AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har slanket meg en stund nå og fått en kjempebra livsstil.Spiser aldri snop, spiser moderat lavkarbo (ikke over 100 gram om dagen ) og spiser rundt 1300 kcal dagen + trening. Jeg har gått ned masse i cm de siste ukene og nå skal jeg til syden og følte meg veldig slank og fin. Da jeg våknet i går og i dag er noe anerledes.. Jeg har gått opp 3 cm på midjen og magen.. Ser oppblåst ut.. Jeg går på p-piller og får ikke mensen, jeg har ikke spist noe snop eller karbo mer enn vanlig? Hvorfor er det sånn? Jeg skal jo til syden om noen dager og var så fornøyd med resultatet.. nå er jeg en badeball!! Anonymous poster hash: afebe...ab4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Det går nok over fort! Gi det en dag og to Anonymous poster hash: a2c4b...60e
Gjest Runforit Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Går du på do regelmessig? Mulig du trenger mer fiber i kosten? 1
Berit Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Har du mistet mensen er det ikke rart du føler deg oppblåst. Er det lenge siden du sist hadde mensen? 1300 kalorier om dagen høres altfor lite ut, ikke rart kroppen reagerer. Spis litt mer så ordner det seg nok. Regelmessig fordøyelse er viktig. Spis ting som fremmer dette hvis du har problemer med det. Forstoppelse kan og være en årsak til opplåsthet. 1
Gjest Runforit Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Har du mistet mensen er det ikke rart du føler deg oppblåst. Er det lenge siden du sist hadde mensen? 1300 kalorier om dagen høres altfor lite ut, ikke rart kroppen reagerer. Spis litt mer så ordner det seg nok. Regelmessig fordøyelse er viktig. Spis ting som fremmer dette hvis du har problemer med det. Forstoppelse kan og være en årsak til opplåsthet. Tror hun mener at hun hopper over mensen med piller. Enig at 1300 er for lite. 2
Berit Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Tror hun mener at hun hopper over mensen med piller. Ja, men er det lurt i lengden da? Siden hun nevner det vil jeg kanskje tro at det er noe hun selv tneker over kan ha noe med det å gjøre? Jeg kan godt forestille meg at det å ikke få naturlig mens kan gi en følelse av opplåsthet.
Gjest Runforit Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Ja, men er det lurt i lengden da? Siden hun nevner det vil jeg kanskje tro at det er noe hun selv tneker over kan ha noe med det å gjøre? Jeg kan godt forestille meg at det å ikke få naturlig mens kan gi en følelse av opplåsthet. Jeg hoppet over mensen i mange år. Er ikke noe stress så lenge det er pga pillen. Fikk mensen med en gang jeg sluttet på dem. Det farlige er for dem som er veldig tynne som ikke vet om de har mensen pga lav kroppsvekt for da kan man få mye helsemessige problemer.
Berit Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hoppet over mensen i mange år. Er ikke noe stress så lenge det er pga pillen. Fikk mensen med en gang jeg sluttet på dem. Det farlige er for dem som er veldig tynne som ikke vet om de har mensen pga lav kroppsvekt for da kan man få mye helsemessige problemer. Takk for svar på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå