihihiii

AnonymBruker
Skrevet

Stoff og stil i Kobbervikdalen har mye stoff. De har også nettbutikk, men syns den er litt tung å finne frem på..

Anonymous poster hash: 0ef20...34d
Skrevet

Saab tekstil på Grønland i Oslo :) Ikke så dyrt og masse rart der!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter stoff i en litt vanskelig farge. Har vært på sybutikken her i byen, samt stoff og stil, men dessverre har de ikke den aktuelle fargen.

Vet dere om butikker jeg kan sjekke ut? (Helst i Tønsberg-området, men jeg reiser gjerne rundt ellers i Vestfold, samt Drammen og Oslo dersom det er nødvendig).

Tenkte også på at innvandrerkvinner ofte har på seg stoff i alle slags farger, hvor kjøper de stoffet? :)

Jeg ville googlet tøystoffet på google bilder, f.eks Lilla linstoff https://www.google.no/search?site=&tbm=isch&source=hp&biw=1271&bih=637&q=lilla+linstoff&oq=lilla+linstoff&gs_l=img.3...1055.4434.0.4766.14.9.0.5.5.0.84.616.9.9.0....0...1ac.1.47.img..4.10.601.fnj53mESuBg&gws_rd=ssl

og deretter se om du finner riktig nyanse, og deretter gå inn på linken som hører til bildet, og se om du kan finne ut hvor det er kjøpt

Anonymous poster hash: 26ced...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Uff, leste nå at du hadde vært på stoff og stil som jeg nevnte i stad! Hjernen har tatt helg! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at Stoff og stil sin nettbutikk er grei å finne frem på. Du velger stofftype, og deretter kan du se fargeutvalget/ typer

http://www.stoffogstil.no/Katalog/Mode.aspx?group_id=4799

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket stoff og hvilken kvalitet inkl tykk eller tynn, og hvilken farge søker du?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med ebay? Om du søker på det du skal ha?

Gjest Knuse
Skrevet

Stoff og stil har butikker i både Drammen og Oslo.

Skrevet

Saab tekstil på Grønland i Oslo :) Ikke så dyrt og masse rart der!

Støttes!

De må jo ha det meste som er å få innen tekstil der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...