Dragoline Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 Hvem er det som leverer dem ut? er det kommunen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 21. juni 2004 #2 Del Skrevet 21. juni 2004 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 21. juni 2004 #3 Del Skrevet 21. juni 2004 Jepp, du får dem utbetalt av kommunen. Det var i alle fall fra Bergen Kommune jeg fikk utbetaling på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 21. juni 2004 søren!Da har jeg fått for lite :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 søren!Da har jeg fått for lite :-x Gjorde du noen endringer på selvangivelsen før du leverte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juni 2004 :oops: av en eller annen grunn har jeg hatt i hodet at jeg skulle hatt mer. Men det stemmer jo ikke Har fått rette beløpet alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #7 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har fått papirene i posten, men ingen penger på konto hittil. Tror kommunen somler i år. For min del er det bare snakk om småpenger, men allikevel, prinsipp er prinsipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 21. juni 2004 #8 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har verken fått penger eller papir :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå