Gjest Simona Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 Er det noen som vet noe om dette? Trenger pengene sårt, så jeg håper noen kan svare meg på dette. Takk om du gidder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thea uinnlogg. Skrevet 20. juni 2002 #2 Del Skrevet 20. juni 2002 Er det 21. i morgen??? Wow,tida flyr :D Jaaaaaaa,skattepengene du har til overs skal komme i morgen Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2002 #3 Del Skrevet 20. juni 2002 Pengene kommer ikke i morgen! Det er oppgjøret som kommer da.. dvs papiret der det står hvor mye du skal ha tilbake/betale. Vet ikke om det sendes ut da eller kommer i posten. Pengene kommer muligens neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 20. juni 2002 #4 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg fikk skattepengene i dag, jeg!!!! :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 20. juni 2002 #5 Del Skrevet 20. juni 2002 Har snakket med skattekontoret mitt i dag. Pengene kommer i allefall inn på MIN konto i beg. av neste uke. regner med at andre også får det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå