AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Del Skrevet 19. juni 2014 Hei jeg har bestått teoriprøven for to år siden og vet at den har varighet i 3 år men jeg er blitt veldig syk og lurer på om det går an å utvide den fristen? Noen som vet. Fant ikke noe info på statens vegvesen sine nettsider.Anonymous poster hash: d5b22...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 20. juni 2014 #2 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor skal du ta den på nytt om du har bestått..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor skal du ta den på nytt om du har bestått..? Sier ikke det seg selv? Om personen ikke tar førerkortet og faktisk bruker teorikunnskapen i praksis, så blir den fort glemt. Det er også vanskeligere å følge med på endringer av regler etc, så det KAN være gammel og utdatert kunnskap personen sitter på.Anonymous poster hash: 07bd4...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 20. juni 2014 #4 Del Skrevet 20. juni 2014 Sier ikke det seg selv? Om personen ikke tar førerkortet og faktisk bruker teorikunnskapen i praksis, så blir den fort glemt. Det er også vanskeligere å følge med på endringer av regler etc, så det KAN være gammel og utdatert kunnskap personen sitter på.Anonymous poster hash: 07bd4...d44 Innlegget sier ingenting om at personen ikke har tatt oppkjøringen, derfor jeg spurte da vettu. Excuse me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor skal du ta den på nytt om du har bestått..? Sier ikke det seg selv? Om personen ikke tar førerkortet og faktisk bruker teorikunnskapen i praksis, så blir den fort glemt. Det er også vanskeligere å følge med på endringer av regler etc, så det KAN være gammel og utdatert kunnskap personen sitter på.Anonymous poster hash: 07bd4...d44 Jeg har bare ett år igjen av gyldigheten til bilteorien. Nå er jeg blitt alvorlig syk og må gå på medisiner som jeg ikke kan kjøre med. Derfor tror jeg ikke jeg rekker å ta lappen innen fristen. Har ikke begynt enda. Derfor lurte jeg på om det går an å utvide den fristen.Anonymous poster hash: d5b22...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Del Skrevet 20. juni 2014 Det skal svært spesielle grunner til for å få dispensasjon fra regelen om gyldighet på teoriprøve. Men det skader ikke å søke. Skriv en søknad og legg ved eventuell dokumentasjon og send til Statens vegvesen i din region. Anonymous poster hash: 90033...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #7 Del Skrevet 21. juni 2014 Tusen takk for svaret. Da prøver jeg det Anonymous poster hash: d5b22...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
www.prove.no Skrevet 15. desember 2014 #8 Del Skrevet 15. desember 2014 Tok du kontakt med Statens Vegvesen, hva fikk du i så tilfelle til svar? Kan forøvrig nevne at vi ikke har hørt om at noen har fått utsatt fristen. Er vel et viktig poeng at det er vanskelig å vite om man har holdt seg oppdatert på kunnskapene i den lange tiden som har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #9 Del Skrevet 15. desember 2014 Vanlig foreldelsesfrist som gjør at den ikke er gyldig mer enn 3 år, ville derfor vært av interesse hvordan dette evt. Har blitt løst.Anonymous poster hash: 06e7f...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #10 Del Skrevet 15. desember 2014 Det er flere som får utsatt fristen, nettopp på grunn av lengre sykdom eller flytting til utlandet f.eks. Det skal mye til, men det er ikke umulig. Anonymous poster hash: 8447f...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå