Hunmedham Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Gullkjede rundt ankelen kan ha ulike betydninger, hører jeg. Googler og ser at det er sant. Men bryr noen seg i virkeligheten eller er dette bare et smykke?
Vulpes Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg bruker ankelkjeder i både sølv og gull rundt venstre ankel, og jeg tviler sterkt på at noen drar noen andre konklusjoner utifra det enn at jeg liker å pynte meg. Det er bare et smykke, og jeg har i hvert fall ikke en gang hørt om at det kan bety noe som helst.
KineAnd Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Seriøst... Jeg leste overskriften flere ganger før jeg klikka meg inn og skjønte først lenge etter at det IKKE stod... "analkjede" 6
Fiolinisten Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg tviler sterkt på at noen i det hele tatt bryr seg om slikt. Slike regler og betydninger er bare noe som folk med mye fritid som lager. 1
loffen Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Åh! Jeg har i mange år brukt ankellkjede på sommeren. Og etter å ha googlet og lest litt (fikk noen fine bilder i trynet da jeg googlet ankelet og hotwife etter hvert.. ) Nå tror jeg ikke jeg skal bruke det mer gitt! :O
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Hva er galt med å bruke ankelkjede? Anonymous poster hash: 86f5d...20b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Si hva som er greia da, så vi har noe å diskutere uten at alle som skal delta må google... Anonymous poster hash: a0acb...37e
Gjest Regnstorm Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Seriøst... Jeg leste overskriften flere ganger før jeg klikka meg inn og skjønte først lenge etter at det IKKE stod... "analkjede" Det var derfor jeg klikket meg inn på tråden. Litt skuffet. --- Bruker ankelkjede jeg. Aner ikke hva det er meningen at det skal bety, men for meg er det bare pynt.
Vulpes Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Jeg orket ikke å Google/lese nok til å kunne gi noen god forklaring. Så bare noe prat om at det i gamledager hadde med prostitusjon å gjøre, og at noen mener at gifte kvinner i dag bruker det som et tegn på at de søker et sidesprang — eller noe sånt. Som sagt, gadd ikke å gå nærmere inn på temaet.
småsei Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Seriøst... Jeg leste overskriften flere ganger før jeg klikka meg inn og skjønte først lenge etter at det IKKE stod... "analkjede" Hahahaha. Samme her.
SuperFace Skrevet 20. juni 2014 #12 Skrevet 20. juni 2014 Seriøst... Jeg leste overskriften flere ganger før jeg klikka meg inn og skjønte først lenge etter at det IKKE stod... "analkjede" Jeg også
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #13 Skrevet 20. juni 2014 Ante ikke at ankelkjede hadde noen betydning Men nå når jeg tenker over det har jeg et vagt minne av at jeg sa til min mor at jeg ville ha "en sånn ring" som Snorkfrøken hadde, og at hun sa noe om at det var sånt som voksne kvinner brukte:P Men herregud da, i dag er det vel mer et motetilbehør enn noe annet. Leer ikke et øyelokk på at noen går med ankelkjede:) Anonymous poster hash: 32e9a...da5 1
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juni 2014 #14 Skrevet 20. juni 2014 Leter jeg litt godt nedi smykkeskrinet så klarer jeg å trekke opp en tynn ankellenke i 18kt gult gull... Så får vi se om den tas i bruk igjen etter å ha ligget ubrukt i mange lange år, og uten at den benyttes som signalgiver i noen som helst anledning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå