AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 ....bare kan være venner? Jeg mener nei. Skal jeg være venner med en jente må hun være på grensen til upen. Jeg må synes hun er null niks tiltrekkende fysisk. Skal jeg derimot prøve å bare være venner med en pen jente så klarer jeg ikke la være å tenke på henne som et seksuelt objekt. Flere som føler det samme? Anonymous poster hash: 0ae1f...da4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Ikke riktig! Jeg er venn med en gutt som ligger langt over middels, alle som ser han sier han er veldig pen. Tror ikke han synes jeg er spesielt stygg heller, jeg har et gjennomsnittlig utseende. Til tross for det har jeg ikke følelser for han, det er noe med personligheten hans og min som kun passer som venner og ikke kjærester. Anonymous poster hash: 5d062...03e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Det er vanskelig å holde et vennskap med noen man er fysisk tiltrukket av, dog dette betyr ikke automatisk "pen", i hvert fall mindre for jenter. Det er nok av menn som er fysisk pene uten at jeg er tiltrukket av dem av den grunn - enten fordi de er mindre intelligente, ryggradslose eller kjedelige. Men da er jeg heller ikke interessert i vennskap, selvsagt. Ettersom tiltrekning for menn er litt enklere - pent ansikt, pen kropp - så forstår jeg at mange sliter med å holde det platinisk overfor en kvinne de oppfatter som vakker. Anonymous poster hash: e1bc9...51b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Så du mener at du selv er pen altså, siden du ikke kan være venn med pene jenter? Andre for det forresten til, så det er nok bare deg.Anonymous poster hash: 561fa...686
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Delvis enig, men ikke nødvendigvis penhet i seg selv som avgjør. Har ei god venninne som jeg vet mange synes er pen, og jeg ser jo selv også at hun er det. Men er likevel et eller annet ved henne som gjør at jeg ikke dras mot å ligge med henne. Hun er veldig morsom å ta en pils med, snakke om mye rart med, men jeg får ingen reaksjon i kroppen. Helt dødt.. Men hvis det er ei type jente som er mer min type seksuelt (trenger ikke være den mest klassisk pene, men må ha "noe" ved seg), så har jeg alltid lyst til å ligge med henne. Venner eller ei.. - Mann 27 Anonymous poster hash: c0f06...4c1 1
SuperFace Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er usikker.. Føler egentlig alltid at det er en "sexual tension" når jeg har pene guttevenner jeg henger mye med. De beste guttevennene mine er de jeg har hatt sex med, for da er liksom den seksuelle spenningen helt borte for min del. Kanskje jeg er litt mann? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Kvinner kan være venner med pene menn, menn kan ikke være venner med pene kvinner. Hvis en mann er "venn" med en pen dame, så er det fordi han går og venter på en anledning til å få pult henne. Uten unntak. Anonymous poster hash: d6727...130
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Det spiller ingen rolle om folk er pene eller gørrstøgge... En mann og kvinne som tilbringer nok tid sammen, vil alltid ende i senga. Utseende spiller ingen rolle, bare hvor lenge de har vært sammen.Anonymous poster hash: d8263...e65
roberta Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Min erfaring er at det ikke går over tid. Før eller senere ...
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Det spiller ingen rolle om folk er pene eller gørrstøgge... En mann og kvinne som tilbringer nok tid sammen, vil alltid ende i senga. Utseende spiller ingen rolle, bare hvor lenge de har vært sammen.Anonymous poster hash: d8263...e65 Dette er jo bare tull. Anonymous poster hash: 4aabb...6eb
Gjest Idollet Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Hvis en mann er "venn" med en pen dame, så er det fordi han går og venter på en anledning til å få pult henne. Uten unntak.Anonymous poster hash: d6727...130 Det stemmer ikke. Men det kan jo komme en gang der det skjer.
Gjest lillelarve Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Det er fullt mulig å være venn med attraktive mennesker uten å falle for dem/ville være seksuell med dem. Jeg har pene guttevenner, men det er alt de er og har vært for meg. Har aldri hatt noe annet i tankene om dem. For meg handler det mer om kjemien enn utseende. Jeg var venn med min samboer før vi ble sammen, men kjemien vi fikk gjorde at vi falt for hverandre.
la Flaca Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 ....bare kan være venner?Jeg mener nei. Skal jeg være venner med en jente må hun være på grensen til upen. Jeg må synes hun er null niks tiltrekkende fysisk.Skal jeg derimot prøve å bare være venner med en pen jente så klarer jeg ikke la være å tenke på henne som et seksuelt objekt.Flere som føler det samme? Anonymous poster hash: 0ae1f...da4 Jeg har heller aldri vært komfortabel med å være kompis med menn jeg finner tiltrekkende. Men så er jeg veldig kresen, så det har ikke vært noe stort problem. Jeg tror altså ikke det er en mannegreie.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Ikke riktig! Jeg er venn med en gutt som ligger langt over middels, alle som ser han sier han er veldig pen. Tror ikke han synes jeg er spesielt stygg heller, jeg har et gjennomsnittlig utseende. Til tross for det har jeg ikke følelser for han, det er noe med personligheten hans og min som kun passer som venner og ikke kjærester. Anonymous poster hash: 5d062...03e Takk, vennen. Jeg synes det er du av oss som er skikkelig fin, da. Anonymous poster hash: 47766...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå