Gå til innhold

Fiffige kjøkkenredskaper en bare må ha!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De Buyer Mineral B stekepanne. Fantastiske panner som holder til du går i graven, blir bare bedre og bedre.

Super i bruk, blir glatt som en teflonpanne og termiske egenskaper som en støpejernspanne.

De er veldig kresne på stekepanner og alltid på jakt etter gode stekepanner. Vet at de har kjøpt en ny fra høyang, men hvis denne er så god som du sier, så skal jeg vurdere å kjøpe en sånn. Vet du hvilken butikker som selger disse?

Takk for tips :)

Anonymous poster hash: ad62a...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker min juicemaskin! Det er så godt :sikle: Jeg har en veldig enkel og liten en fra Phillips, og syns det er helt supert. Kjøpt på Coop Obs btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant en kokkekniv på kitch'n (har ikke peiling på hvilke kniver som har god kvalitet, tenker på merker etc. https://www.kitchn.no/nettbutikk/kjokkenutstyr/kniver/5200022/

Tusen takk for gode tips! :-)

Sleng en 100 lapp til inn i bildet og kjøp en Mac.

Anonymous poster hash: e5c33...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker min juicemaskin! Det er så godt :sikle: Jeg har en veldig enkel og liten en fra Phillips, og syns det er helt supert. Kjøpt på Coop Obs btw.

Det er noe jeg kan vurdere å kjøpe til meg selv ;)

Sleng en 100 lapp til inn i bildet og kjøp en Mac.

Anonymous poster hash: e5c33...59c

Hvor finner jeg Mac-kokkekniver for 500,- ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke kjøp etterligninger av JJ-brettene, det fikk vi til jul og i februar var de ødelagte.

Mine fiffigste kjøkkenredskaper er jusmaskinen (og med jus, kan du lage ispinner som er sunnere), den greia du bruker til å lage potetmos med (koster sikkert 19 kr på ikea) og trykk-kokeren.

Anonymous poster hash: c9e8c...8e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp etterligninger av JJ-brettene, det fikk vi til jul og i februar var de ødelagte.

Mine fiffigste kjøkkenredskaper er jusmaskinen (og med jus, kan du lage ispinner som er sunnere), den greia du bruker til å lage potetmos med (koster sikkert 19 kr på ikea) og trykk-kokeren.

Koster 39, jeg var inne og kjøpte en i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke planer om å kjøpe kopiene, nei, tenkte at de kanskje hadde JJ-skjærebretter på Coop Obs.
Den der juicemaskinen vurderer jeg å kjøpe til meg selv :-) Trykkoker har de kjøpt allerede, men potetknuser vet jeg ikke om de har.

Koster 39, jeg var inne og kjøpte en i dag :fnise:

Hehe, den var jo ikke akkurat dyr (noe som er bra) :-)

Gode kokebøker.

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig kresne på stekepanner og alltid på jakt etter gode stekepanner. Vet at de har kjøpt en ny fra høyang, men hvis denne er så god som du sier, så skal jeg vurdere å kjøpe en sånn. Vet du hvilken butikker som selger disse?

Takk for tips :)

http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=74959&kb=1?gclid=CjkKEQjwlIqdBRDy6JSK4Lmn1akBEiQAVa9dPSsxq1YvN9RwbSMhvNJjXkcHSAyP0gmO03ap2SJSI03w_wcB

Her f.eks 28cm, selv bruker jeg mye 24cm som er perfekt for 2 normale biff, kyllingfileter osv. For mange vil nok 28cm være passe.

Om du kjøper den så må du være klar over at den krever litt bruk før den begynner å bli skikkelig god. Den må aldri vaskes med såpe, bare skyll i varmt vann når pannen er litt avkjølt og børst av. Smør såvidt inn med litt olje før du setter den bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Erica

Jeg har en ananasdeler som gjør det superenkelt å få ut kjernen og skallet på en fersk ananas. Ingenting er bedre enn fersk ananas i salaten! Jeg kjøpte min på Clas Ohlson, men tror ikke de selger den lenger :( Sjekk på ebuy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg Mac-kokkekniver for 500,- ?

Billigste starter rundt 550 kroner. Rå kniv for prisen.

Innbiller meg at de skal være svært enkle å finne, Kitchn og Traktøren har i alle fall.

Endret av Bad Advice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...