majan Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 ja, jeg kom plutselig til og tenke på veske, skal dere ha det?? og hvor får jeg kjøpt det billig??? er jo veldig greit og ha med veske for og ha div ting i. kanskje det er noen nettsteder??
nessi Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal ikke ha veske. Forloveren min får i oppdrag å ha med det jeg trenger.
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal nok ha en liten lekker veske. Er et typisk "veskemenneske" til vanlig også, må alltid ha litt "stash" med meg! Den dagen blir det nok kun plass til leppestift og pudder.
Gjest Tabby Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Jeg kommer til å sette en veske i lokalet med litt ekstra sminke for å kunne freshe meg opp litt utover kvelden, kommer vel til å leggedet jeg tror jeg kommer til å trenge der. Har vel nok med kjolen og blomstene den dagen og vil ikke styre med veske i tillegg.
Piarina Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal helt sikkert ha en veske, men jeg tror ikke jeg gidder å kjøpe en bare for at den skal matche max. Kommer litt an på pris og hva jeg kommer over, men jeg tror jeg bare bruker en jeg har fra før, og så kan jeg bare sette den et sted i selskapslokalet.
Grooo Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Hadde en kurv stående i en krok i garderoben i lokalet jeg, der jeg hadde ting og tang. Forloveren min hadde leppestiften min i veska si.
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2004 #7 Skrevet 21. juni 2004 Har vel nok med kjolen og blomstene den dagen og vil ikke styre med veske i tillegg. Sant nok - jeg skal ihvertfall ikke dra med meg vesken opp til alteret! Synes jeg ser meg selv med armene fulle... Da får noen passe på den i mellomtiden.
Gjest MrsL Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Jeg skal bruke en gammel veske fra 1920 - tallet i sølv og den har plass til makeup og bankkort
Bokalven Skrevet 21. juni 2004 #9 Skrevet 21. juni 2004 Ellers kan man jo sy en selv. Aa sy en liten veske er jo kjempeenkelt, og bor man i Oslo er det heller ikke saa vanskelig aa faa tak i stoff til en billig penge.
majan Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2004 makeup og bankkort skjønner at du vil ha med deg makeup, men bankkort???
verene Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Jeg regner med jeg skal ha leppestift og pudder i veska til min forlover. Ellers er det mulig jeg har en veske stående i lokalet om det er noe annet småtteri jeg skal ha med meg. Vil ikke styre med å bære på veske denne dagen.
Fru Snurp Skrevet 22. juni 2004 #12 Skrevet 22. juni 2004 Jeg hadde en liten off-white veske med det aller nødvendigste i. Mens vi var i kirken lå den i bilen. Forloveren min passet på den under fotosession, og så tok hun den med inn i festlokalet og la den på plassen min før vi gikk til bords. Var ikke noe styr i det hele tatt.
majan Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #13 Skrevet 22. juni 2004 Jeg hadde en liten off-white veske med det aller nødvendigste i. Mens vi var i kirken lå den i bilen. Forloveren min passet på den under fotosession, og så tok hun den med inn i festlokalet og la den på plassen min før vi gikk til bords. Var ikke noe styr i det hele tatt. det er sånn jeg har tenkt og gjøre det også
Gjest MrsL Skrevet 22. juni 2004 #14 Skrevet 22. juni 2004 skjønner at du vil ha med deg makeup, men bankkort??? Vet aldri når man kan få bruk for penger
Lythande Skrevet 22. juni 2004 #16 Skrevet 22. juni 2004 Jeg skal ha en middelalderinspirert kjole og har tenkt å sy en egen veske til denne - en slags liten pose med "drawstring" som kan festes i kjolen.
Bokalven Skrevet 23. juni 2004 #17 Skrevet 23. juni 2004 Jeg skal ha en middelalderinspirert kjole og har tenkt å sy en egen veske til denne - en slags liten pose med "drawstring" som kan festes i kjolen. Kult! Har du bilde av kjolen?
Lythande Skrevet 23. juni 2004 #18 Skrevet 23. juni 2004 Nei har ikke bilde av kjolen - den tegnes i disse dager, har ennå ikke sett tegningene. De blir holdt litt hemmlig for meg, er forloveren min som ordner det.
Måne Skrevet 23. juni 2004 #19 Skrevet 23. juni 2004 Gidder ikke dille og dalle med veske. Hvis jeg tar med noe kan det ligge i bilen eller i lokalet...
junibrud05 Skrevet 23. juni 2004 #20 Skrevet 23. juni 2004 Det er min forlover som skal få lov til å holde orden på make-up og andre duppe ditter jeg må ha med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå